AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #1 Skrevet 19. februar 2024 Føler at alt er surr nå! Burde jeg kutte ut FWB? vi har vært venner en god stund, hvor han begynte å prøve seg på meg for noen mnd siden. Jeg foreslo FWB litt på kødd, men hadde ingen følelser da. Tenkte dette kom til å gå fint, helt til en stund siden så merket jeg at jeg bare vil ha han for meg selv. Vi har en avtale om ingen andre, men jeg vet jo om han holder den. Har egentlig følt at det han sier stemmer. Han har begynt å kalle meg «min xx» og et internt kallenavn. Han har fortalt om meg til en venn, muligens flere. En i nær familie vet også om meg😳 Jeg har ikke sett han har fått snap fra jenter mens jeg har vært med han på dagtid og når han har vært hos meg (nå ser jeg ikke på tlf hans 24/7). Helt til i dag da fikk han snap av en jente( aner ikke hvem, kan være familie for alt jeg vet). Han skulle egentlig til meg, men pga noe dukket opp for meg så måtte vi utsette. Han sa han da hadde laget avtale med kompisen om trening. Ikke noe feil med det🙂 Tilfeldig så jeg han på snapmap på mitt treningssenter, han har ikke medlemskap der. Fikk plutselig en følelse av at han er der med ei, noe som er helt teit av meg å tenke, men hvorfor kommer disse tankene? Jeg burde vel egentlig kutte han ut som fwb? Før følelsene tar overhånd? Føler at jeg ikke har følelser for han, men hvorfor er jeg da sjalu og vil bare ha han for meg selv.. Ønsker også tips til å avslutte på en hyggelig måte? Burde jeg være ærlig med han eller bare avslutte uten noen forklaring? Han er en veldig hyggelig person så jeg har ikke lyst til å såre han eller være slem heller. Anonymkode: 08749...7fa
GrønnNellik68 Skrevet 20. februar 2024 #2 Skrevet 20. februar 2024 Si det som det er. Du har fått følelser for han og kunne tenkt deg noe mer. Enten får du ja eller nei. Får du nei så hadde magefølelsa di rett og du får en god grunn til og avslutte. 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #3 Skrevet 20. februar 2024 Hvorfor ikke bare prate med han? Du sier han sa han hadde avtalt trening med en kompis, og du ser han på nettopp ett treningssenter... Er det helt fjernt da å tenke at han er med kompisen sin på trening? Og det er DU som har sagt at dere skal være fwb, altså er det DU som har sagt at dere ikke skal ha forhold. Hvis du ønsker noe mer, så er det DU som må snakke med han... Hvorfor tror du at han lyver når han sier han ikke har andre, og at han trener med kompis? På bakgrunn av en snap? Det er ett ganske syltynt grunnlag... For øvrig så kan det være greit å avslutte dersom du reagerer så kraftig på at han mottar snap fra det motsatte kjønn, når du ikke engang vet om det er ett familiemedlem, og du selv har sagt du ikke vil være i ett forhold med han. Anonymkode: 82d2c...0c2 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #4 Skrevet 20. februar 2024 Du begynner å bli sjalu... Når man er FWB så må man spille med åpne kort, hvis ikke fungerer det ikke. Slik jeg leser det: Kutt ut FWB-greine. Du tåler det ikke. Anonymkode: aa11f...c73 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #5 Skrevet 21. februar 2024 Hvorfor ikke bli sammen med han da?? Anonymkode: a17f5...31e
OxBall Skrevet 22. februar 2024 #6 Skrevet 22. februar 2024 Når man er FWB, skal man kunne treffe andre. Hvis det ikke er lov, så er man kjærester. FWB er man frem til man finner seg en kjæreste.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #7 Skrevet 22. februar 2024 24 minutter siden, OxBall said: Når man er FWB, skal man kunne treffe andre. Hvis det ikke er lov, så er man kjærester. FWB er man frem til man finner seg en kjæreste. Vet du, de fleste ligger ikke med noen når de ikke har kjæreste. De som gjør det tror at alle er sånn, men slik er det virkelig ikke. Anonymkode: 93b0f...278 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #8 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vet du, de fleste ligger ikke med noen når de ikke har kjæreste. De som gjør det tror at alle er sånn, men slik er det virkelig ikke. Anonymkode: 93b0f...278 Og hvordan vet du hva de fleste gjør og ikke? Anonymkode: c7c8e...8f5 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #9 Skrevet 22. februar 2024 OxBall skrev (30 minutter siden): Når man er FWB, skal man kunne treffe andre. Hvis det ikke er lov, så er man kjærester. FWB er man frem til man finner seg en kjæreste. Isj, så man skal dele på godsakene med fremmede!? Nei jommen meg. Har jeg gått inn en avtale om at vi skal ha kunne kose oss uten noen forpliktelser så er det ikke dermed sagt at jeg også vil ha meg med alle andre personen kan få lagt i seng i samme tiden. Da vil jeg ut av avtalen! Isj noe så ekkelt! Ikke rart det florerer med kjønnssykdommer Anonymkode: 1768d...1c5 3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #10 Skrevet 22. februar 2024 On 2/20/2024 at 8:20 AM, GrønnNellik68 said: Si det som det er. Du har fått følelser for han og kunne tenkt deg noe mer. Enten får du ja eller nei. Får du nei så hadde magefølelsa di rett og du får en god grunn til og avslutte. Enig her. Få det avklart. Ikke vent og bygg opp mer følelser. Du vil få det vondt om de ikke er gjensidige. Anonymkode: 1ef75...360 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #11 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Isj, så man skal dele på godsakene med fremmede!? Nei jommen meg. Har jeg gått inn en avtale om at vi skal ha kunne kose oss uten noen forpliktelser så er det ikke dermed sagt at jeg også vil ha meg med alle andre personen kan få lagt i seng i samme tiden. Da vil jeg ut av avtalen! Isj noe så ekkelt! Ikke rart det florerer med kjønnssykdommer Anonymkode: 1768d...1c5 Hele poenget med at noe er uten forpliktelser er nettopp at det er uten forpliktelser... I det man krever eksklusivitet så er det forpliktende. Anonymkode: 82d2c...0c2
OxBall Skrevet 22. februar 2024 #12 Skrevet 22. februar 2024 23 minutter siden, AnonymBruker said: Isj, så man skal dele på godsakene med fremmede!? Nei jommen meg. Har jeg gått inn en avtale om at vi skal ha kunne kose oss uten noen forpliktelser så er det ikke dermed sagt at jeg også vil ha meg med alle andre personen kan få lagt i seng i samme tiden. Da vil jeg ut av avtalen! Isj noe så ekkelt! Ikke rart det florerer med kjønnssykdommer Anonymkode: 1768d...1c5 Uten noen forpliktelser er vel nøkkelen her. Ofte så ender FWB opp med at en får følelser, og den andre ikke. Da ryker gjerne vennskapet i tillegg til sex-en. Har du en avtale om å være eksklusive for hverandre, er dere omtrent kjærester.
OxBall Skrevet 22. februar 2024 #13 Skrevet 22. februar 2024 37 minutter siden, AnonymBruker said: Vet du, de fleste ligger ikke med noen når de ikke har kjæreste. De som gjør det tror at alle er sånn, men slik er det virkelig ikke. Anonymkode: 93b0f...278 Her er det snakk om FWB. Har man et slikt forhold til en venn, så ligger man sammen. Jeg vet ikke hvor mange eller få som har slike forhold, men det er det denne tråden dreier seg om.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #14 Skrevet 22. februar 2024 OxBall skrev (10 minutter siden): Uten noen forpliktelser er vel nøkkelen her. Ofte så ender FWB opp med at en får følelser, og den andre ikke. Da ryker gjerne vennskapet i tillegg til sex-en. Har du en avtale om å være eksklusive for hverandre, er dere omtrent kjærester. Vell slik vi hadde det da jeg var ung og hadde et slikt type forhold, var jo hele poenget at man fikk utløsning uten å måtte finne seg kjæreste. Og uten å forplikte noe annet enn at man ikke lå rundt med alt mulig av potensielle sykdommer. Litt av poenget er jo at man skal ha noe "trygt" å pule på så man slipper å ligge med forskjellige folk for å få seg noe. Hva er målet ditt med et slikt vennskap? Anonymkode: 1768d...1c5 1
OxBall Skrevet 22. februar 2024 #15 Skrevet 22. februar 2024 26 minutter siden, AnonymBruker said: Vell slik vi hadde det da jeg var ung og hadde et slikt type forhold, var jo hele poenget at man fikk utløsning uten å måtte finne seg kjæreste. Og uten å forplikte noe annet enn at man ikke lå rundt med alt mulig av potensielle sykdommer. Litt av poenget er jo at man skal ha noe "trygt" å pule på så man slipper å ligge med forskjellige folk for å få seg noe. Hva er målet ditt med et slikt vennskap? Anonymkode: 1768d...1c5 Jeg har ikke noe mål med et slikt vennskap, og for tiden har jeg ikke noen FWB.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #16 Skrevet 22. februar 2024 OxBall skrev (3 timer siden): Jeg har ikke noe mål med et slikt vennskap, og for tiden har jeg ikke noen FWB. Men du sier jo at poenget er at man skal kunne pule rundt på alt du har lyst på til tross for et slikt vennskap?! Anonymkode: 1768d...1c5
OxBall Skrevet 22. februar 2024 #17 Skrevet 22. februar 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Men du sier jo at poenget er at man skal kunne pule rundt på alt du har lyst på til tross for et slikt vennskap?! Anonymkode: 1768d...1c5 Tja, kanskje skal er feil ord. Jeg mener at du skal/bør ha muligheten til å treffe/date andre. Jeg har ikke sagt at man skal pule rundt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå