AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #1 Del Skrevet 19. februar 2024 Er det mulig? At jeg feks vinner en budrunde og signerer alt i bank A (fast bank), men deretter får bedre tilbud og flytter alt til bank B en måned eller to etter kjøp? Anonymkode: 832b9...f49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #2 Del Skrevet 19. februar 2024 Ja, det går fint an. Går også an å velge en annen bank med en gang. Anonymkode: a15ee...5fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljerød Skrevet 19. februar 2024 #3 Del Skrevet 19. februar 2024 Ja, det er mulig så lenge Bank B aksepterer ditt bud og din lånesøknad. Vi kjøpte hus med banklån i DNB, men byttet til en annen bank i løpet av prosessen slik at da vi signerte kjøpskontrakt så var vi allerede flyttet til ny bank. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #4 Del Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er det mulig? At jeg feks vinner en budrunde og signerer alt i bank A (fast bank), men deretter får bedre tilbud og flytter alt til bank B en måned eller to etter kjøp? Anonymkode: 832b9...f49 Selvsagt er det mulig. Vi byttet fra Nordea til Sparebank1 midt under en byggeprosess. Litt kaotisk, men Sparebank1 tok i mot oss med proffe og åpne armer. Anonymkode: 1ef1a...687 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #5 Del Skrevet 19. februar 2024 Ja, jeg gjorde det. Har nå boliglån i Sbanken, når jeg skulle kjøpe nytt hus, ville de ikke ha meg siden de ikke tilbød mellomfinansiering. Jeg fikk da lån i en annen bank, kjøpte huset og byttet til Sbanken en uke etter overdragelse. Anonymkode: 4b546...776 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #6 Del Skrevet 20. februar 2024 Husk også at selv om du vant budrunden med finansieringsbevis fra bank A, så kan du skaffe deg lån i en annen bank og betale leiligheten med lån i bank B. Anonymkode: 68e3d...051 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå