Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg fikk positiv test på onsdag og da sto det 1-2. Var da 4+2 regnet ut ifra siste mens. Idag er jeg 5+0 men testet på nytt 1-2 idag også. Når fikk dere 2-3 på testen? Er det dårlig tegn? Mulig jeg overtenker men har hatt både SA og MA tidligere og er redd for det igjen🙈

Anonymkode: d614d...14b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første graviditet: 4+3

Andre graviditet: 4+4

Tredje graviditet: 4+2

Hvis det ikke står 2-3 enda kan det være greit å få målt hcg nivå hos lege:)

De gangene jeg opplevde kjemisk (3 ganger) så viste clearblue 1-2 i en hel uke før jeg begynte å blø 

lykke til

Anonymkode: 5fa36...10d

Skrevet

Rundt 4+0 - 4+4. 

Anonymkode: 95e33...d6e

Skrevet (endret)

4+2 - det var første test, så vet ikke om den ville vist det tidligere - via IVF, så datoen er sikker. 

HCG normalverdi på det stadiet kan variere veldig, og urin er ikke så veldig pålitelig da konsentrasjon har mye å si, så det er fremdeles mulig at det kan gå bra, men jeg ville ikke hatt for store forhåpninger heller ... 

Forstår bekymringen, og håper den er ubegrunnet. ❤️

Dra til legen og mål med blodprøve med et par dagers mellomrom du. ❤️

Endret av MariaIsabel
Skrevet

Du må huske at den testen viser antall uker siden befruktning, ikke antall uker du er gravid mener jeg det var. Lett å bli forvirret 

Anonymkode: aabd5...4ee

Skrevet

4+3

Anonymkode: ea4e2...152

Skrevet

4+2. Testet 4+0 og fikk 1-2, testet ikke 4+1 så mulig den ble 2-3 da.

Anonymkode: 7912e...3a5

Skrevet

Jeg testet i går og fikk 2-3 på Clearblue, det var dagen etter forventet menstrasjon. 

Anonymkode: 7d71d...d64

Skrevet

Husk at disse Clearblue-testene ikke er nøyaktige nok til å kunne måle progresjon. Vet mange bruker dem til det, men i tilfeller som ditt så lager det bare en ekstra bekymring som ikke trenger å være begrunnet! Det KAN selvfølgelig bety noe, men det kan like gjerne være helt normalt. Har hørt om de som aldri fikk 3+ engang på de testene, men de fikk barn likevel. Så er jeg litt hyklerisk nå, for har selvfølgelig gjort det samme😜 Jeg fikk 2-3 uker da jeg var 5+4, og 3 uker da jeg var over 6 uker. Har født en frisk og fin baby:)

Er du bekymret, kan du kontakte legen og få målt hcg for å se om den dobler seg innen riktig tid. Håper alt går bra og at du bekymrer deg helt unødig❤️

Anonymkode: f9f77...1b0

Skrevet

Hos meg var det da jeg faktisk var 2-3 uker gravid 🤷‍♀️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...