AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #1 Skrevet 19. februar 2024 Er et par damer på kontoret som gjennom hele vinteren stort sett har gått i sorte bukser som rekker til midt på leggen, og sorte pumps. Greit nok det, men så bruker de ikke strømper/sokker, så det blir bare vinterbleike legger. Syntes dere dette er fint? Får helt frysninger av å se på det, er helt avhengig av å ha på strømpebukse om vinteren gitt! Pluss at "kontrasten" til sorte sko og bukser blir litt voldsom? Anonymkode: d16c8...108
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #2 Skrevet 19. februar 2024 Å herregud, pass på deg selv liksom. Folk må få gå i det de liker. Anonymkode: 106fa...b38 8 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #3 Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Å herregud, pass på deg selv liksom. Folk må få gå i det de liker. Anonymkode: 106fa...b38 Det skal jeg gjøre, det var bare et spørsmål som mange andre her inne. Anonymkode: d16c8...108
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #4 Skrevet 19. februar 2024 Jeg synes sort passer alle hudfarger, men andre farger, spesielt beige og lyse rosafarger, passer ikke like godt til alle. Uansett blir jeg også kald av å se bare ankler eller t-skjorter når det er så kaldt som nå. Anonymkode: d3b29...b13
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #5 Skrevet 19. februar 2024 Det ville jeg ikke lagt merke til, de må få gå med det de vil. Synes det hadde sett rarere ut å ha på strømpebukser under et slikt antrekk! Anonymkode: df16d...eba
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #6 Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det ville jeg ikke lagt merke til, de må få gå med det de vil. Synes det hadde sett rarere ut å ha på strømpebukser under et slikt antrekk! Anonymkode: df16d...eba Hadde jo gått an med sorte knestrømper da Anonymkode: d16c8...108 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #8 Skrevet 19. februar 2024 Ja, det er grise sexy. Anonymkode: d3bd9...053
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #9 Skrevet 19. februar 2024 Fint om sommeren, på vinteren hadde jeg brukt strømper under. Anonymkode: 96ac6...fb4 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #10 Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er et par damer på kontoret som gjennom hele vinteren stort sett har gått i sorte bukser som rekker til midt på leggen, og sorte pumps. Greit nok det, men så bruker de ikke strømper/sokker, så det blir bare vinterbleike legger. Syntes dere dette er fint? Får helt frysninger av å se på det, er helt avhengig av å ha på strømpebukse om vinteren gitt! Pluss at "kontrasten" til sorte sko og bukser blir litt voldsom? Anonymkode: d16c8...108 jeg spyr av folk som klager over andres hudfarge. Bare slutt med det. Anonymkode: 21a9f...1a9 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #11 Skrevet 19. februar 2024 Pumps om vinteren på jobb blir feil synes jeg. Passer bedre me sko som fungerer litt bedre i kulde og regn. Bleik hud liker jeg ikke. Ser blodfattig og syk ut. Udelikat. Det gjelder de fleste nordiske. Kan bare snakke for meg selv, bleik som et spøkelse om vinteren, og passer på å dekke meg til. Er det anledninger der jeg skal vise en del hud, bruker jeg selvbruning. Anonymkode: 04a18...07e 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #12 Skrevet 20. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Pumps om vinteren på jobb blir feil synes jeg. Passer bedre me sko som fungerer litt bedre i kulde og regn. Bleik hud liker jeg ikke. Ser blodfattig og syk ut. Udelikat. Det gjelder de fleste nordiske. Kan bare snakke for meg selv, bleik som et spøkelse om vinteren, og passer på å dekke meg til. Er det anledninger der jeg skal vise en del hud, bruker jeg selvbruning. Anonymkode: 04a18...07e du har tydeligvis ikke hørt om konseptet "innesko". Tusen ganger bedre med pumps inne på kontoret, enn fryselagersko og uggs. Anonymkode: 21a9f...1a9 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #13 Skrevet 20. februar 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hadde jo gått an med sorte knestrømper da Anonymkode: d16c8...108 Hva er forskjellen på knestrømper og strømpebukser for den som ser det? Man ser jo ikke hvor strømpene slutter når det er bukse over. Anonymkode: 9345b...263 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #14 Skrevet 20. februar 2024 De liker å gå med det, så hva andre måtte mene er likegyldig. Og skifter ikke folk fra utesko til innesko når de er 8 timer på kontoret? AnonymBruker skrev (6 timer siden): Pumps om vinteren på jobb blir feil synes jeg. Passer bedre me sko som fungerer litt bedre i kulde og regn. Bleik hud liker jeg ikke. Ser blodfattig og syk ut. Udelikat. Det gjelder de fleste nordiske. Kan bare snakke for meg selv, bleik som et spøkelse om vinteren, og passer på å dekke meg til. Er det anledninger der jeg skal vise en del hud, bruker jeg selvbruning. Anonymkode: 04a18...07e Anonymkode: b1b4a...96c
Honey Dew Skrevet 20. februar 2024 #15 Skrevet 20. februar 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Pumps om vinteren på jobb blir feil synes jeg. Passer bedre me sko som fungerer litt bedre i kulde og regn. Bleik hud liker jeg ikke. Ser blodfattig og syk ut. Udelikat. Det gjelder de fleste nordiske. Kan bare snakke for meg selv, bleik som et spøkelse om vinteren, og passer på å dekke meg til. Er det anledninger der jeg skal vise en del hud, bruker jeg selvbruning. Anonymkode: 04a18...07e De bytter sikkert til sko når de kommer på jobb. 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #16 Skrevet 21. februar 2024 Jeg synes det høres litt underlig ut. Men jeg liker ikke bukser til midt på leggen og er veldig frysen av meg. Anonymkode: 4520e...777
TomSawyer Skrevet 21. februar 2024 #17 Skrevet 21. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 19.2.2024 den 12.22): Er et par damer på kontoret som gjennom hele vinteren stort sett har gått i sorte bukser som rekker til midt på leggen, og sorte pumps. Greit nok det, men så bruker de ikke strømper/sokker, så det blir bare vinterbleike legger. Syntes dere dette er fint? Får helt frysninger av å se på det, er helt avhengig av å ha på strømpebukse om vinteren gitt! Pluss at "kontrasten" til sorte sko og bukser blir litt voldsom? Anonymkode: d16c8...108 Nakne kvinnelegger er alltid fint.
exictence Skrevet 21. februar 2024 #18 Skrevet 21. februar 2024 Jeg synes det er kjempe fint. Men hadde ikke orket å gå med det selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå