Gå til innhold

Når dere tar bilder av at dere er på ski…?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er vitsen med å først ta bilde ned på skiene sine og så rundt i marka? Er dere redd folk tror dere ikke er på ski…?

Anonymkode: 6d8d4...6ad

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alvorlig talt, det var også noe å henge seg opp i. Lag deg en kopp kaffe og start dagen i godt humør. Ha en fin dag!😄

• Liker 6
  • Nyttig 7
Skrevet
Macro skrev (12 minutter siden):

Alvorlig talt, det var også noe å henge seg opp i. Lag deg en kopp kaffe og start dagen i godt humør. Ha en fin dag!😄

Nei nei, jeg lurer oppriktig 😃😃

Tusen takk, jeg koker meg kaffe nå og skal gjøre meg klar til en fin dag! 🌸 I Lige måde 🥰

• Hjerte 1
Skrevet

Folk liker bekreftelse.. thats it.. 🤣

Anonymkode: fed7a...952

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Tusen takk, jeg koker meg kaffe nå og skal gjøre meg klar til en fin dag! 🌸 I Lige måde 🥰

Sørlending? 

Anonymkode: 52a59...ba1

Skrevet

Er vel samme greia som at folk tok bilde av beina/tærne når de lå på en solseng i syden.😄 Når jeg tenker etter har jeg ikke sett slike bilder på noen år? Teit var det i alle fall..

Anonymkode: 6e192...6a0

Skrevet

Om jeg tar bilde av at jeg er på skitur, så er jo det for å ha det selv. Kontrastene av skitupper mot nykjørte trikkeskinner, spesielt i sol, synes jeg er et skikkelig stemningsbilde, og om jeg ser tilbake på bilder kan et slikt bilde gi meg lyst og motivasjon til å ta meg en ny skitur. Evt glede meg til det er mulig å ta en slik skitur.

Dersom jeg skulle ta et bilde for å vise andre, så er det jo selvsagt for å vise andre. Bilde av skitupper sier da at jeg er på skitur. Nå er det år og dag siden jeg var på ski, så jeg vil nesten anta at på min neste skitur så er det noe jeg kunne tenke meg å dele/formidle til noen av mine relasjoner.

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor tar du bilder i middagsselskap, er du redd ingen tror du var der? Hvorfor tar du bilder i konfirmasjon, er du redd ingen tror det ble noe? Hvorfor tar du bilder i bryllupet, er du redd ingen tror det ble giftemål? Altså, The list goes on. Folk tar bilder fordi de har lyst på bilder av det som skjer. 

Anonymkode: f32f7...8c6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Nææææ, tror deg ikke. Send bilde av kaffekoppen og gliset ditt først.

Anonymkode: f9fb9...e74

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er vel samme greia som at folk tok bilde av beina/tærne når de lå på en solseng i syden.😄 Når jeg tenker etter har jeg ikke sett slike bilder på noen år? Teit var det i alle fall..

Anonymkode: 6e192...6a0

Har vært pandemi, ingen som reiste da, ergo ingen bilder.

Anonymkode: f9fb9...e74

Skrevet

Hva har det med barn og familie å gjøre??

Anonymkode: 75bb2...b7b

Skrevet

Har ikke gått på ski på 30 år, så vet ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...