AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #1 Skrevet 19. februar 2024 Jeg har slitt med voldsom krystallsyke i en lengre periode. Ser nå at det kommer etter en langvarig ekstremt belastende jobbsituasjon. Noen som vet/tenker noe om hvorvidt krystallsyke kan utløses av psykisk stress? Anonymkode: 6002e...542
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #2 Skrevet 19. februar 2024 Jeg har krystallsyke. Jeg synes jeg er mer svimmel når jeg stresser, men usikker på om det virkelig er sånn eller om jeg legger mer merke til det når jeg har det litt tøft. Anonymkode: 19a71...056
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #3 Skrevet 19. februar 2024 Jeg fikk krystallsyke etter at jeg møtte veggen. Hadde også veldig lavt D vitamin. De som jobber på balansehuset sa at begge kunne være en utløsende faktor. https://www.balansehuset.no/tjenester/svimmelhet Årsaken til krystallsyke er i hovedsak ukjent. Vi vet at krystallene kan løsne som følge av hodetraume, det har også vist seg å ha sammenheng med overgangsalderen hos kvinner. I de fleste tilfeller vet vi dog ikke hvorfor otolittene kommer ut av sin normale posisjon. Tilbakefall av krystallsyke har vist seg å ha sammenheng med lavt nivå av vitamin D. Anonymkode: 0ca11...1bd
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #4 Skrevet 19. februar 2024 Jo,dødsfall gav en ekstra støyt på meg. Mulig "stress". Har da blitt snurret rundt i en trommel noen år nå. Hjelper en stund. Men blir aldri bra. Glad jeg er født i 69,for da kan jeg jobbe til jeg blir 90 før pensjonist 💀 Anonymkode: 04c9a...565
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå