Hydrium Skrevet 29. august 2025 #61 Skrevet 29. august 2025 Lur Venn skrev (1 minutt siden): Hva med fellatio? Da kan det ofte være fordel med bart Ok jeg googlet det og nå har jeg virus 😬 2
Lur Venn Skrevet 29. august 2025 #62 Skrevet 29. august 2025 Hydrium skrev (10 minutter siden): Ok jeg googlet det og nå har jeg virus 😬 Jeg mente egentlig cunnigulus, blander ofte de to, du må Google på nytt 1
Hydrium Skrevet 29. august 2025 #63 Skrevet 29. august 2025 Lur Venn skrev (2 minutter siden): Jeg mente egentlig cunnigulus, blander ofte de to, du må Google på nytt 1
Lur Venn Skrevet 29. august 2025 #64 Skrevet 29. august 2025 Hydrium skrev (33 minutter siden): Lurer ingen , du er her for å lære 1
Hydrium Skrevet 30. august 2025 #65 Skrevet 30. august 2025 Hver "C" i "pacific ocean" blir uttalt forskjellig (på engelsk da) 1
Cid Skrevet 30. august 2025 #66 Skrevet 30. august 2025 Lur Venn skrev (9 timer siden): Lurer ingen , du er her for å lære Er du naturfaglæren hennes?
Cid Skrevet 30. august 2025 #67 Skrevet 30. august 2025 Hydrium skrev (2 timer siden): Hver "C" i "pacific ocean" blir uttalt forskjellig (på engelsk da) C på det gitt 1
Gjest Boetica Skrevet 18. september 2025 #68 Skrevet 18. september 2025 Fibinacci-rekken 🤩 Tallrekken som ordner naturen. Hvert tall er lik summen av de to foregående. Den er til stede i det gyldne snitt (det er bevist at vi estetisk tiltrekkes av disse proporsjonene). Fibonaccirekken er nydelig og magisk (så magisk som noe kan bli for en ateist 🤓), og den har noe for enhver smak. @Lur Venn kan informeres om at kaniner formerer seg etter denne sekvensen, jeg er lei meg for at 69 ikke er et fibonaccitall, @Cid men kan jeg tilby 89 🤪? Til @Frøkenfrydenkan det opplyses at spiralene i ananasen vokser etter denne tallrekken (har fått med meg at det er en interesse for ananas men har aldri skjønt hvorfor 🙂). https://www.nrk.no/kultur/magiske-tall-1.3132940
Lur Venn Skrevet 18. september 2025 #69 Skrevet 18. september 2025 Boetica skrev (3 minutter siden): Fibinacci-rekken 🤩 Tallrekken som ordner naturen. Hvert tall er lik summen av de to foregående. Den er til stede i det gyldne snitt (det er bevist at vi estetisk tiltrekkes av disse proporsjonene). Fibonaccirekken er nydelig og magisk (så magisk som noe kan bli for en ateist 🤓), og den har noe for enhver smak. @Lur Venn kan informeres om at kaniner formerer seg etter denne sekvensen, jeg er lei meg for at 69 ikke er et fibonaccitall, @Cid men kan jeg tilby 89 🤪? Til @Frøkenfrydenkan det opplyses at spiralene i ananasen vokser etter denne tallrekken (har fått med meg at det er en interesse for ananas men har aldri skjønt hvorfor 🙂). https://www.nrk.no/kultur/magiske-tall-1.3132940 Jeg elsker det gyldne snitt, det er et av bevisene på at matematikk er universell og ikke noe vi bare har funnet på
Gjest Boetica Skrevet 18. september 2025 #70 Skrevet 18. september 2025 Lur Venn skrev (Akkurat nå): Jeg elsker det gyldne snitt, det er et av bevisene på at matematikk er universell og ikke noe vi bare har funnet på Ja, det er rett og slett magisk hvordan matematikk gjennomsyrer universitetet.
Lur Venn Skrevet 18. september 2025 #71 Skrevet 18. september 2025 Boetica skrev (1 minutt siden): Ja, det er rett og slett magisk hvordan matematikk gjennomsyrer universitetet. Universet?
Gjest Boetica Skrevet 18. september 2025 #72 Skrevet 18. september 2025 Lur Venn skrev (1 minutt siden): Universet? Ja ikke at jeg er verken matematiker eller astronom men jeg tror at det gjelder matematiske lover i universet. Men correct me if I’m wrong. Vil gjerne vite, jeg.
Lur Venn Skrevet 18. september 2025 #73 Skrevet 18. september 2025 Boetica skrev (Akkurat nå): Ja ikke at jeg er verken matematiker eller astronom men jeg tror at det gjelder matematiske lover i universet. Men correct me if I’m wrong. Vil gjerne vite, jeg. Du skrev universitetet, men det er jo også en del av universet
Gjest Boetica Skrevet 18. september 2025 #74 Skrevet 18. september 2025 Lur Venn skrev (1 minutt siden): Du skrev universitetet, men det er jo også en del av universet Ja det måtte jo skje 😅 skylder på autokorrektur.
Frøkenfryden Skrevet 19. september 2025 #75 Skrevet 19. september 2025 Boetica skrev (20 timer siden): Fibinacci-rekken 🤩 Tallrekken som ordner naturen. Hvert tall er lik summen av de to foregående. Den er til stede i det gyldne snitt (det er bevist at vi estetisk tiltrekkes av disse proporsjonene). Fibonaccirekken er nydelig og magisk (så magisk som noe kan bli for en ateist 🤓), og den har noe for enhver smak. @Lur Venn kan informeres om at kaniner formerer seg etter denne sekvensen, jeg er lei meg for at 69 ikke er et fibonaccitall, @Cid men kan jeg tilby 89 🤪? Til @Frøkenfrydenkan det opplyses at spiralene i ananasen vokser etter denne tallrekken (har fått med meg at det er en interesse for ananas men har aldri skjønt hvorfor 🙂). https://www.nrk.no/kultur/magiske-tall-1.3132940 Ååå. Ananas fun fact! Vi liker anananas ja😂 Det stammer fra min badedrakt med en ananan dekorert på hver pupp. Omsnakket her inne. Haha elsker den, allergisk mot kjedelige badedrakter😙
Cid Skrevet 19. september 2025 #76 Skrevet 19. september 2025 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Ååå. Ananas fun fact! Vi liker anananas ja😂 Det stammer fra min badedrakt med en ananan dekorert på hver pupp. Omsnakket her inne. Haha elsker den, allergisk mot kjedelige badedrakter😙 Slik dere kom på navnet kokosnussé?
Frøkenfryden Skrevet 19. september 2025 #77 Skrevet 19. september 2025 Cid skrev (12 minutter siden): Slik dere kom på navnet kokosnussé? Trur det var pga jukkapalmen☺️
Gjest Boetica Skrevet 19. september 2025 #78 Skrevet 19. september 2025 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Ååå. Ananas fun fact! Vi liker anananas ja😂 Det stammer fra min badedrakt med en ananan dekorert på hver pupp. Omsnakket her inne. Haha elsker den, allergisk mot kjedelige badedrakter😙 Ananasmysteriet er løst 😃 Du hadde fått utslett av mine badedrakter - sort og marine 🙈 men har en korallrød bikini, da 😅
Frøkenfryden Skrevet 20. september 2025 #79 Skrevet 20. september 2025 Boetica skrev (På 19.9.2025 den 17.16): Ananasmysteriet er løst 😃 Du hadde fått utslett av mine badedrakter - sort og marine 🙈 men har en korallrød bikini, da 😅 Det er lov altså! Bare liker gøyale selv, piffer opp min faste svømmetrim. 👙rød er 👍
Aryin Skrevet 30. september 2025 #80 Skrevet 30. september 2025 Fransk bulldog deler over 99% DNA med ulv
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå