Gå til innhold

Når skal man spise dagens siste måltid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiste middag litt sent i dag, så det ble i femtiden. Nå begynner magen å rumle smått, og jeg lurte på når er det passende og spise kveldsmat?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rundt 2 timer før du normalt legger deg tenker jeg

Skrevet

Jeg ble anbefalt 2-3 timer før leggetid.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Oprah says: 2 hours before you go to bed :)

Skrevet

Det spiller ingen rolle. Det viktigste er at det ikke går mer enn tre timer mellom hver sunne matbit du tar... For meg er frokosten det viktigste. Spiser jeg med en gang jeg står opp går jeg ned i vekt uanset.

Skrevet

Det spiller liten rolle ja, men ikke spis et stort tungt måltid RETT for leggetid. (spis det omtrent to timer før.) Da tenker jeg ikke på slanking, men om du spiser mye rett før du legger deg, kan du få vansker med å sove og sove dårlig. Det samme gjelder om du legger deg sulten. Det beste er å spise middag på ettermiddagen, og heller spise et lite måltid, f.eks noen knekkebrød, før leggetid.

Skrevet

Hm.. Jeg slutter å spise 20:30.. Kan ha mitt siste måltid før det og etter det drikker jeg bare vann. (vann er sunt og godt;) ).. Men hvis du absulutt må spise noe så bør du ikke spise ett STORT måltid rett før du legger deg, men ett knekkebrød med en skive ost på er ikke ett problem liksom..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...