AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #1 Skrevet 20. februar 2024 Er en liten glippe her. Hva kan jeg bruke for å tette igjen? Anonymkode: 11789...cef
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #2 Skrevet 20. februar 2024 Overgangslist f.eks. Anonymkode: ff5a0...82f
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #3 Skrevet 20. februar 2024 Ta av for kort list, og sett på en ny som er lang nok ? Sett inn en listbit som tetter den ønskede avstanden, og sparkle? Anonymkode: addcc...d31
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #4 Skrevet 20. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ta av for kort list, og sett på en ny som er lang nok ? Sett inn en listbit som tetter den ønskede avstanden, og sparkle? Anonymkode: addcc...d31 Dette er en god anbefaling som hadde gjort hjørnet mye penere, men jeg tror ikke det er det TS mener. Hvis du zoomer inn ser du at gulvbelegget ikke går helt inn i hjørnet, så det blir en glippe mot lista på venstre side. Jeg tror også en dekklist/vaskelist er den enkleste måten å dekke glippen på, om ikke det skal legges helt nytt gulvbelegg. Anonymkode: c2bc7...f23 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #6 Skrevet 20. februar 2024 Gråsvart fug eller en list. Det peneste hadde vært å fjernet listene og satt på bredere lister som dekker det, men da bør en jo ta hele rommet. Anonymkode: 0333f...151
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå