AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #21 Skrevet 19. februar 2024 Aninymen skrev (37 minutter siden): Blod i urinen merker vell man når man tørker seg. Men takk for tips! så med andre ord- igjen som har vært fornøgd med svart toalett og vask 😅 ikke svaret jeg ville ha, men det svaret alle har gitt så da blir det nok hvitt .. jeg synes bare det er litt merkelig at de pp baderoms butikkene hadde valgt svar. De sier det samler seg mye støv, men at de ville valgt svart uansett Ja svart ser veldig flott ut, jeg også fallt jo veldig for det. Men skulle likt å se de ansatte og hva de syntes etter 3-4 måneder, for ikke å si feks 1 år.. det må vaskes flere ganger daglig, man kan IKKE bare dra over et svart bad, feil vaskemiddel etterlater også striper og skjolder. Skulle vært forbudt 😅 Anonymkode: 592ad...e2e
HemmeligSpion Skrevet 19. februar 2024 #22 Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Hvis noen finner opp svart tannkrem så går det nok bra Anonymkode: 9d229...c36 Colgate sin trekulltannkrem finnes allerede. Den er ikke verst, du blir vant til smaken etter to-tre dager. Og for noen hvite tenner!
HemmeligSpion Skrevet 19. februar 2024 #23 Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Med svart do ser man ikke om man har blod i urinen osv... Anonymkode: c9804...d41 Det vises veldig godt når du er i en depressiv episode og pisset suger til seg blodet, jo. På tross av farge på porselenet. Dessuten blir vannoverflaten mindre speilende, litt som når du har cola i en svart kaffekopp, du ser forskjell på det og på vann.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #24 Skrevet 19. februar 2024 2 minutter siden, HemmeligSpion said: Colgate sin trekulltannkrem finnes allerede. Den er ikke verst, du blir vant til smaken etter to-tre dager. Og for noen hvite tenner! Problemet her er hovedsaklig barna. Vanskelig å lære dem til å skylle så godt som en svart vask behøver Anonymkode: 9d229...c36
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #25 Skrevet 19. februar 2024 Vi har svart vask og jeg hater den. Ville aldri ha valgt den selv. Anonymkode: 35ddd...abc 1
HemmeligSpion Skrevet 19. februar 2024 #26 Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Problemet her er hovedsaklig barna. Vanskelig å lære dem til å skylle så godt som en svart vask behøver Anonymkode: 9d229...c36 Ja. Hei, om hun skaffer seg svarte kids, da?
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #27 Skrevet 19. februar 2024 Velg heller sort blandebatteri og toalettsete. Servanten og selve toalettet passer bedre til hvitt. Blod i avføring, det være seg tiss eller bæsj, sees ikke ved et svart toalett. Anonymkode: 842df...a0d 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #28 Skrevet 19. februar 2024 Hmmmmmm skrev (1 time siden): Svart dass er ekkelt. Merker overalt Ja, det er groteskt 🤢 Har ei vennine som har det, gud hun angrer, og det forstår jeg. Anonymkode: a354d...9f0 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #29 Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Velg heller sort blandebatteri og toalettsete. Servanten og selve toalettet passer bedre til hvitt. Blod i avføring, det være seg tiss eller bæsj, sees ikke ved et svart toalett. Anonymkode: 842df...a0d Du skulle bare ha visst hvor godt det synes, men det er bare eklere enn på hvitt. Anonymkode: a354d...9f0
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #30 Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Svart dass 🤢 ser jo ikke om det er dritt der Anonymkode: 0b78b...449 Det er jo bare å ta en smakstest, det. Er ikke så vanskelig. Anonymkode: ee7a2...aa0
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #32 Skrevet 19. februar 2024 Vi har bestilt sort vask og toalett på 2 bad og et gjestebad som vi holder på å pusse opp. Har 5 barn. Må uansett vaske over daglig, vi har spurt oss mye rundt både i butikker og på oppussingsgrupper på facebook(der var veldig mange fornøyde). Kun her folk er misfornøyde. Badene skal vi ha i mange år, og da går vi for det vi liker. Jeg har hatt hvit vask med grå benkeplate i 12 år nå og hater den😆 tror ikke tannkremen og slikt fra barna vil irritere meg noe mer på en svart🤷♀️ kalk er vi ikke plaget med i vannet her. Anonymkode: 591a0...335 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #33 Skrevet 19. februar 2024 Synes sort do ser ekkelt ut. Litt ufresht på en måte. Anonymkode: 48969...aec 4
Aninymen Skrevet 19. februar 2024 #34 Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har bestilt sort vask og toalett på 2 bad og et gjestebad som vi holder på å pusse opp. Har 5 barn. Må uansett vaske over daglig, vi har spurt oss mye rundt både i butikker og på oppussingsgrupper på facebook(der var veldig mange fornøyde). Kun her folk er misfornøyde. Badene skal vi ha i mange år, og da går vi for det vi liker. Jeg har hatt hvit vask med grå benkeplate i 12 år nå og hater den😆 tror ikke tannkremen og slikt fra barna vil irritere meg noe mer på en svart🤷♀️ kalk er vi ikke plaget med i vannet her. Anonymkode: 591a0...335 Ja har hørt så mye forskjellig at det er vanskelig …
Rosa Dartle Skrevet 19. februar 2024 #35 Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Synes sort do ser ekkelt ut. Litt ufresht på en måte. Anonymkode: 48969...aec Enig, det ser liksom uhygienisk ut selv om det er rent. Fortsatt ikke sett noen bilder der det er pent med sort do og sort vask. 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #36 Skrevet 19. februar 2024 Er ikke alle snart lei av svart nå? Føler det er på full fart ut. Anonymkode: 83d33...622 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #37 Skrevet 19. februar 2024 Aninymen skrev (4 timer siden): jeg synes bare det er litt merkelig at de pp baderoms butikkene hadde valgt svar. De sier det samler seg mye støv, men at de ville valgt svart uansett Kanskje de ønsker å selge ut det svarte...? En annen ting, de som jobber et slikt sted får stooore rabatter, så det gjerne ikke noen krise om de skulle ombestemme seg. Jeg hadde aldri valgt svart på bad! Var for mange år siden au pair, og der hadde de svart på badet. Det var et mareritt. Velg heller en tidløs hvit vask og do, så kan du heller variere med andre detaljer på badet (men unngå svart vask, do, gulv, vegger, bad...) Anonymkode: be80c...251 2
Snedig Skrevet 20. februar 2024 #38 Skrevet 20. februar 2024 Har hatt svart flisegulv på bad og jeg hatet det. Etter vasking det så det skittent ut pga vannmerker, måtte polere over med tørr klut flis for flis. Og hvis man da etterpå gikk barbeint på gulvet var det nye flekker. 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #39 Skrevet 20. februar 2024 Leide ei fin og fancy hytte i ei uke, den hadde svarte vasker på badene. Så stygge ut etter første håndvask🙈 Det ble lyse flekker/skjolder kun av vannet, slik blir det ikke på hvitt porselen. Anonymkode: 72c3a...d20 1
Christina82 Skrevet 21. februar 2024 #40 Skrevet 21. februar 2024 Ryddet for nedsettende innlegg. Christina82, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå