Gjest Anonym64 Skrevet 20. februar 2024 #1 Skrevet 20. februar 2024 (endret) .... Endret 15. mai 2024 av Anonym64
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #2 Skrevet 20. februar 2024 Hun likte ham kanskje, men du har tatt hevd på ham, selv om dere bare flørtet useriøst? Ingen vits i å lage en stor sak av em fyr du useriøst bare flørtet litt med, men du kunne jo være en raus og god venninne og si at det var fritt frem for henne om hun faktisk likte ham. Hun likte ham jo godt nok til å ikke bare overse ham på Tinder. Jeg hadde aldri nektet en venninne å date en mann jeg bare hadde flørtet litt med. Anonymkode: 5f0c8...726 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #3 Skrevet 20. februar 2024 Dette er jo et ikke-problem. Hvorfor gjør du det til et problem? Anonymkode: fe7ba...864 9
Gjest Anonym64 Skrevet 20. februar 2024 #4 Skrevet 20. februar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 20.2.2024 den 3.24): Hun likte ham kanskje, men du har tatt hevd på ham, selv om dere bare flørtet useriøst? Ingen vits i å lage en stor sak av em fyr du useriøst bare flørtet litt med, men du kunne jo være en raus og god venninne og si at det var fritt frem for henne om hun faktisk likte ham. Hun likte ham jo godt nok til å ikke bare overse ham på Tinder. Jeg hadde aldri nektet en venninne å date en mann jeg bare hadde flørtet litt med. Anonymkode: 5f0c8...726 ... Endret 15. mai 2024 av Anonym64
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #5 Skrevet 20. februar 2024 Synes dette var litt smålig av deg.. La henne flørte. Kanskje hun faktisk synes det var artig at hun matchet med en person hun hadde møtt noen timer før. Hva er problemet? Vil du egentlig ha han? Eller får hun ikke snakke med de samme du snakker med? Anonymkode: 23071...5cc
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #6 Skrevet 20. februar 2024 Anonym64 skrev (19 minutter siden): Hun sier at hun ikke var interessert i han da, og at hun oppriktig bare gjorde det på "kødd". Hun sa hun aldri hadde tenkt til å date ham. Hvis hun hadde likt han på ordentlig, ville jeg synes det var ok, så lenge hun sa ifra først. Men hvis hun var useriøs, så skjønner jeg ikke hvorfor hun måtte matche med ham, selv om hun bare synes det var gøy. Siden det ikke er en du er seriøst interessert i har det lite å si, bortsett fra om hun faktisk liker ham, og det kan jo være at hun ikke våget å innrømme det for deg. Ikke så rart når du reagerte slik. Venninner skal holde seg unna venninners seriøse dater, forelskelser, kjærester og ekser, men useriøse flørter... du er litt vel eiesyk om dette også er noe venninner må styre unna. Det kan bli mange menn om du er singel en stund, så det er urimelig. Du har iallefall ingenting å være sur for her, men som god venninne ville jeg tatt dette opp igjen og sagt seriøst at det er helt ok om hun liket ham og ønsker å flørte/date ham. Vil hun ikke det er det iallefall lagt dødt, og ønsker hun det gir du henne mulighet til å si det, uten å risikere at du går i strupen på henne. Anonymkode: 5f0c8...726 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #7 Skrevet 20. februar 2024 Anonym64 skrev (27 minutter siden): Men hvis hun var useriøs, så skjønner jeg ikke hvorfor hun måtte matche med ham, selv om hun bare synes det var gøy. Hvorfor flørter du med ham da, når du ikke er interessert? Og hvorfor er det OK at du gjør det, men ikke OK at hun sveipet til høyre og fikk en match etter at du hadde sagt at du ikke var interessert? Anonymkode: fe7ba...864 4
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #8 Skrevet 20. februar 2024 Skjerpings jente. Les hva du skriver i de første avsnittene. Ikke lat som du er useriøs, hvis du ikke mener det. Ligg sammen alle tre, og få det beste ut av situasjonen. Anonymkode: 8db3d...a69
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #9 Skrevet 20. februar 2024 Jeg må faktisk innrømme at jeg hadde syns det hadde vært ubehagelig, dersom en venninne av meg hadde matcha med feks ff min. Men har dere sex, eller flørter dere bare? Hadde uansett vært uaktuelt for meg å være ff med noen som har flere ff. Mulig jeg hadde sett litt anderledes på det dersom det bare var flørting i bildet, men syns jo likevel det er spesielt av henne å matche med folk som flørter med venner av en. Anonymkode: b0fa5...29e 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #10 Skrevet 20. februar 2024 Anonym64 skrev (4 timer siden): Hun sier at hun ikke var interessert i han da, og at hun oppriktig bare gjorde det på "kødd". Hun sa hun aldri hadde tenkt til å date ham. Hvis hun hadde likt han på ordentlig, ville jeg synes det var ok, så lenge hun sa ifra først. Men hvis hun var useriøs, så skjønner jeg ikke hvorfor hun måtte matche med ham, selv om hun bare synes det var gøy. hva er egentlig problemet så lenge du heller ikke er interessert i han? Anonymkode: ff85b...d99 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #11 Skrevet 20. februar 2024 Hvilken venninne matcher med flørten/ff-en til en annen venninne? En pick-me-girl og en ikke-venninne! Anonymkode: 5ae64...653 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #12 Skrevet 20. februar 2024 Jeg synes det var dårlig gjort av din venninne. Jeg flørter ikke med min venninnes flørt og risikerer å ødelegge det de har på gang. Anonymkode: fd078...541 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå