Imprezza Skrevet 1. februar 2006 #1 Skrevet 1. februar 2006 Nesten alle butikker har jo egne billigmerker nå. Jeg kjøpre ofte en del slike varer, men ikke alt er like bra. Og så er det jo kjempestress og løpe fra butikk til butikk da. Hvilket billigmerket synes dere har de beste varene i forhold til merkevarer og hvilke har størst utvalg?
Pasha Skrevet 1. februar 2006 #2 Skrevet 1. februar 2006 av matvarer (andre butikker har jo også egne merkevarer innenfor ulike ting) liker jeg best firstprice.. men det er nok pga av at vi handler mest på kiwi og da er det de produktene jeg tar med meg av billig tinga
Cilla Skrevet 2. februar 2006 #3 Skrevet 2. februar 2006 Er fornøyd med mye fra First Price og Xtra (Coop sitt merke)
Lizzie Skrevet 2. februar 2006 #4 Skrevet 2. februar 2006 Er stort sett fornøyd med Xtra. Vi handler som regel på Coop, så de andre billigmerkene har jeg ikke erfaring nok til å uttale meg om.
Gjest gjest1 Skrevet 2. februar 2006 #5 Skrevet 2. februar 2006 Det er ikke så ofte jeg handler disse merkene, men First Price er jeg godt fornøyd med - så er jeg på Kiwi handler jeg like gjerne det som merkevarene.
minienthe Skrevet 2. februar 2006 #6 Skrevet 2. februar 2006 jeg er faktisk imponert over shampoen og balsamen for slitt hår fra first price... og ti kroner flaska er jo en genial pris
Gjest Aloha Skrevet 2. februar 2006 #7 Skrevet 2. februar 2006 First Price er jeg veldig godt fornøyd med. Også er det så stort utvalg i varer - det finnes jo et First Price alternativ uansett hva man skal ha! Har prøvd mange av disse varene, da jeg handler mest på Meny, og liker de aller fleste. Handler mye FP Kyllingfilet, 139,- for 2 kilo er latterlig billig sammenlignet med andre merker. Og kyllingen er like god!
Gjest vimse Skrevet 2. februar 2006 #8 Skrevet 2. februar 2006 Vi bruker mye First Price og Xtra(Coop), er veldig fornøyd.
Gjest Gjesta Skrevet 2. februar 2006 #9 Skrevet 2. februar 2006 Jeg handler på Kiwi og Ica, men aner ikke hva billigmerkene der heter. Noen av de er helt greie, men jeg kjøper ikke cola og sånne ting fordi det er billig, jeg kjøper vanlig Coca Cola
Gjest Gjesta Skrevet 3. februar 2006 #10 Skrevet 3. februar 2006 Er veldig fornøyd med First Price, og velger nesten alltid dette alternativet når det finnes. Eneste unntaket er toalettsaker (shampo, såpe o.l.), der er jeg litt mer kresen og velger dyrere alternativer.
Gjest Fruktfat Skrevet 3. februar 2006 #12 Skrevet 3. februar 2006 first price, handler mest på kiwi. pga av first price blir det ofte billigere for oss på kiwi enn rema
Gjest Gjesta Skrevet 3. februar 2006 #13 Skrevet 3. februar 2006 Da jeg handlet på Kiwi kjøpte jeg en del First price produkter, og var veldig fornøyd med dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå