AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #1 Skrevet 19. februar 2024 Er du fornøyd med størrelsen? Hvor mye tok du? Skulle du ønske du tok mer/mindre hvorfor/hvorfor ikke? Anonymkode: 52f6b...c16
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #2 Skrevet 19. februar 2024 Fylte i 225 cc tidlig på 2000 tallet. Utgangspunktet mitt var en liten a-cup. I 2021 byttet jeg de ut med dråpeformede 350. (var egentlig 300 som var anbefalt av kirurg men de fikk ikke tak i den størrelsen) Jeg er fornøyd med formen. Dråpeformede ligner mer på naturlige bryster. Jeg angrer litt på at jeg ikke tok 400-450, De er nå en normal c-cup. (C-80-85) Jeg er høy og bredskuldret så 350 utgjør tydeligvis ikke så mye på meg. Går jeg uten bh eller med en bh uten padding i en litt løs t-skjorte seg jeg nesten flat ut. Men det koster meg nye 60 000 om jeg skal bytte igjen så det er ikke aktuelt. Anonymkode: c4a06...f2d
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #3 Skrevet 19. februar 2024 Tok 350 , kunne hatt litt større 🧐 de ble nesten litt mer naturlige enn planlagt 🙈 men hadde litt komplikasjoner så skal fikse de til neste år å vil bare bytte de da til 400-450😊 Anonymkode: 971fe...428
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #4 Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tok 350 , kunne hatt litt større 🧐 de ble nesten litt mer naturlige enn planlagt 🙈 men hadde litt komplikasjoner så skal fikse de til neste år å vil bare bytte de da til 400-450😊 Anonymkode: 971fe...428 Det er pussig det det med str på forskjellige kropper. Jeg kjenner ei som har mindre enn meg men med høy profil. Hu er nesten like høy men mye spedere bygget enn meg. Smale skuldre, smal rygg, smale hofter osv. Hennes ser kjempestore ut ift. mine! Anonymkode: c4a06...f2d
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #5 Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fylte i 225 cc tidlig på 2000 tallet. Utgangspunktet mitt var en liten a-cup. I 2021 byttet jeg de ut med dråpeformede 350. (var egentlig 300 som var anbefalt av kirurg men de fikk ikke tak i den størrelsen) Jeg er fornøyd med formen. Dråpeformede ligner mer på naturlige bryster. Jeg angrer litt på at jeg ikke tok 400-450, De er nå en normal c-cup. (C-80-85) Jeg er høy og bredskuldret så 350 utgjør tydeligvis ikke så mye på meg. Går jeg uten bh eller med en bh uten padding i en litt løs t-skjorte seg jeg nesten flat ut. Men det koster meg nye 60 000 om jeg skal bytte igjen så det er ikke aktuelt. Anonymkode: c4a06...f2d Hvordan er de dråpeformede ? Tenker hvordan er de å ta på forhold til runde å merker du noe forskjell? Forslått det sånn at de er ruglete forhold til runde da de skal sitte bedre på plass 🤷♀️😅 Jeg ville ha det i første omgang men ble anbefalt runde så jeg ikke fikk hengepupper 🤔 men jeg syns det er litt fint når de er litt naturlige å store på en gang 😅😂😂 Anonymkode: 971fe...428
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #6 Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Er du fornøyd med størrelsen? Hvor mye tok du? Skulle du ønske du tok mer/mindre hvorfor/hvorfor ikke? Anonymkode: 52f6b...c16 Om du vurderer silikon i puppene, anbefaler jeg deg å lese deg opp om tema ‘silikonsyke’ eller ‘Breast implant illness’ (BII). Samt melde deg inn i facebook gruppa ‘Syk av silikon- Breast Implant illness Norge. Det ble en skikkelig oppvekkerfor meg. Jeg hadde til og med bestilt time for å legge inn silikon, men fikk heldigvis avbestilt i siste liten❤️ I gruppa får vi høre ukentlige og inni ellom daglig nye historier fra norske damer som har blitt syke av silikonpuppene sine. Det er så skremmende at det ikke blir pratet mye mer om. Anonymkode: 6d188...7f1 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #7 Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan er de dråpeformede ? Tenker hvordan er de å ta på forhold til runde å merker du noe forskjell? Forslått det sånn at de er ruglete forhold til runde da de skal sitte bedre på plass 🤷♀️😅 Jeg ville ha det i første omgang men ble anbefalt runde så jeg ikke fikk hengepupper 🤔 men jeg syns det er litt fint når de er litt naturlige å store på en gang 😅😂😂 Anonymkode: 971fe...428 Dråpeformede gir dine egne pupper et lite løft. De er like å ta på. Alle silikonputer er ruglete for å motvirke kapsling men man får det etter noen år likevel, jeg hadde det på begge mine gamle + lekkasje fra v.side. Anonymkode: c4a06...f2d
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #8 Skrevet 19. februar 2024 Får man ikke saltvannsinnlegg mer? Anonymkode: 84e3d...49e
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #9 Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dråpeformede gir dine egne pupper et lite løft. De er like å ta på. Alle silikonputer er ruglete for å motvirke kapsling men man får det etter noen år likevel, jeg hadde det på begge mine gamle + lekkasje fra v.side. Anonymkode: c4a06...f2d Hvordan merket du lekkasje ? Jeg har noe væske i den ene , har skjedd så mye hjemme så har ikke fått sjekka det enda men har stikke i den puppen siden oprasjonen egentlig . Sa ifra til sykehuset at jeg ikke hadde så mye følese i den heller men så gikk hun dama litt i forsvarsmodus så jeg tenkte bare jaja 😂😂 jeg visste det kunne skje men så fant jeg en klump å meg å legen min fant ut det var væske nå nettopp 😅 Anonymkode: 971fe...428
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #10 Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvordan merket du lekkasje ? Jeg har noe væske i den ene , har skjedd så mye hjemme så har ikke fått sjekka det enda men har stikke i den puppen siden oprasjonen egentlig . Sa ifra til sykehuset at jeg ikke hadde så mye følese i den heller men så gikk hun dama litt i forsvarsmodus så jeg tenkte bare jaja 😂😂 jeg visste det kunne skje men så fant jeg en klump å meg å legen min fant ut det var væske nå nettopp 😅 Anonymkode: 971fe...428 Det merket jeg ikke, det ble oppdaget i byttet. Men det var svært forskjellig form på de i noen år før byttet. Anonymkode: c4a06...f2d
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #11 Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Får man ikke saltvannsinnlegg mer? Anonymkode: 84e3d...49e Nei for mange komplikasjoner med dem. Samt de skvulpet når man gikk😳🙈 Anonymkode: 6d188...7f1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #12 Skrevet 19. februar 2024 Jeg tok 350 i hvert bryst, under muskelen. Jeg skulle bare fylle opp pupper som hadde mistet volum etter vektnedgang, så de passer til kroppen min. Er 178 cm høy og 80 kilo. Kunne gjerne hatt litt større egentlig, men det går helt fint. Er veldig fornøyd, de ser naturlige ut 😊 Anonymkode: 5ca16...dd5
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #13 Skrevet 19. februar 2024 Jeg husker ikke størrelse, men som motvekt til de andre her, skulle jeg ønske jeg hadde valgt omkring 20 % mindre. Anonymkode: 851d5...6df
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #14 Skrevet 19. februar 2024 Valgte 250 og er fornøyd med det. 👍 Anonymkode: 16169...5b1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #15 Skrevet 19. februar 2024 Har 345 og medium profil. Angrer litt på den profilen.. det gjør at se står litt mer ut av kroppen enn vanlig og nå når jeg er eldre skulle jeg ønske at de heller så mer naturlige ut. Men veldig fornøyd med størrelsen! Og hvis jeg måtte velge mellom å ha de sånn de er nå eller fjerne de ville jeg absolutt beholdt de! Anonymkode: 8036a...b50
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #16 Skrevet 19. februar 2024 Har 300 i hvert bryst. Vanskelig å sjekke meg selv for brystkreft så skulle gjerne ha fjernet dem. Men det koster 20 000 og blir jo ny operasjon i narkose. Frister lite. Anonymkode: d67f2...a75 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå