Gå til innhold

Vi har ulikt behov for fysisk kontakt/berøring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med kjæresten min i ca 4 måneder nå. Vi har det i grunn ganske bra sammen, men har kommet over en bump in the road nå som handler om berøring. Det gjelder både på privaten og i offentligheten. Jeg har tydelig et mye større behov for fysisk kontakt, og blir nesten alltid den som tar initiativ til å holde hender eller ha sex.  Vi har snakket en del om det allerede, men jeg lurer på om noen har erfaringer som ligner, og hva som fungerte for dere/ikke fungerte. 

Anonymkode: 43825...4bc

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere har ulikt kjærlighetsspråk, der ditt tydeligvis er fysisk kontakt. 
Løsningen her er å være klar over hverandres kjærlighetsspråk (finnes tester på nett) og så møtes på halvveien. 
Altså, han bør initiere mer fysisk kontakt, og du bør vise at du er glad i han på den måten han forstår (f.eks om hans kjærlighetsspråk er anerkjennende ord, så kan du gi komplimenter i stedet for et kyss).

Anonymkode: 4e4b5...8c3

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Dere har vært sammen i 4mnd. Antagelig har dere ingen forpliktelser. Jeg ville ha gått videre.

Når dere har vært sammen i 5, 10 eller 20 år så blir det aldri bedre, bare verre. Og da har dere kanskje barn, huslån og annet som gjør et brudd vanskelig.

Anonymkode: 7f8f0...3ff

Gjest WhisperingWind
Skrevet

Har innsett at samme kjærlighetsspråk er viktig. Jeg har aldri vært veldig fysisk offentlig. Inntil jeg møtte kjæresten. Da innså jeg at kjærlighetsspråket mitt er ekstremt fysisk. Har bare vært sammen med feil menn👀🤷🏻‍♀️

Skrevet
WhisperingWind skrev (3 timer siden):

Har innsett at samme kjærlighetsspråk er viktig. Jeg har aldri vært veldig fysisk offentlig. Inntil jeg møtte kjæresten. Da innså jeg at kjærlighetsspråket mitt er ekstremt fysisk. Har bare vært sammen med feil menn👀🤷🏻‍♀️

Som om jeg skulle ha skrevet det selv! :) Jeg har heller aldri hatt noe spesielt behov for fysisk kontakt, og har mislikt sex og tenkt det var noe ekkelt, et nødvendig onde i forhold.

Men så møtte jeg han som er kjæresten min. Og nå kan jeg ikke få nok av fysisk kontakt, sex, kyss...Alt er bare helt vanvittig fint. Endelig møtte jeg riktig mann.:hjerte:

Anonymkode: eca75...4ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...