AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #1 Del Skrevet 19. februar 2024 Om du er var for detaljer, ikke les😅 Lurer litt på hvordan du opplevde det med jtflof tidlig i graviditeten? skal ha mensen om 7 dager, og opplevde igår og idag typ lotion aktig utflod som også var strekkbart? En blanding av slim og denne lotion utfloden. Selvsagt håper jeg det er ett tegn på graviditet, men er ikke den som jakter etter symptomer heller. Prøver å ha is i magen.. Synes bare dette var veldig uvanlig til meg å være Anonymkode: 6570c...59a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #2 Del Skrevet 19. februar 2024 Ser jeg skrev feil på tittelen.. Anonymkode: 6570c...59a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #3 Del Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ser jeg skrev feil på tittelen.. Anonymkode: 6570c...59a Herregud, skrev jo mye feil! Mente utflod.. Hva søren er jtflof? 😂 Anonymkode: 6570c...59a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 20. februar 2024 #4 Del Skrevet 20. februar 2024 7 dpo er for tidelig for å være gravid symptomer. Husk at hormoner, utflod etc vil være anderledes etter eggløsning pga hormoner...og at man kan andre symptomer når man nærmer seg graviditet og mens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #5 Del Skrevet 20. februar 2024 Jeg har vært gravid mange ganger og aldri merket noe spesielt med utfloden tidlig i svangerskapene. Den har variert, som ellers i livet. Anonymkode: dddeb...67f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå