Gå til innhold

Svart vask og svart toalett - erfaringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hører så ulike erfaringer med svar vask og toalett. Skal snart pusse opp badet og ønsker deres erfaringer. Ser der virkelig så mer skittent ut enn hvit?

Anonymkode: 9b06c...997

Skrevet

Ja, jeg håper du liker fingermerker og å vaske 🥵

Anonymkode: 592ad...e2e

• Liker 6
Gjest Goldenretriever
Skrevet

Har hatt svart vask på badet før. Hos oss ble det veldig raskt kalkflekker om vi ikke tørket av vasken etter hver bruk.

Det går greit om man bare er en til to voksne med gode vaner, men jeg vil si det krever litt mer vasking om man vil at det skal se strøkent ut mesteparten av tiden. 

Skrevet

Vasket i går. Jeg hater denne vasken

17083600454293084198794649048473.jpg

Anonymkode: 9d229...c36

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet

Kan det være noe med hvilken type overflate det er på der svarte? Merker jeg heller mot hvitt.. men har så lyst på svart 

Skrevet

Hvis noen finner opp svart tannkrem så går det nok bra 

• Liker 2
Skrevet

Jeg vurderte også svart når vi pusset opp. Men leste over alt at det er kjempe lekkert i starten, men helvete å holde rent. 

• Nyttig 2
Skrevet

Støv blir veldig synlig.

Anonymkode: 30452...31e

• Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det finnes jo, men de vaskene og doene blir skitne bare en ser på de.. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det finnes det

Skrevet

Svart dass er ekkelt. Merker overalt

• Liker 1
Skrevet

Svart dass 🤢 ser jo ikke om det er dritt der

Anonymkode: 0b78b...449

• Liker 2
Skrevet

Med svart do ser man ikke om man har blod i urinen osv...

Anonymkode: c9804...d41

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Flekker blir veldig synlige. På bad har du kalk, tannkrem, osv, som lager flekker. Alle er hvite.

Anonymkode: a0ca8...0c0

• Liker 1
Skrevet (endret)

Blod i urinen merker vell man når man tørker seg. Men takk for tips!

så med andre ord- igjen som har vært fornøgd med svart toalett og vask 😅 ikke svaret jeg ville ha, men det svaret alle har gitt så da blir det nok hvitt ..

jeg synes bare det er litt merkelig at de pp baderoms butikkene hadde valgt svar. De sier det samler seg mye støv, men at de ville valgt svart uansett 

Endret av Aninymen
Skrevet

Venninnen min har svart bad. Både vegger, toalett, innredning og vask er sort. Det ser alltid skittent ut, selv om hun vasker ofte. Alt syns!! Fingermerker, tørkede vanndråper, støv.. Mye mer synlig enn på hvitt. 

• Nyttig 2
Skrevet
Ebbeliten skrev (5 minutter siden):

Venninnen min har svart bad. Både vegger, toalett, innredning og vask er sort. Det ser alltid skittent ut, selv om hun vasker ofte. Alt syns!! Fingermerker, tørkede vanndråper, støv.. Mye mer synlig enn på hvitt. 

Det er nok en grunn til at bad er hvite 😅

• Liker 3
Skrevet
Aninymen skrev (5 minutter siden):

Blod i urinen merker vell man når man tørker seg. Men takk for tips!

så med andre ord- igjen som har vært fornøgd med svart toalett og vask 😅 ikke svaret jeg ville ha, men det svaret alle har gitt så da blir det nok hvitt ..

jeg synes bare det er litt merkelig at de pp baderoms butikkene hadde valgt svar. De sier det samler seg mye støv, men at de ville valgt svart uansett 

Bruker ikke å studere papiret når jeg tørker meg, verken foran eller bak. Og synes det er greit å følge med på farge på urin. Det var faktisk slik jeg oppdaget en leversykdom...

Vi har svart garnityr og svart baderomsinnredning, og angrer. Støv og kalk synes veldig raskt, og det er ikke like lett å vaske. Hadde ikke orket svart vask og do i tillegg.

Anonymkode: c9804...d41

• Nyttig 1
Skrevet

Svart vask er skikkelig trasig, min er i hvert fall umulig å holde ren. Var her da jeg flytta inn, hadde aldri valgt det selv. Svart do hadde jeg imidlertid bytta ut tvert, det høres heslig ut 🙈

Anonymkode: 27559...806

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...