AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #1 Skrevet 19. februar 2024 Han jeg dater har 2 barn med 2 forskjellige og en hund med den 3. dama han var sammen med. Hadde dere gått inn i et forhold med denne mannen? Anonymkode: 77efb...aa7
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #2 Skrevet 19. februar 2024 Kommer helt an på mannen og om han har et godt forhold til eksene/samarbeid. Anonymkode: 00d67...635 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #3 Skrevet 19. februar 2024 He he, nei. Anonymkode: 54c24...921 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #4 Skrevet 19. februar 2024 De tingene hadde ikke vært avgjørende for meg, verken ene eller andre veien. Det kommer an på hvordan mannen var ellers og hvilke følelser jeg hadde for ham. Anonymkode: 6c6f7...433 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #5 Skrevet 19. februar 2024 Det er krevende nok å være sammen med en som har ett barn fra før. Har han to med to ulike kvinner, grøss og gru. Anbefaler på det sterkeste å velge menn uten barn. Det finnes unntak, men det er enormt slitsomt å være bonusmamma. Ofte er det et eller annet komplisert føleri oppi det, som et stakkars menneske som bare ville ha kjæreste egentlig ikke skal deale med. Og for å ikke snakke om marerittaktige biomødre som opererer i kulissene. Tenk å ha to, MARERITT! Og godt gjort å rote det til to ganger, da undres jeg på hele mannen. Anonymkode: ddc5c...fac 6
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #6 Skrevet 19. februar 2024 Nei, orker sånn rotete opplegg med dine og mine med flere forskjellige. Hadde vært rødt flagg for meg. Anonymkode: eb668...77f 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #8 Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Han jeg dater har 2 barn med 2 forskjellige og en hund med den 3. dama han var sammen med. Hadde dere gått inn i et forhold med denne mannen? Anonymkode: 77efb...aa7 En som anser hund som et 3. barn? Nope... definitivt ikke. I tillegg virker han flyktig da, så ville jo alltid hatt i bakhodet at han skal videre til noen andre. Anonymkode: ea0c3...e2e 3 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #9 Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): . Og for å ikke snakke om marerittaktige biomødre som opererer i kulissene. Tenk å ha to, MARERITT! Anonymkode: ddc5c...fac «Biomødre»? Det var et nytt begrep for meg. Anonymkode: a18fe...07b 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #10 Skrevet 19. februar 2024 Siden du nevner hunden antar jeg at han også har "delt samværsrett" med hunden, slik at han på regelmessig basis forholder seg til tre kvinner han har ansvar sammen med? Det kommer egentlig mest an på hvor godt forhold han har til dem. Hvis alle forholdene er gode med godt samarbeid burde det ikke være noe problem. Personlig vil jeg ikke inngå forhold med noen som har barn i det hele tatt fordi jeg er frivillig barnfri og ikke vil ha ansvar for barn, men om dette er helt ok for deg ville jeg sett på hvor bra han samarbeider med dem, og om det kan bli konflikter. Anonymkode: 48ffe...533
Kontorotta Skrevet 19. februar 2024 #11 Skrevet 19. februar 2024 Hvor gammel er du? Har du egne barn? Ønsker du deg barn? Om det er en voksen mann, med relativt store barn, og jeg selv hadde hatt store barn, kunne jeg nok gitt ham en liten sjanse, men jeg hadde ikke kastet meg hodestups uti det og jeg ville ikke blitt samboer før det hadde godt lang tid og han viste at han kunne håndtere situasjonen på en grei måte. Om han har små barn, eller om jeg hadde ønsket meg barn selv, hadde jeg skydd unna ganske fort. Ville ikke fått følelser for ham.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #12 Skrevet 19. februar 2024 Nei, hadde ikke rotet meg bort i ett slikt vepsebol. Menn og kvinner med barn bør man styre unna hvis man ikke vil ha potenelt ekstra drama inn i bildet. De kan heller få finne hverandre siden de allerede har barn på begge kanter. Anonymkode: 94359...a8c 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #13 Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er krevende nok å være sammen med en som har ett barn fra før. Har han to med to ulike kvinner, grøss og gru. Anbefaler på det sterkeste å velge menn uten barn. Det finnes unntak, men det er enormt slitsomt å være bonusmamma. Ofte er det et eller annet komplisert føleri oppi det, som et stakkars menneske som bare ville ha kjæreste egentlig ikke skal deale med. Og for å ikke snakke om marerittaktige biomødre som opererer i kulissene. Tenk å ha to, MARERITT! Og godt gjort å rote det til to ganger, da undres jeg på hele mannen. Anonymkode: ddc5c...fac Jeg er "bimor" (merkelig uttrykk) og lurer overhodet ikke i kulissene. Fars forhold legger jeg meg overhodet ikke opp i, så lenge hun er grei med ungene. Vi har et avklart forhold og et godt samarbeid med barna. Ønsker han alt godt, selv om det var jeg som ble forlatt. Så så lenge fyren har et greit forhold til sine ekser, så er ikke dette noe problem for en ny partner. Hvordan forholdet til eksene er bør man finne ut av før man involverer seg for mye. Er det konflikt, bitterhet og dårlig samarbeid ville jeg helt klart styrt unna, men mange har et helt greit vennskapelig forhold til hverandre. Anonymkode: 00d67...635 1 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #14 Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Han jeg dater har 2 barn med 2 forskjellige og en hund med den 3. dama han var sammen med. Hadde dere gått inn i et forhold med denne mannen? Anonymkode: 77efb...aa7 Kommer ann på hvordan han samarbeider med barnemødrene sine.. Godt forhold og samarbeid er et pluss for min del, dårlig forhold og samarbeid - redflag. Jeg lar ikke fortid styre min fremtid blindt basert på småting. Anonymkode: 0bee0...f36 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #15 Skrevet 19. februar 2024 Når du er bonusmamma må du vike på alt når det bitre barnet og bonusmamma melder sine behov. Å være i et sånt forhold er ofte ikke noe forhold. Du får masse baggasje, fordi disse barna ofte er preget av skilsmisse/brudd og bærer på mye aggresjon. Klassisk atferd fra fedre da er å dulle og dalle med ungene sine når de først kommer. Ofte har far litt mindre samvær. Som blir veldig tilgjort og ungen oppleves av omgivelser som meget bortskjemte og fritatt all grensesetting. For andre blir sånn oppdragelse helt på tverke, og personlig har man ikke behov for sånn dulling med det barnet. Man føler ikke på den skylden selv. Man forventer normal grensesetting og blir en bitch hvis man ytrer det. Man skal sitte som en statist i eget hjem gjerne. Jeg vet det finnes unntak, men dette er dessverre veldig vanlig. Utfra dette vokser det mye irritasjon. Det er nok fordi at i bunn og grunn er det noe unaturlig over å skape familie med en mann og hans barn han deler med en ekskjæreste. Det har blitt så vanlig med dine og mine, men for veldig mange fungerer det ikke. Den som ikke hadde barn må leve med veldig mange begrensninger og være en slags passiv foreldreskikkelse uten noen form for rettigheter. Hvis man da har dette dobbelt opp ser jeg ikke noe håp for et forhold. Anonymkode: ddc5c...fac 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #16 Skrevet 19. februar 2024 Hva er alderen og aldersforskjellen på barna? Hvordan er forholdet han til mødrene nå, og var han i seriøst forhold med de da de fikk barna? Hvor mye samvær har han? Hva ønsker du ut av forholdet? Hvis ungene er små, og aldersforskjellen liten, ville jeg vært skeptisk. Samme dersom barna kom til uten at forholdene mellom mor og far var stabile, trygge og barna planlagt. Dersom han har lite samvær tyder det kanskje på at han ikke ønsker å ta ansvar? Eller at mødrene er kranglete. Alt dette er røde flagg for meg. Hvis ungene er større, aldersforskjellen er stor, og forholdene var stabile samboerforhold, stiller ting seg litt annerledes. Men hvor gammel er fyren hvis han har rukket tre seriøst (samboer)forhold, der som alle var trygge og stabile nok til å skaffe seg både barn og hund..? Dersom du ønsker et seriøst forhold med samboerskap/giftemål, barn osv osv., må du tenke deg godt om. Dersom du er fornøyd med å være bonusmor, kanskje også bare "barnefri kjæreste", og du liker typen, hvorfor ikke... Husk at du alltid vil (bør!!!) være prioritet nr 3 for han. Kan du leve med det? Anonymkode: 0157b...03d 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #17 Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): «Biomødre»? Det var et nytt begrep for meg. Anonymkode: a18fe...07b Biologisk mor. Biomor. Anonymkode: ddc5c...fac
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #18 Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er alderen og aldersforskjellen på barna? Hvordan er forholdet han til mødrene nå, og var han i seriøst forhold med de da de fikk barna? Hvor mye samvær har han? Hva ønsker du ut av forholdet? Hvis ungene er små, og aldersforskjellen liten, ville jeg vært skeptisk. Samme dersom barna kom til uten at forholdene mellom mor og far var stabile, trygge og barna planlagt. Dersom han har lite samvær tyder det kanskje på at han ikke ønsker å ta ansvar? Eller at mødrene er kranglete. Alt dette er røde flagg for meg. Hvis ungene er større, aldersforskjellen er stor, og forholdene var stabile samboerforhold, stiller ting seg litt annerledes. Men hvor gammel er fyren hvis han har rukket tre seriøst (samboer)forhold, der som alle var trygge og stabile nok til å skaffe seg både barn og hund..? Dersom du ønsker et seriøst forhold med samboerskap/giftemål, barn osv osv., må du tenke deg godt om. Dersom du er fornøyd med å være bonusmor, kanskje også bare "barnefri kjæreste", og du liker typen, hvorfor ikke... Husk at du alltid vil (bør!!!) være prioritet nr 3 for han. Kan du leve med det? Anonymkode: 0157b...03d Det siste du nevner der er viktig. Hun blir prioritet 3. Ei singel og barnefri dame med mange muligheter trenger ikke bli nr 3, hun kan finne en singel barnløs mann og bli nr 1. Det er jo det som er et forhold. Å etablere forhold med folk med barn fra før blir sånn First Price forhold. Anonymkode: ddc5c...fac 3
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #19 Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Biologisk mor. Biomor. Anonymkode: ddc5c...fac Det heter ikke biologisk mor, det heter mor! Ligger i ordet at hu har født ungen selv om det da ikke er et adoptiv barn, og det ‘snakker vi ikke om her. Snik innføring og snakke ned mors betydning å begynne med biomor pisset! Anonymkode: 42e2d...283
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #20 Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det heter ikke biologisk mor, det heter mor! Ligger i ordet at hu har født ungen selv om det da ikke er et adoptiv barn, og det ‘snakker vi ikke om her. Snik innføring og snakke ned mors betydning å begynne med biomor pisset! Anonymkode: 42e2d...283 Jeg kaller det biomor. Så får du kalle det hva du vil. Når et par skiller lag og vil ha nye partnere, så får de en bonusmor/far til sine barn og har en biomor i kulissene. Anonymkode: ddc5c...fac 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå