AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #1 Skrevet 19. februar 2024 dette er noe jeg som har gjort med han, men igår tok han å viste at han ville klemme meg. Kan det hende han har begynt å bli like meg? Vi er begge i midten 20-årene og han er litt mer sjenert enn meg og aner ikke hvor i datingfasen vi er. Han tok også et ☺️ til nattaklemmen han aldri har gjort før Anonymkode: ef56c...ad1 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #2 Skrevet 19. februar 2024 Han har aldri vært i et forhold før Anonymkode: ef56c...ad1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #3 Skrevet 19. februar 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: han er litt mer sjenert enn meg og aner ikke hvor i datingfasen vi er Nei. Det vet han helt sikkert ikke. Hva i all verden betyr det der? Finnes det en app for det? Et kart? Et cue card? Dere jenter overtenker dating 1000 ganger mer enn gutter. Ja, han liker deg sikkert. Er det det du lurte på? Eller er du forvirrer fordi du mener dere er i fase 2.3.a. og han oppfører seg som om han tror dere fortsatt er på 1.9.f og burde ha lagt inn en 😘 som er nøkkelen til å oppgradere tiL fase 2.0? 🤡 (kyss fyren da, for svarte, så får du svaret på ordentlig) Anonymkode: df38d...ab2 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #4 Skrevet 19. februar 2024 En klem er en fin start😊Hvis han er sjenert så setter han nok pris på at du tar intitiativ til han blir mer trygg😊 Anonymkode: 7bf2d...296 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #5 Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): En klem er en fin start😊Hvis han er sjenert så setter han nok pris på at du tar intitiativ til han blir mer trygg😊 Anonymkode: 7bf2d...296 Jeg har alltid gitt klemmen først, men nå gjorde han det og det satt jeg veldig pris på💐 Vi har kysset tidligere men vi fant ut at vi ville ta det piano så vi hadde et lite opphold. Så dette var første gang på lenge egentlig, så håper han ga klemmen litt bevisst, eller bevis på at han liker meg? Anonymkode: ef56c...ad1
-Missi- Skrevet 19. februar 2024 #6 Skrevet 19. februar 2024 Er nok ikke lurt å overtenke for mye ☺️👍 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #7 Skrevet 19. februar 2024 -Missi- skrev (28 minutter siden): Er nok ikke lurt å overtenke for mye ☺️👍 Er nok ikke det men tror da vel ikke han ikke ville gitt klemmen om han ikke var interessert?☺️ Anonymkode: ef56c...ad1
-Missi- Skrevet 19. februar 2024 #8 Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Er nok ikke det men tror da vel ikke han ikke ville gitt klemmen om han ikke var interessert?☺️ Anonymkode: ef56c...ad1 Det er jo en positiv greie ☺️men å gi en klem kan jo også være for å være snill og grei, kansje han er en omsorgsfull fyr som er glad i nærhet? Trenger likevel ikke bety romantikk. Jeg er en klemmer sjøl ☺️ Så kommer det jo litt ann på hvordan klemmen var og var den litt ekstra lang? Litt flørtete eller en kjapp klem? Her er det masse rom for overtenking🤭 1
29_j Skrevet 19. februar 2024 #9 Skrevet 19. februar 2024 -Missi- skrev (13 minutter siden): Det er jo en positiv greie ☺️men å gi en klem kan jo også være for å være snill og grei, kansje han er en omsorgsfull fyr som er glad i nærhet? Trenger likevel ikke bety romantikk. Jeg er en klemmer sjøl ☺️ Så kommer det jo litt ann på hvordan klemmen var og var den litt ekstra lang? Litt flørtete eller en kjapp klem? Her er det masse rom for overtenking🤭 😊 Han er egentlig ingen klemmer men jeg er det og familien min. Han har sagt han ikke er noen klemmer, så derfor ble jeg overrasket. Han ga en litt lang klem og etter klemmen så det ut som han nesten ville kysse meg. Kikket litt ned på munnen min. Håper vi gjentar dette neste gang, er så tar situasjon vi er i. Tror vi liker hverandre men vi må ta ting så sakte at jeg ikke helt enda må ta praten. Det kan ødelegge alt
-Missi- Skrevet 19. februar 2024 #10 Skrevet 19. februar 2024 29_j skrev (1 minutt siden): 😊 Han er egentlig ingen klemmer men jeg er det og familien min. Han har sagt han ikke er noen klemmer, så derfor ble jeg overrasket. Han ga en litt lang klem og etter klemmen så det ut som han nesten ville kysse meg. Kikket litt ned på munnen min. Håper vi gjentar dette neste gang, er så tar situasjon vi er i. Tror vi liker hverandre men vi må ta ting så sakte at jeg ikke helt enda må ta praten. Det kan ødelegge alt Det høres jo veldig bra ut☺️vi er også klemmere i min familie så nærhet er en ting jeg er rask med å finne ut av om vi er kompatibel med. Høres ut som du bare skal nyte og ta det som det kommer. Prøve å se han litt ekstra i øynene neste gang kansje 😉eller rett og slett bare gå for kysset selv ☺️
Gjest WhisperingWind Skrevet 19. februar 2024 #11 Skrevet 19. februar 2024 Klemmer de fleste jeg blir bedre kjent med👀
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #12 Skrevet 19. februar 2024 Trenger ikke å bety noe. Jeg har en mann som alltid gir meg en bamseklem når vi møtes. Men vi er annet enn venner vi da. Anonymkode: 3905e...a3e
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #13 Skrevet 19. februar 2024 rettelse: vi er ikke annet enn venner. Anonymkode: 3905e...a3e
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #14 Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Trenger ikke å bety noe. Jeg har en mann som alltid gir meg en bamseklem når vi møtes. Men vi er annet enn venner vi da. Anonymkode: 3905e...a3e Men han her er ingen klemmer. Det er forskjellen😊 han gikk nok en liten runde med seg selv før han gjorde det. Anonymkode: ef56c...ad1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå