AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #121 Skrevet 22. februar 2024 Nei, klarer meg fint som ugift. Anonymkode: 2b8da...adc 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #122 Skrevet 22. februar 2024 Nå jobber og tjener både menn å kvinner egne penger. Da må denne gammeldagse holdningen om ekteskap dø ut. Kan ikke i min villeste fantasi tro på noe tidspunkt at min samboer kommer til å vil være min samboer for evig. Så intressant og bra menneske er jeg ikke. Mulig jeg klarer å holde på henne noen år pga utrolig god økonomi. Anonymkode: 2b408...a37
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #123 Skrevet 22. februar 2024 Nei, fordi når du blir skilt mister du alt + barna. Anonymkode: 0fc27...420
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #124 Skrevet 22. februar 2024 Jeg som mann er ikke interessert lenger Var det før, men merket hvor mye eksen skulle styre livet mitt, selv om hun virket ekstremt grei når vi møttes Nå har jeg tid til å dyrke hobbyer, være med venner og trenger ikke være redd for å bli forlatt for en annen igjen Ser ikke poenget lenger med samboer/kone Tror ikke lenger noe på at kvinner og menn passer til å bo under samme tak, jeg ser hvor flott de homofile vennene mine har det i forholdene sine, skulle ønske jeg var homofil selv… Anonymkode: b912d...aad
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #125 Skrevet 22. februar 2024 Økonomien min er også mye bedre som singel Anonymkode: b912d...aad
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #126 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): What? Så lenger liv og bedre helse med kona er ingenting? Ikke rart mange menn forblir single og barnløse. Anonymkode: b2c76...3c8 Du vet at man kan leve lykkelig sammen hele livet og få de fordelene der uten å være gift? Å være gift eller ikke sier ingenting om hvor godt forhold man har Anonymkode: 18898...116
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #127 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg som mann er ikke interessert lenger Var det før, men merket hvor mye eksen skulle styre livet mitt, selv om hun virket ekstremt grei når vi møttes Nå har jeg tid til å dyrke hobbyer, være med venner og trenger ikke være redd for å bli forlatt for en annen igjen Ser ikke poenget lenger med samboer/kone Tror ikke lenger noe på at kvinner og menn passer til å bo under samme tak, jeg ser hvor flott de homofile vennene mine har det i forholdene sine, skulle ønske jeg var homofil selv… Anonymkode: b912d...aad Selv om mange ikke passer til å bo under samme tak, tror jeg også mange gjør. Det gjelder alle bo relajsoner, ikke bare ektefeller. Men selvsagt vil det jo oppstå noe form for konflikt om lite eller mye når vi er levende og har behov og følelser. Det er dumt du følte deg styrt, forstår du ikke har lyst å ha det sånn. Anonymkode: 9c5b7...bb5
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #128 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 21.2.2024 den 10.51): Ekteskap er nettopp en juridisk forpliktelse. Du har ikke forpliktet deg. Dere lever sammen fordi dere NÅ ønsker det og elsker hverandre. Du kan når som helst gå ut døra/hive henne ut, helt uten konsekvenser. Hver av dere tar sine ting og drar. Ferdig. Anonymkode: fbb74...114 Ekteskapet er heller ikke mer juridisk forpliktende enn at man når som helst gå ut døra eller kaste ut ektefelle fra bolig man selv eier. Anonymkode: 4df50...75d
Krist1an Skrevet 22. februar 2024 #129 Skrevet 22. februar 2024 (endret) Ja, jeg gjør det. Endret 22. februar 2024 av Krist1an
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå