AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #1 Skrevet 20. februar 2024 Siden renta har øket mye hele tiden de siste årene,har dere da gitt fra om de endringene til bostøtte søknaden . Her ser jeg at jeg betaler dobbelt så mye i boliglån enn grunnlaget de beregner det utifra...🙈 Gitt beskjed nå,men det betyr nok mange 1000 jeg kunne ha fått.... Har liksom bare tenkt at man skulle gi beskjed om inntekt endring😴 Anonymkode: 60bf7...504
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #2 Skrevet 20. februar 2024 Du må naturligvis gi beskjed om endringer i boutgifter fortløpende, er ganske siker på at det står i kontrakten. Anonymkode: aeaa7...00b
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #3 Skrevet 20. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du må naturligvis gi beskjed om endringer i boutgifter fortløpende, er ganske siker på at det står i kontrakten. Anonymkode: aeaa7...00b Ja det gjør vel egentlig det. De har beregnet huslån utgifter fra dagen jeg søkte,det er mange renter siden for å si det slik🙈 Jaja kipt Ts Anonymkode: 60bf7...504
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå