Gå til innhold

Oral med ff

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sex med en jeg ikke er i forhold med. Jeg er en del eldre enn han. Jeg gir oral, men får ikke tilbake. Har gjort det halv hjertet et par ganger og i noen sekunder. Hva er grunnen tror dere? At han ikke kan det eller ikke vil det? Er barrieren for å gjøre det med en man ikke er i forhold med høyere? 

Anonymkode: a2e84...3f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trolig fordi han ikke liker det så godt. Det er jo bare å spørre?

• Liker 3
Skrevet

Fordi menn sjeldent går ned på kvinner.

Anonymkode: bf143...a35

Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Har aldri møtt en mann som ikke har gått ned på meg av eget initiativ, så sjeldent blir nok å ta i. Vet noen menn ikke gjør det og noen gjør det kun i forhold. Har en kompis som ikke går ned på kvinner da det byr ham i mot, men da forventer han ikke å motta heller. 

Anonymkode: 5d6bc...ee0

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er feil. Man går ned på de kvinnene man ønsker å gi nytelse til. Når man ligger med kvinner man egentlig bare knuller fordi det er tidsfordriv så gidder man ikke gå ned på de. Så enkelt som det er det. TS burde bruke tiden sin på menn som er introdusert i henne. 

Anonymkode: a8ddf...dc3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

...menn som er introdusert i henne. 

Eventuelt "interessert" 

Anonymkode: 0c654...018

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er feil. Man går ned på de kvinnene man ønsker å gi nytelse til. Når man ligger med kvinner man egentlig bare knuller fordi det er tidsfordriv så gidder man ikke gå ned på de. Så enkelt som det er det. TS burde bruke tiden sin på menn som er introdusert i henne. 

Anonymkode: a8ddf...dc3

Det er feil. Mange menn er usikre, vet ikke hvordan de skal gjøre det. Andre ønsker ikke/gidder ikke å bry seg om kvinnens nytelse. 

• Liker 2
Skrevet

hvor mye eldre?

selv gir eller mottar jeg oralsex bare om jeg er helt trygg på dama. ting kan smitte ved oral.

Anonymkode: 016c7...640

Skrevet

Kan ikke, vil ikke. Du må nesten spørre han. Selv så er jeg svært selektiv når det gjelder hvem som får nyte min tunge. Det kan være hygieniske årsaker, hvor attraktiv jeg finner personen (personlighet, bruk av sminke, pyntet seg med fine klær, hår og negler, munnhygiene, parfyme), hvor godt jeg kjenner henne. Blant annet. Gjør det ikke på hvem som helst. 

• Liker 1
Skrevet

Og det som er så digg

Hans problem 

Skrevet

Kanskje han har vært med ei som ikke likte å motta oral (de er flere enn du tror) og fått negative vibes/traumatisert for hele opplegget, etter hun har formidlet det til han på en  måte at han følte seg som overgriper. Du kan kanskje bruke verktøy som kalles for kommunikasjon og fortelle han med ord at du ønsker å motta oral og det hadde du satt pris på om han så gjorde deg den tjenesten. Husk han er fuck friend, ikke kjæreste, så telepati kan du ikke forvente fra han. Lykke til ❤️

Anonymkode: d6a4e...cfa

Skrevet

Den ff’en ville jeg ikke hatt! For aseksuell for meg. 

Anonymkode: e57e7...71c

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Kan være flere grunner.. siden du nevner alder, er et forslag at han ikke er så interessert i deg, eller med andre ord er mer ego eller lat.. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Den ff’en ville jeg ikke hatt! For aseksuell for meg. 

Anonymkode: e57e7...71c

Å ikke like oralsex har ingenting med aseksualitet å gjøre… spesielt ikke når det er snakk om ons eller ff. Jeg gir aldri oralsex til flyktige relasjoner. Da er det kun sex med kondom. 

svartkatt skrev (38 minutter siden):

Kan være flere grunner.. siden du nevner alder, er et forslag at han ikke er så interessert i deg, eller med andre ord er mer ego eller lat.. 

ja, eller at han ikke ønsker å slikke en kvinne han ikke vet hvilke ulumskheter hun bærer. Eller at han rett og slett ikke liker smaken eller er bekvem med å slikke. Kanskje han til og med ikke føler han mestrer det noe godt og unngår det på grunn av det. Trenger ikke å alltid være snakk om manglende tenning eller egoisme selv om man har preferanser når det kommer til sex. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Å ikke like oralsex har ingenting med aseksualitet å gjøre… spesielt ikke når det er snakk om ons eller ff. Jeg gir aldri oralsex til flyktige relasjoner. Da er det kun sex med kondom. 

ja, eller at han ikke ønsker å slikke en kvinne han ikke vet hvilke ulumskheter hun bærer. Eller at han rett og slett ikke liker smaken eller er bekvem med å slikke. Kanskje han til og med ikke føler han mestrer det noe godt og unngår det på grunn av det. Trenger ikke å alltid være snakk om manglende tenning eller egoisme selv om man har preferanser når det kommer til sex. 

Vet da det. Jeg gadd bare ikke gjenta alt som allerede var sagt.

Skrevet

Jeg har hatt 5 ff'er og alle utenom en ga meg oralsex. 

Anonymkode: 30d77...188

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg har sex med en jeg ikke er i forhold med. Jeg er en del eldre enn han. Jeg gir oral, men får ikke tilbake. Har gjort det halv hjertet et par ganger og i noen sekunder. Hva er grunnen tror dere? At han ikke kan det eller ikke vil det? Er barrieren for å gjøre det med en man ikke er i forhold med høyere? 

Jeg synes han er en tufs, fordi jeg er sjalu på han😅

Svaret finner du ut når han kysser deg.. Kysser han som en kald fisk? så er han ingen slikker. Og er han lite glad i mat og aldri utfordrer ganen? så er han ingen slikker.

Men jo.. heftig kyssing på munnen i vennskap kan jo vekke følelser, men også mye tenning og kåthet. Og uten et eneste kyss på munnen blir for mekanisk og kaldt i sexen, da må jeg ta igjen det fortapte i å slikke underlivet..

Btw.. jeg er fortapt og avhengig av å slikke, jeg har blitt oppfattet som usosial, fordi jeg brukte så lang tid "nedi" der😁Men det er pga av godlydene og den super hærlige smaken.. Jeg kan "drikke" en kvinne etterhvert som hun produserer lystdråper❤️🥰Så hadde det vært smaksløst, så hadde jeg ikke vært så gærn etter kvinner🤭

Du må finne ut om han tenner på godlyder? Jeg leter etter godlyder med å bruke ørene..

Jeg lærte å slikke ved å bruke ørene.. hun ga lyder når det var deilig, og holdt klokelig kjeft når jeg bommet.. På den måte ble jeg en mester i rekordfart.. Men jeg måtte lære meg å kysse først, så jeg fikk "fagbrev" i kyssing. Sånn, sa hun.. nå kan du kysse meg på musa, på samme måte som på munnen🤗

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Eventuelt "interessert" 

Anonymkode: 0c654...018

Så-så. Språkopplæring i tråder som ikke har språk som tema, pleier handle om ett av tre ting: 1. Kommentator er en irriterende skolefrøken som ønsker hevde seg på arenaer hun ellers ikke behersker, eller 2. Kommentator er ivrig, men har for få kunnskaper til å delta i debatten utover å angripe andres grammatikk/språk, eller 3. En kombinasjon av punktene over.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

???

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg tror fordi de ikke liker deg godt nok til det. Hadde en i nesten 4 år. D hendte han gjorde det men ikke ofte og jeg spurte heller ikke. Jeg elsket han og elsket å gi han blowjob. Ser du forskjellen ?? Hadde det vært en jeg ikke hadde følelser for hadde jeg ikke gitt blowjob heller. Sånn er det med ff. Det er kun iskald sex noe en blir lei etter en stund man begynner å savne nærhet og kos som man ikke får dekt i en slik relasjon. 

Anonymkode: cd156...327

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...