Magwen Skrevet 20. februar 2024 #1 Skrevet 20. februar 2024 Jeg bare spør. Min datter på 22 år har vært inne på datesider. Hun ser vel etter en god og snill venn. Spørsmålet mitt er. Er menn/gutter fra Syria, Irak, iran, afrikanske land osv som bor i Norge litt mer frekke og utspekulert. De hun har kommet i kontakt med er veldig smiskete,gir mye komplement. De ønsker hun kommer hjem til de, de bor stort sett i Oslo og omegn. Hun er dessverre litt godtroende og det kan være farlig. Norge gutter på 20-30 år er mer ærlige virker det som og vil møte mer på nøytral plass. En løy en del. Hun skjønte det ikke selv i starten, men hun sa det han hadde sagt til kona. Hun er ikke mor hennes. Blir jeg nå stemplet som rasist?? Håper ikke det
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #2 Skrevet 21. februar 2024 De er stort sett fuckboys Anonymkode: eb38e...0ea 1
Tiuren Skrevet 21. februar 2024 #3 Skrevet 21. februar 2024 On 2/20/2024 at 10:54 AM, Magwen said: Jeg bare spør. Min datter på 22 år har vært inne på datesider. Hun ser vel etter en god og snill venn. Spørsmålet mitt er. Er menn/gutter fra Syria, Irak, iran, afrikanske land osv som bor i Norge litt mer frekke og utspekulert. De hun har kommet i kontakt med er veldig smiskete,gir mye komplement. De ønsker hun kommer hjem til de, de bor stort sett i Oslo og omegn. Hun er dessverre litt godtroende og det kan være farlig. Norge gutter på 20-30 år er mer ærlige virker det som og vil møte mer på nøytral plass. En løy en del. Hun skjønte det ikke selv i starten, men hun sa det han hadde sagt til kona. Hun er ikke mor hennes. Blir jeg nå stemplet som rasist?? Håper ikke det De får stemple meg som hva de vil, men din datter bedriver risikoidrett. 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #4 Skrevet 21. februar 2024 Magwen skrev (På 20.2.2024 den 10.54): Jeg bare spør. Min datter på 22 år har vært inne på datesider. Hun ser vel etter en god og snill venn. Hvis hun leter etter _venner_ på datingsider så stiller jeg spørsmål ved dømmekraften hennes Anonymkode: 18d2b...ee0 1
Magwen Skrevet 22. februar 2024 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2024 Tiuren skrev (4 timer siden): De får stemple meg som hva de vil, men din datter bedriver risikoidrett. Jeg er enig med. Har prøvd å formidle det til henne.
Magwen Skrevet 22. februar 2024 Forfatter #6 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvis hun leter etter _venner_ på datingsider så stiller jeg spørsmål ved dømmekraften hennes Anonymkode: 18d2b...ee0 Jeg vet vel svaret på noe. Du er inne på noe
GrønnNellik68 Skrevet 22. februar 2024 #7 Skrevet 22. februar 2024 Syns det er bra du bryr deg og ønsker din datter det beste og i tillegg ha såpass åpent forhold med din datter er i dette tilfelle ett pluss for henne hvis hun ikke er på flink på å sile ut. Jeg hadde styrt unna menn fra andre kulturer som er veldig forskjellig fra vår. Der kvinner er sett på som en eiendom ikke ett fritt individ. Hjelp og støtt henne hvis du vil hun skal finne seg en bra mann. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå