Gjest Gjesta Skrevet 1. februar 2006 #1 Skrevet 1. februar 2006 Jeg skal søke allmennfaglig påbygging i Stavanger, og har ingen anelse hvilken skolen jeg burde søke på. :klø: Er det noen her som har gått på vgs i Stavanger, eller som vet noe om en skole der, som kan gi råd? De skolene jeg har å velge mellom er Gand, Hinna, Bergeland, Lundehaugen, Randaberg og Våland.
Tusseline Skrevet 1. februar 2006 #3 Skrevet 1. februar 2006 Kjenner noen som gikk på Lundehaugen på påbygg, og var ikke videre begeistret.
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #4 Skrevet 1. februar 2006 De beste skolene er Forus og (litt utenfor) Egersund. De "fineste" har alltid vært St.Olav og Kongsgaard. Den kjekkeste er Hetland....
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #5 Skrevet 1. februar 2006 Hinna? Denne er vel ikke ferdig før 2007...? Ved stadioen.
mixci Skrevet 2. februar 2006 #7 Skrevet 2. februar 2006 Hm.. Gikk selv på St. Svithun og anbefaler alle som spør min skole, men når det gjelder påbygg, så sier alle at Randaberg er best. Mange som er fornøyde der ihvertfall. Hinna har "alltid" vært ja, den nye som kommer heter Jåtten eller noe. Hinna har blant annet formgivning...
Gjest Gjesta Skrevet 2. februar 2006 #8 Skrevet 2. februar 2006 Takk for svarene! Har selv fått tips fra en jeg kjenner i Stavanger om at Randaberg kan være en fin skole å gå på. Da ender jeg nok med det som førstevalget.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå