Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #1 Skrevet 1. februar 2006 Er det noen her som abonnerer på kontaktlinser fra optiker? Får dere kontrollene inkludert i abonnementsprisen og sparer dere på en slik ordning kontra det å kjøpe på "vanlig" måte i butikk? Og ja, jeg kjenner til nettbutikkene som fører kontaktlinser, men her er jeg interessert i hvordan det er hos optikerne.
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #2 Skrevet 1. februar 2006 Jeg hadde abonnement, men det ble mye dyrere enn det det hadde blitt ved å kjøpe i butikken. Kontrollen koster 400, og kontaktlinsene kostet over 400 i måneden, mens det hadde kostet rundt 300 for å kjøpe i butikk, så da sparer jeg heller de 1200 og legger ut 400-500 til kontrollen og sparer 700-800. De sier at du sparer penger på å ha abonnement, men ikke pokker!
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #3 Skrevet 1. februar 2006 Jeg hadde abonnement, men det ble mye dyrere enn det det hadde blitt ved å kjøpe i butikken. Kontrollen koster 400, og kontaktlinsene kostet over 400 i måneden, mens det hadde kostet rundt 300 for å kjøpe i butikk, så da sparer jeg heller de 1200 og legger ut 400-500 til kontrollen og sparer 700-800. De sier at du sparer penger på å ha abonnement, men ikke pokker! ← Interoptik?
ringblomst Skrevet 1. februar 2006 #4 Skrevet 1. februar 2006 (endret) Jeg kunne ikke tenke meg abonnement på linser, da jeg ikke bruke linser hver dag og blir da sittende med overskudd av linser. Selvfølgelig kan man avbestille, men synes det virker pes. Hos min optiker har de etter det jeg vet ikke abonnement, men når jeg er på kontroll bestiller jeg opp så mye jeg ønsker frem til neste kontroll. Og hvis jeg mot all formodning skulle gå tom for linser (bestilt for få) er de bare en telefon unna. Men tilbake til topic - er lenge siden jeg sjekket pris på abonnement og på mine linser var det lite å spare. Endret 1. februar 2006 av ringblomst
Cata Skrevet 1. februar 2006 #5 Skrevet 1. februar 2006 Jeg er veldig godt fornøyd med mitt abonnement, men må innrømme at jeg ikke har regnet på det. Jeg har imidlertid en og annen linsefri dag og ser at det begynner å hope seg opp litt, så jeg må nok teste avbestillingsmulighetene en måned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå