Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som abonnerer på kontaktlinser fra optiker? Får dere kontrollene inkludert i abonnementsprisen og sparer dere på en slik ordning kontra det å kjøpe på "vanlig" måte i butikk?

Og ja, jeg kjenner til nettbutikkene som fører kontaktlinser, men her er jeg interessert i hvordan det er hos optikerne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde abonnement, men det ble mye dyrere enn det det hadde blitt ved å kjøpe i butikken. Kontrollen koster 400, og kontaktlinsene kostet over 400 i måneden, mens det hadde kostet rundt 300 for å kjøpe i butikk, så da sparer jeg heller de 1200 og legger ut 400-500 til kontrollen og sparer 700-800. De sier at du sparer penger på å ha abonnement, men ikke pokker!

Skrevet
Jeg hadde abonnement, men det ble mye dyrere enn det det hadde blitt ved å kjøpe i butikken. Kontrollen koster 400, og kontaktlinsene kostet over 400 i måneden, mens det hadde kostet rundt 300 for å kjøpe i butikk, så da sparer jeg heller de 1200 og legger ut 400-500 til kontrollen og sparer 700-800. De sier at du sparer penger på å ha abonnement, men ikke pokker!

Interoptik?

Skrevet (endret)

Jeg kunne ikke tenke meg abonnement på linser, da jeg ikke bruke linser hver dag og blir da sittende med overskudd av linser. Selvfølgelig kan man avbestille, men synes det virker pes. Hos min optiker har de etter det jeg vet ikke abonnement, men når jeg er på kontroll bestiller jeg opp så mye jeg ønsker frem til neste kontroll. Og hvis jeg mot all formodning skulle gå tom for linser (bestilt for få) er de bare en telefon unna.

Men tilbake til topic - er lenge siden jeg sjekket pris på abonnement og på mine linser var det lite å spare.

Endret av ringblomst
Skrevet

Jeg er veldig godt fornøyd med mitt abonnement, men må innrømme at jeg ikke har regnet på det. Jeg har imidlertid en og annen linsefri dag og ser at det begynner å hope seg opp litt, så jeg må nok teste avbestillingsmulighetene en måned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...