Gjest King James II Skrevet 1. februar 2006 #1 Skrevet 1. februar 2006 Hvilken tid på døgnet liker dere best....Natten eller Dagen ? Jeg må innrømme at jeg liker meg bedre natten... Og gå rundt i en mørk skog det finnes ikke noe bedre..Vel noe bedre finnes det. Jeg er vel et barn av natten...Hva med dere liker dere natten eller dagen best? Lyset eller mørket ? ( har ikke noe imot dagen liker den og men liker natten bedre )
Gjest Bellatrix Skrevet 1. februar 2006 #2 Skrevet 1. februar 2006 Jeg liker lyset, men trives godt om natten. Å sitte oppe når det er ingenting som skjer og alt er stille og fredelig er kos.
Gjest Ester Skrevet 1. februar 2006 #4 Skrevet 1. februar 2006 Har ikke noe spesiell favoritt-tid på døgnet, men misliker kl 0600 mandag-fredag veldig sterkt.
-Fisken- Skrevet 1. februar 2006 #5 Skrevet 1. februar 2006 Natten Med et glass rødvin foran dataen, eller i en varm armkrok.
Pasha Skrevet 1. februar 2006 #6 Skrevet 1. februar 2006 velig varierende den verste tiden er vel når klokka ringer så alt for tidlig om morgenen
Dru Skrevet 1. februar 2006 #7 Skrevet 1. februar 2006 Jeg er nattmenneske og vintermenneske. Bare synd det ikke kan kombineres med dagjobb.
Gjest GreenSky Skrevet 1. februar 2006 #8 Skrevet 1. februar 2006 Natten Med et glass rødvin foran dataen, eller i en varm armkrok. ← Drikkeru rødvin, lillesøster? Ellers enig!
Gjest Hel Skrevet 1. februar 2006 #9 Skrevet 1. februar 2006 Liker natten godt, men begynner å savne sola noe grusomt nå så jeg synes vinteren kan stikke og døgnrytmen min ordne seg snart.
-Fisken- Skrevet 1. februar 2006 #10 Skrevet 1. februar 2006 Drikkeru rødvin, lillesøster? Ellers enig! ← Drakk et senest i sta Men er bare i måned igjen til det er "lovlig" da
Gjest Jalileh Skrevet 1. februar 2006 #12 Skrevet 1. februar 2006 Jeg liker lyset, men trives godt om natten. Å sitte oppe når det er ingenting som skjer og alt er stille og fredelig er kos. ← jeg og.
mito Skrevet 1. februar 2006 #13 Skrevet 1. februar 2006 Er 'natten' en metafor for analsex? Jeg foretrekker 'dagen'.
Gjest gjest1 Skrevet 1. februar 2006 #14 Skrevet 1. februar 2006 Natten er fin! Glemme bort tiden, laste ned musikk, drikke te og tasse i seng på morgenkvisten litt rar i hodet... Men det er jo ikke noe liv sånn egentlig. Kanskje man burde finne seg en jobb..
Anglofil Skrevet 1. februar 2006 #15 Skrevet 1. februar 2006 Natten - definitivt. Jeg er et nattmenneske. Liker stillheten, å kunne sitte oppe og se på en film. Det er den tiden av døgnet da jeg har muligheten til å slappe helt av. Og jeg liker mørket. Mvh Yvonne
Gjest LoisLane Skrevet 1. februar 2006 #16 Skrevet 1. februar 2006 Er 'natten' en metafor for analsex? Jeg foretrekker 'dagen'. ← Jeg skulle til å svare dagen her, men isj... det får vel blir dagen, da!
Tusseline Skrevet 2. februar 2006 #17 Skrevet 2. februar 2006 Jeg liker lyset, men trives godt om natten. Å sitte oppe når det er ingenting som skjer og alt er stille og fredelig er kos. ← Enig.
Shagya Skrevet 2. februar 2006 #18 Skrevet 2. februar 2006 Jeg liker begge deler, men foretrekker faktisk kvelden, altså midt imellom dag og natt
Impala Skrevet 2. februar 2006 #19 Skrevet 2. februar 2006 Liker lys og varme, så da blir det dagen Jeg er definitivt ikke noe nattmenneske!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå