Gå til innhold

Hvor lang tid bruker du fra hjemme, levere i barnehagen og til du er på jobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når du henter/leverer i barnehagen, hvor lang tid tar det fra dør til dør hjem/jobb når du har hentet/levert på veien?

Anonymkode: f4cdd...298

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forrige barnehage:

Gikk hjemmefra: 07.10-07.15.

Leverte i barnehage: 07.30.

Jobb: 07:45.

Nåværende barnehage:

Gå hjemmefra 07.20

Levere i barnehage: 07.30

Jobb 08:00.

Anonymkode: d8f2c...2f8

Skrevet

Hmm okey, det ser jo bra ut, jeg bruker 1 time, er det mye? Bor og jobber i Oslo.

Skrevet (endret)

Ca 25 min. 
12 min til jobb om jeg ikke leverer😅

Endret av Lija
Skrevet

Vi går ut døra hjemme ca 07.25. Er vel inne i garderoben innen 07.30, og stort sett levert i løpet av et par minutter, noen ganger lenger.

Er på jobb ca 07.50. Noen ganger før, og noen ganger senere, alt ut i fra hvor lang tid vi brukte i garderoben og levering.

Anonymkode: d62c0...dfa

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hmm okey, det ser jo bra ut, jeg bruker 1 time, er det mye? Bor og jobber i Oslo.

Jeg bruker også en time. Bor og jobber også i Oslo. Om jeg ikke leverer bruker jeg 40 min til jobb. 

• Nyttig 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er jo kjedelig å bruke såpass mye tid på å hente/levere. Vi har vært heldige med barnehage i nærheten av jobb/hjemmet. Bruker du lang tid på å komme deg på jobb når du ikke leverer?

Skrevet

Gå hjemmefra 0735

Leverer 0740

Men pga pendling er jeg ikke på jobb før 09😂

Anonymkode: 3650f...c7b

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det kommer jo helt an på hvor barnehagen ligger i forhold til bolig og jobben, og om du går, kjører eller tar kollektivt.

Vi bor utenfor Oslo, barnehagen er i gangavstand og på vei til jobben (kjører til jobb), og fra bolig til jobb bruker jeg 15-20 min uten stopp, litt avhengig av trafikken. Tar stort sett 15 min.

Anonymkode: d62c0...dfa

Skrevet

Et kvarter om ikke frøkna somler for mye på veien. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det er jo kjedelig å bruke såpass mye tid på å hente/levere. Vi har vært heldige med barnehage i nærheten av jobb/hjemmet. Bruker du lang tid på å komme deg på jobb når du ikke leverer?

Ca 32 min til jobb uten levering.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ca 32 min til jobb uten levering.

Må ta kollektiv, hoppe av og på t-bane/buss for å hente/levere, pluss et bytte til.

Skrevet

Da vi hadde i bhg

Første barnehage reiste hjemme fra kl 06, kom til bhg kl 06.45 på jobb kl 07

Andre barnehage først 25min barnehage så 50 min å kjøre til jobb. Måtte faktisk kjøre lenger og omvei

Anonymkode: 839cd...3b8

Skrevet

2 minutter til barnehage og 10-20 min til jobb. Kommer an på trafikken☺️

Anonymkode: 21815...a61

Skrevet

Ti minutter å gå til barnehagen. 2 minutter å kjøre. Har levert i barnehagen og er på jobb innen en halv time. 

Anonymkode: 66626...387

Skrevet

Ca. 45 minutter. 

Drar 07.20 hjemmefra. Er i barnehagen 07.30, nøyaktig når den åpner. Er likevel ikke på jobb før noen minutter over 8 pga. kjøretid. Frustrerende, men sjefen bryr seg heldigvis ikke😅

Anonymkode: 4dd59...a0a

Skrevet

Selve reisevei til barnehage er 5 minutter med bil (litt mer om vi blir stående på rødt lys) og 10-15 minutter med vogn. Også i Oslo men valgte bort nærmeste barnehage og fikk ikke plass på de 2 vi søkte som var litt nærmere enn den vi går i.

Jeg jobber vanligvis hjemmefra men om jeg skal kjøre videre til kontoret så er det 20-40 minutter kjøretid fra barnehagen avhengig av kø. Ca det samme om jeg hadde kjørt rett hjemmefra. Med buss tar det for tiden lenger tid så forsøker å unngå det.

Det som tar tid her er å komme oss ut av døra hjemme + selve leveringen i barnehagen spesielt nå om vinteren med mye klær. Bestemt 2åring som skal gjøre selv og er uenig i det meste da tar ting litt tid :D Og om vi kjører bil så skal det løpes litt i gangen før vi får barnet inn i garasjen og slike ting. Så ofte tar det tid fra vi starter til jeg er hjemme igjen og foran pcn selv om jeg jobber hjemme og det ikke egentlig er langt til barnehagen. Satser på at det går kjappere når barnet blir større og det blir mindre påkledning :)

Anonymkode: c5d93...46d

Skrevet

Vi bor tre hus nedenfor barnehagen, så vil si at vi går herfra 07.30, jeg setter meg i bilen 07.45 og er på jobb 15-20 minutter senere. Så i overkant av en halvtime, da. Veldig deilig å bo så nærme 🙌

Anonymkode: 6e72a...073

Skrevet

Ca 45 min

Anonymkode: af519...268

Skrevet

Bor i Oslo sentrum.
Ved hjemmmekontor tar levering ca 10 min totalt.

Skal jeg på kontoret, blir det 30 min fra dør til dør om vinteren hvor jeg tar bane. 20 min når jeg sykler. Veldig deilig med kort vei, for er alene med ham så må både levere og hente.

Anonymkode: 27c15...76f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...