AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #1 Skrevet 19. februar 2024 Flere som sliter med dette? Jeg får en god del respons på datingapper og når jeg er ute på byen, så antar jeg er ok attraktiv i andres øyne. Likevel avviser jeg alle fordi jeg føler meg så uattraktiv og misliker kroppen min så sterkt at jeg ikke klarer å ha sex eller være nær noen på den måten. Jeg er normalvektig men føler fettet er fordelt på alle de feil stedene. Noen som har tips til hvordan man kommer seg ut av en sånn situasjon? Anonymkode: cd686...970
Irak Skrevet 19. februar 2024 #2 Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Flere som sliter med dette? Jeg får en god del respons på datingapper og når jeg er ute på byen, så antar jeg er ok attraktiv i andres øyne. Likevel avviser jeg alle fordi jeg føler meg så uattraktiv og misliker kroppen min så sterkt at jeg ikke klarer å ha sex eller være nær noen på den måten. Jeg er normalvektig men føler fettet er fordelt på alle de feil stedene. Noen som har tips til hvordan man kommer seg ut av en sånn situasjon? Anonymkode: cd686...970 For å spørre på en annen måte... Hva liker du med deg selv? Hva er du fornøyd med? Er det slik at du misliker alt ved deg selv?
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #3 Skrevet 19. februar 2024 Nei, ikke tenkt så mye på det. Men, jeg unngår å date fordi jeg ikke orker å snakke om jobb og økonomi når jeg er ufør på mninstesats. Er så kjipt med avslag og dumping pga. sånt. Anonymkode: 0c12c...a2d
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #4 Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Flere som sliter med dette? Jeg får en god del respons på datingapper og når jeg er ute på byen, så antar jeg er ok attraktiv i andres øyne. Likevel avviser jeg alle fordi jeg føler meg så uattraktiv og misliker kroppen min så sterkt at jeg ikke klarer å ha sex eller være nær noen på den måten. Jeg er normalvektig men føler fettet er fordelt på alle de feil stedene. Noen som har tips til hvordan man kommer seg ut av en sånn situasjon? Anonymkode: cd686...970 Den er vanskelig, sliter selv med det. Har bivirkninger pga medisiner, selvtilliten er på bånn og tror ingen mann vil ha meg pga det. Anonymkode: d462d...ebb
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #5 Skrevet 19. februar 2024 Jeg har også vært usikker, men det er noe med å bare hoppe i det, så ser man at det ikke er så skummelt alikevel Jeg hadde knapt sex før jeg var 30, kan du tenke usikkerheten og redselen jeg hadde? Tenkte jeg ikke var bra nok på noen måter, fysisk så var jeg litt overvektig, så var alltid usikker på det, jeg er en hårete bamse, og trodde alle menn hatet det.. Men etter å kastet meg inn i det, så fant jeg ut at det ikke var så farlig som jeg trodde, jeg ble ikke dømt pga det jeg var usikker på Ha troen på du er mye bedre enn du er, for det kan jeg garantere deg, du er så mye penere og deiligere enn du tror😊 M38 Anonymkode: 7ec51...eee
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #6 Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har også vært usikker, men det er noe med å bare hoppe i det, så ser man at det ikke er så skummelt alikevel Jeg hadde knapt sex før jeg var 30, kan du tenke usikkerheten og redselen jeg hadde? Tenkte jeg ikke var bra nok på noen måter, fysisk så var jeg litt overvektig, så var alltid usikker på det, jeg er en hårete bamse, og trodde alle damer hatet det.. Men etter å kastet meg inn i det, så fant jeg ut at det ikke var så farlig som jeg trodde, jeg ble ikke dømt pga det jeg var usikker på Ha troen på du er mye bedre enn du er, for det kan jeg garantere deg, du er så mye penere og deiligere enn du tror😊 M38 Anonymkode: 7ec51...eee Måtte rette opp i den "og trodde alle damer hatet det.." Anonymkode: 7ec51...eee
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #7 Skrevet 19. februar 2024 Irak skrev (2 timer siden): For å spørre på en annen måte... Hva liker du med deg selv? Hva er du fornøyd med? Er det slik at du misliker alt ved deg selv? Jeg misliker ikke absolutt alt, men har mange komplekser. Anonymkode: cd686...970
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #8 Skrevet 19. februar 2024 Du har sikkert en helt vanlig kropp, og det fantastiske med menn er at de er begeistret for kvinners kropper. Også de som ikke er absolutt perfekte. Vær grei med kroppen din, og snakket positivt til den og om den. Den virker nok, og folk uten kropp som virker finner også kjærlighet. Anonymkode: 7917f...852
Irak Skrevet 19. februar 2024 #9 Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg misliker ikke absolutt alt, men har mange komplekser. Anonymkode: cd686...970 Hva med å prøve å fokusere på det du er fornøyd med, og fremheve dette? Jeg er feks veldig fornøyd med puppene mine...så fornøyd med dem at jeg stort sett går uten bh 👌. Komfortable klær er for meg noe av det viktigste...da føler jeg meg vel 👌. For mange år siden øvde jeg meg på og gå uten sminke, siden jeg hadde lyst til å bli mer glad i meg selv, uten å føle at jeg måtte dolle meg opp hele tiden, for å føle meg ,"fjong". 2
Fioljenta Skrevet 20. februar 2024 #10 Skrevet 20. februar 2024 Ikke gøy å ha det sånn! Jeg har også mislikt kroppen min, men har klart å «omprogrammere» hjernen til å tenke annerledes. Det føles virkelig mye bedre ut. 💜 Prøv å google «Negative automatiske tanker». Det var da jeg forstod hva som foregikk, at jeg skjønte hvordan jeg skulle komme ut av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå