AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #1 Skrevet 19. februar 2024 For Ca 5 år siden søkte jeg barnebidrag via nav. Resultatet var at far ikke er bidragsdyktig og slipper unna bidrag. nå har jeg sjekket skattelisten og han tjener mer enn den gang, etter 5 år er det vel muligheter for ny søknad? far bruker det at han ikke er bidragsdyktig for alt det er verdt, glemmer jeg ekstra sokker til samvær må jeg vippse han penger for å kjøpe dette. Har minimalt med samvær. Anonymkode: b8abf...ce3
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #2 Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For Ca 5 år siden søkte jeg barnebidrag via nav. Resultatet var at far ikke er bidragsdyktig og slipper unna bidrag. nå har jeg sjekket skattelisten og han tjener mer enn den gang, etter 5 år er det vel muligheter for ny søknad? far bruker det at han ikke er bidragsdyktig for alt det er verdt, glemmer jeg ekstra sokker til samvær må jeg vippse han penger for å kjøpe dette. Har minimalt med samvær. Anonymkode: b8abf...ce3 Du kan søke ny vurdering når som helst, ingen tidsramme for det.. - Men man må betale for ny vurdering. Anonymkode: 067a6...eb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå