Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har alltid vært veldig blir men den siste uka har det vært sutring og gråting fra hun våkner til hun legger seg. Hun vil bare opp på beina og leies rundt i huset, det er eneste gangene hun smiler og ler. Med en gang vi setter henne ned på rompa blir det hyling🫠 hva er greia? Hun har fått to tenner i underkjeven men hun oppførte seg ikke sånn før de kom frem så jeg kan ikke skjønne at det er tilfelle heller. Er det normalt med sånne perioder?

Anonymkode: 223e5...5d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er normalt med faser som ikke alltid kan forklares.

Rundt 8-9 måneder utvikler de også separasjonsangst, så det virker jo helt i tråd med alderen at det er en vanskelig periode. Det er et utviklingstrinn, og vil som med det meste andre gå over. Begge mine var stort sett bare blide og fornøyde, men hadde en fase rundt den alderen hvor de ble helt klistremerker.

Det er et godt tegn at de utvikler dette:)

Anonymkode: c5325...5f8

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er normalt med faser som ikke alltid kan forklares.

Rundt 8-9 måneder utvikler de også separasjonsangst, så det virker jo helt i tråd med alderen at det er en vanskelig periode. Det er et utviklingstrinn, og vil som med det meste andre gå over. Begge mine var stort sett bare blide og fornøyde, men hadde en fase rundt den alderen hvor de ble helt klistremerker.

Det er et godt tegn at de utvikler dette:)

Ååh! Husker du hvor lenge det varte?😅 ts

Skrevet

8månder er sen verste tiden. Og den varte leeenge for våres del. Gruer meg til nr to er 8mnd.

Anonymkode: 28649...f61

Skrevet

Min hadde det også slik, men for hver eneste dag så lærte han noe nytt. En natt med lite søvn og en dag med grining og så neste dag sa han "mamma". Deretter 3 netter med lite søvn og på fjerde morgen så satt han i sengen og klappet. Deretter gråt i flere dager. Ville opp, og så ned og så opp og ingenting var bra nok og så kom de første stegene.

Kanskje det er noe av det samme på gang med din lille?

Er jo helt villt hvor mye de lærer/utvikler seg nå de neste ukene og månedene. Jeg hadde blitt koko selv😅

Anonymkode: 8837b...9f4

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ååh! Husker du hvor lenge det varte?😅 ts

Har lyst til å si "ikke lenge", men alt føles ut som det var over på et blunk bare man får litt avstand fra det😅

Yngste er ett neste uke, så skulle ikke vært så vanskelig, men vil tippe at det verste bare var noen dager/en uke, også var det kanskje litt av og på en uke til? De sov godt, men husker litt protester mot at vi gikk ut.

Skrevet

Takk for innspill alle sammen! Håper det bare er en fase som går fort over😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...