AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #1 Skrevet 19. februar 2024 Okei, jeg har kjøpt meg skinnsko, og begge to er tilsynelatende stramme. Skoene er små i størrelsen, selv med en størrelse over så merker jeg at jeg må gå de inn. Den ene skoen er strammere enn den andre, og det rareste er at dette er venstresiden som er videre. Hvordan jeg jeg utvide de fortest mulig? Jeg har ikke vondt av å gå med dem utover at jeg får littegrann gnagsår på tåen. Hvis noen har tips, del gjerne. Skinnskoene er vanntette og de fra ganni😅 Anonymkode: 187ab...29b
Mezzosoprena Skrevet 19. februar 2024 #2 Skrevet 19. februar 2024 Det er helt normalt at man er større på den ene foten enn den andre, og du vil selvfølgelig merke dette bedre hvis skoene er litt for små. Siden det er skinnsko fungerer det veldig godt å blokke dem - de fleste skobutikker tilbyr dette. 5 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #3 Skrevet 20. februar 2024 Det er som Mezzosoprena sier, vanlig å ha litt forskjellig størrelse på føttene. Om man har kjøpt et par hvor den ene,skoa har stått ute i butikken og blitt prøvd på så kan den og være litt større. Men om det er venstre sko så er kanskje det ikke så sannsynlig her. Anonymkode: debc6...0cc
enkefru Skrevet 20. februar 2024 #4 Skrevet 20. februar 2024 Helt vanlig at man er forskjellig i føttene, både bredde og lengde kan være forskjellig og i enkelte modeller merker man slikt bedre. 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #5 Skrevet 20. februar 2024 helt vanlig. Jeg er nesten en halv str større på høyre foten Men ei i en skobutikk sa en gang at dèt var litt uvanlig, da det som oftest er venstrefoten som er størst.... Anonymkode: f2464...fc1 2 1
jukkapalme Skrevet 20. februar 2024 #6 Skrevet 20. februar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 20.2.2024 den 17.26): helt vanlig. Jeg er nesten en halv str større på høyre foten Men ei i en skobutikk sa en gang at dèt var litt uvanlig, da det som oftest er venstrefoten som er størst.... Anonymkode: f2464...fc1 Hehe, samme her, jeg er også nesten en halv str større i høyrefoten enn i venstre. Så der er vi litt unike begge to, hehe Endret 21. februar 2024 av jukkapalme
Daisy-love Skrevet 21. februar 2024 #7 Skrevet 21. februar 2024 Høyre som er størst her og 🤣 Her er tips til hvordan du kan vide ut skoene 😊 https://costume.no/mote/slik-utvider-du-dine-skinnsko
Gine Skrevet 21. februar 2024 #8 Skrevet 21. februar 2024 Samme her. Den ene skoa føles større ut enn den andre skoa.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #9 Skrevet 23. februar 2024 Alle har en fot som er litt større enn den andre. Anonymkode: 19a05...5ac 1
Gjest Lurven Skrevet 25. februar 2024 #10 Skrevet 25. februar 2024 Den ene foten din er nok litt større enn den andre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå