Gå til innhold

Boeticas fun fact/ nerdetråd

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lur Venn skrev (1 minutt siden):

Hva med fellatio? Da kan det ofte være fordel med bart

Ok jeg googlet det og nå har jeg virus 😬 

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hydrium skrev (10 minutter siden):

Ok jeg googlet det og nå har jeg virus 😬 

Jeg mente egentlig cunnigulus,  blander ofte de to, du må Google på nytt

• Hjerte 1
Skrevet
Lur Venn skrev (2 minutter siden):

Jeg mente egentlig cunnigulus,  blander ofte de to, du må Google på nytt

Сomics meme: "You can't fool me" - Comics - Meme-arsenal.com

• Hjerte 1
Skrevet
Hydrium skrev (33 minutter siden):

Сomics meme: "You can't fool me" - Comics - Meme-arsenal.com

Lurer ingen , du er her for å lære

• Hjerte 1
Skrevet

Hver "C" i "pacific ocean" blir uttalt forskjellig (på engelsk da)

• Nyttig 1
Skrevet
Lur Venn skrev (9 timer siden):

Lurer ingen , du er her for å lære

Er du naturfaglæren hennes?

Skrevet
Hydrium skrev (2 timer siden):

Hver "C" i "pacific ocean" blir uttalt forskjellig (på engelsk da)

C på det gitt :P

• Hjerte 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Fibinacci-rekken 🤩 Tallrekken som ordner naturen. Hvert tall er lik summen av de to foregående. Den er til stede i det gyldne snitt (det er bevist at vi estetisk tiltrekkes av disse proporsjonene). Fibonaccirekken er nydelig og magisk (så magisk som noe kan bli for en ateist 🤓), og den har noe for enhver smak. @Lur Venn kan informeres om at kaniner formerer seg etter denne sekvensen, jeg er lei meg for at 69 ikke er et fibonaccitall, @Cid men kan jeg tilby 89 🤪? Til @Frøkenfrydenkan det opplyses at spiralene i ananasen vokser etter denne tallrekken (har fått med meg at det er en interesse for ananas men har aldri skjønt hvorfor 🙂). 

https://www.nrk.no/kultur/magiske-tall-1.3132940

Skrevet
Boetica skrev (3 minutter siden):

Fibinacci-rekken 🤩 Tallrekken som ordner naturen. Hvert tall er lik summen av de to foregående. Den er til stede i det gyldne snitt (det er bevist at vi estetisk tiltrekkes av disse proporsjonene). Fibonaccirekken er nydelig og magisk (så magisk som noe kan bli for en ateist 🤓), og den har noe for enhver smak. @Lur Venn kan informeres om at kaniner formerer seg etter denne sekvensen, jeg er lei meg for at 69 ikke er et fibonaccitall, @Cid men kan jeg tilby 89 🤪? Til @Frøkenfrydenkan det opplyses at spiralene i ananasen vokser etter denne tallrekken (har fått med meg at det er en interesse for ananas men har aldri skjønt hvorfor 🙂). 

Jeg elsker det gyldne snitt, det er et av bevisene på at matematikk er universell og ikke noe vi bare har funnet på

Skrevet
Lur Venn skrev (Akkurat nå):

Jeg elsker det gyldne snitt, det er et av bevisene på at matematikk er universell og ikke noe vi bare har funnet på

Ja, det er rett og slett magisk hvordan matematikk gjennomsyrer universitetet. 

Skrevet
Boetica skrev (1 minutt siden):

Ja, det er rett og slett magisk hvordan matematikk gjennomsyrer universitetet. 

Universet?

Skrevet

Universet?

Ja ikke at jeg er verken matematiker eller astronom men jeg tror at det gjelder matematiske lover i universet. Men correct me if I’m wrong. Vil gjerne vite, jeg. 

Skrevet
Boetica skrev (Akkurat nå):

Ja ikke at jeg er verken matematiker eller astronom men jeg tror at det gjelder matematiske lover i universet. Men correct me if I’m wrong. Vil gjerne vite, jeg. 

Du skrev universitetet,  men det er jo også en del av universet 

Skrevet

Du skrev universitetet,  men det er jo også en del av universet 

Ja det måtte jo skje 😅 skylder på autokorrektur. 

Skrevet
Boetica skrev (20 timer siden):

Ååå. Ananas fun fact! Vi liker anananas ja😂 Det stammer fra min badedrakt med en ananan dekorert på hver pupp. Omsnakket her inne. Haha elsker den, allergisk mot kjedelige badedrakter😙

Skrevet
Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Ååå. Ananas fun fact! Vi liker anananas ja😂 Det stammer fra min badedrakt med en ananan dekorert på hver pupp. Omsnakket her inne. Haha elsker den, allergisk mot kjedelige badedrakter😙

Slik dere kom på navnet kokosnussé?

Skrevet
Cid skrev (12 minutter siden):

Slik dere kom på navnet kokosnussé?

Trur det var pga jukkapalmen☺️

Skrevet
Frøkenfryden skrev (3 timer siden):

Ananasmysteriet er løst 😃 Du hadde fått utslett av mine badedrakter - sort og marine 🙈 men har en korallrød bikini, da 😅

Skrevet
Boetica skrev (På 19.9.2025 den 17.16):

Ananasmysteriet er løst 😃 Du hadde fått utslett av mine badedrakter - sort og marine 🙈 men har en korallrød bikini, da 😅

Det er lov altså! Bare liker gøyale selv, piffer opp min faste svømmetrim. 

👙rød er 👍

• 2 uker senere...
Skrevet

Fransk bulldog deler over 99% DNA med ulv 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...