AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #1 Del Skrevet 19. februar 2024 Jeg og venninna mi har et spesielt forhold hvor vi tør å stole på hverandre, kan kysse på hverandres kjæreste og har vært ganske nære. Men nå føler jeg hun har gått over streken. Hun befølte nemlig min kjæreste i skrittet og stoppet ikke selv om han sa nei! Hun var full da... Han prøvde å skyve henne unna men hun ga seg ikke. Dette var visst for å teste om han kunne vært utro sa hun.. jeg ble så paff og fikk ikke sagt noe. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til dette, vi har absolutt ingen avtale om at dette er greit og jeg har aldri kommet til å gjort noe sånt selv.. det blir så kleint å møte henne igjen. Anonymkode: 0d87b...6ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #2 Del Skrevet 19. februar 2024 Hva er forskjellen på det og å kysse mannen din? Selvfølgelig ender slike barnslige avtaler med at noen blir sjalu og såret Anonymkode: 21233...510 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #3 Del Skrevet 19. februar 2024 Han sa nei, og forsøkte å skyve henne bort. Da er det fullstendig irrelevant om dere har en avtale om at det er greit eller ei - hun overskred hans grenser. Faktisk, det hun gjorde klassifiseres under seksuelt overgrep! Hun tafset på kjønnsorganet hans selv om han sa 'nei'! Anonymkode: b7341...12e 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #4 Del Skrevet 19. februar 2024 Høres ut som om kjæresten din ikke er komfortabel med deres grenseløse holdning til hverandres kjærester Anonymkode: 3e06e...7c0 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #5 Del Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): kan kysse på hverandres kjæreste Hadde heller hatt min fulle venninnes hånd i skrittet på kjæresten min enn at hun hadde kysset ham. Det at hun ikke stoppet da han sa nei, er det verste her! Heldigvis har jeg en mann som aldri hadde akseptert at verken jeg eller han skulle kysse på andre og han hadde heller ikke kommet opp i en sånn situasjon som beføling i skritt. Anonymkode: 97051...68d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #6 Del Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg og venninna mi har et spesielt forhold hvor vi tør å stole på hverandre, kan kysse på hverandres kjæreste og har vært ganske nære. Men nå føler jeg hun har gått over streken. Hun befølte nemlig min kjæreste i skrittet og stoppet ikke selv om han sa nei! Hun var full da... Han prøvde å skyve henne unna men hun ga seg ikke. Dette var visst for å teste om han kunne vært utro sa hun.. jeg ble så paff og fikk ikke sagt noe. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til dette, vi har absolutt ingen avtale om at dette er greit og jeg har aldri kommet til å gjort noe sånt selv.. det blir så kleint å møte henne igjen. Anonymkode: 0d87b...6ac Dere høres egentlig ganske rare ut, og har kanskje både vanskelig for å respektere grenser (han sa nei) og drikker for mye. Dere kan heller ikke avtale mellom dere hva som er greit å gjøre med andre personers kropper - det burde si seg selv. Anonymkode: c935e...892 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #7 Del Skrevet 19. februar 2024 Du sier at dere tør å stole på hverandre, så nå får du ihvertfall testet ut det. Eller så er det kanskje på tide å ta en prat om grenser. Anonymkode: 8e0e3...bec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #8 Del Skrevet 19. februar 2024 Mannen min ville blitt forbannet om venninna mi holdt på sånn med han og attpåtil ikke tok nei for et nei. Han hadde nok ikke villet ha noe mere med henne å gjøre. Anonymkode: 8e0e3...bec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #9 Del Skrevet 19. februar 2024 Jeg forstår ikke at du tenker på deg selv i denne situasjonen? Du er jo helt irrelevant. Kjæresten din ble befølt mot sin vilje, og du føler personen har gått over streken og er usikker på hvordan du skal forholde deg til det? Det er helt uhørt å beføle noen som sier nei, uansett om du er mann eller dame, venninne eller kompis. Et nei er et nei, og venninnen din virker tilbakestående. Teste om en mann kan være utro ved å tvinge seg på noen? Anonymkode: 42407...c7d 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå