Amossa Skrevet 19. februar 2024 #1 Skrevet 19. februar 2024 Sikkert et dumt spørsmål for de fleste, men hvilken kabel skal jeg kjøpe? Har den et navn? Har en Iphone 12 og en bærbar HP EliteBooks. Ladeledningens ende passer ikke i inngangen til PC. Må jeg ta hele PC-en med meg på butikken for å finne riktig kabel, eller?
newman01 Skrevet 20. februar 2024 #2 Skrevet 20. februar 2024 Nå finnes det ganske mange Elitebooks, men har du en modell med bare usb-c innganger? Isåfall trenger du en usb-c til Lightning.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #4 Skrevet 24. februar 2024 Finn ut hva inngangen på pc heter, eller ta et bilde av den og ta med i butikken. Anonymkode: 6f248...3fd
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #5 Skrevet 24. februar 2024 Den delen som skal inn i mobilen heter i alle fall lightning, hva du har i pc-en vet jeg ikke men er det en ganske stor åpning er det usb og er den mindre er det antageligvis usb-c som er den nyeste standarden. Så enten usb til lightning eller usb-c til lightning skal du ha på kabelen. Om du tar bilde av inngangen på pc-en bør de se hva du trenger på power/elkjøp, om de ikke vet det om du sier produktnavnet på pc-en da. Lykke til! Anonymkode: 11cf9...e50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå