Gå til innhold

Min manns fantasi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen har i lengre tid fantasert om å se meg ha sex med andre; både kvinner og menn. Tanken på dette begynner å modnes og jeg er ikke lenger like avvisende… tanken på litt jentekos er ganske pirrende - både for han og meg…

Anonymkode: c79d5...54f

• Liker 1
  • Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok.

Anonymkode: 07ba8...95b

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Mannen har i lengre tid fantasert om å se meg ha sex med andre; både kvinner og menn. Tanken på dette begynner å modnes og jeg er ikke lenger like avvisende… tanken på litt jentekos er ganske pirrende - både for han og meg…

Så hyggelig😊 Lev livet👌 Nokså vanlig fantasi,og noen lever dette ut. Ganske vanlig😊

Anonymkode: c9c20...e7e

• Liker 2
Skrevet

Og spørsmålet/problemet er?

Anonymkode: 2704c...b03

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Og spørsmålet/problemet er?

Anonymkode: 2704c...b03

Spørsmålet er hva tenker dere andre om det? Er det kanskje flere som er kommet til det samme, at det kan være noe deilig å tilføre forholdet når begge ønsker det?

Ditt svar er nei. Ikke bare et nei, men et nedlatende nei.

Mer du lurte på?

Anonymkode: e6220...035

Skrevet

Altså, skal han se på mens du har sex med en annen mann/kvinne? Eller vil han delta? Det er mange som har trekant, firkant og flerkant osv. Hvis dere finner noen som vil være med, så er det mulig å prøve. Hvis dere ikke prøver, finner dere ikke ut om det er noe for dere eller ikke.

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker de nysgjerrige kvinnene som tenker på jentekos.. Jeg hadde jo selv en slik ex-kone.. og de ga meg lov å titte på dem i dørsprekka, men ikke delta. Det var så fantastisk å høre dama mi nyte, men også så enormt det tente meg. Jeg begynte forsiktig å ronke for å ikke forstyrre dem, for det blir veldig hørbar lyd når jeg er så våt på tuppen. Men da de forsto jeg ronket bak døra, ble de jo villere av å høre den slafselyden i takt.. Ikke i det minste tvil at det også er tennende😅Og hun venninna var også bifil og litt exhib, og de visste jo jeg tente av å se på dem. I utgangspunktet, syntes jeg det var helt greit å ikke delta.. Jeg hadde enorm nytelse av å få utløp for min voyeurisme👏

Men jeg ble litt paff at de kunne være så utholdende og seksuellt sulten på hverandre, de kosa seg hele tiden mens hun var på besøk en hel uke. Ikke var de blyge heller, så det skjedde også når de lå og solte seg på verandaen, på badet og mot slutten nede i stua.. da fikk vi jo øyekontakt også.. Jeg tror ikke mange skjønner hvor grensesprengende dette er, tror aldri jeg har vært så mye kåt i en hel uke.. Jeg ble på en måte enda mere glad i kona mi, fordi hun viste sin kåthet fra en helt annen side❤️ Nå har jeg superlyst til å leve med en bifil dame, og vil hun kose seg alene er det helt greit.. det viktigste er å se henne glad og lykkelig🥰

• Hjerte 3
Skrevet
OxBall skrev (13 timer siden):

Altså, skal han se på mens du har sex med en annen mann/kvinne? Eller vil han delta? Det er mange som har trekant, firkant og flerkant osv. Hvis dere finner noen som vil være med, så er det mulig å prøve. Hvis dere ikke prøver, finner dere ikke ut om det er noe for dere eller ikke.

Han kan delta, men får da kun lov til å fokusere på meg ☺️

Skrevet
Bamseklemmer skrev (2 timer siden):

Jeg liker de nysgjerrige kvinnene som tenker på jentekos.. Jeg hadde jo selv en slik ex-kone.. og de ga meg lov å titte på dem i dørsprekka, men ikke delta. Det var så fantastisk å høre dama mi nyte, men også så enormt det tente meg. Jeg begynte forsiktig å ronke for å ikke forstyrre dem, for det blir veldig hørbar lyd når jeg er så våt på tuppen. Men da de forsto jeg ronket bak døra, ble de jo villere av å høre den slafselyden i takt.. Ikke i det minste tvil at det også er tennende😅Og hun venninna var også bifil og litt exhib, og de visste jo jeg tente av å se på dem. I utgangspunktet, syntes jeg det var helt greit å ikke delta.. Jeg hadde enorm nytelse av å få utløp for min voyeurisme👏

Men jeg ble litt paff at de kunne være så utholdende og seksuellt sulten på hverandre, de kosa seg hele tiden mens hun var på besøk en hel uke. Ikke var de blyge heller, så det skjedde også når de lå og solte seg på verandaen, på badet og mot slutten nede i stua.. da fikk vi jo øyekontakt også.. Jeg tror ikke mange skjønner hvor grensesprengende dette er, tror aldri jeg har vært så mye kåt i en hel uke.. Jeg ble på en måte enda mere glad i kona mi, fordi hun viste sin kåthet fra en helt annen side❤️ Nå har jeg superlyst til å leve med en bifil dame, og vil hun kose seg alene er det helt greit.. det viktigste er å se henne glad og lykkelig🥰

Fikk du aldri være med? Forvist til kun å se på ei hel uke? Bra du var fornøyd og koste deg!!

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Fikk du aldri være med? Forvist til kun å se på ei hel uke? Bra du var fornøyd og koste deg!!

Nei.. jeg fikk kun se på.. Vi skulle jo ha et åpent forhold, som det så fint heter.. Venninna ville jo ha med med, men exen sa nei.. De ble mere enn venner da, for nå bor de sammen.. Årsaken var vel at min ex alltid har hatt følelser for kvinner, og aldri turt å innrømme sin legning ovenfor meg. Fordi hun var redd for reaksjonen min, men jeg har heldigvis stor seksuell forståelse. Jeg forsto hun var mere lesbisk en bifil. Hun ble iallefall hoppende glad jeg tok det med et smil, jeg har uansett ikke tenkt å holde igjen hennes legning.. Så vi er gode venner fremdeles, men vi bor ikke sammen lengre. Så derfor er det fremdeles min drøm å treffe ei bifil dame🥰

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.2.2024 den 22.51):

Jeg må si at mange av mine fantasier omhandler at kona mi har sex med andre personer. Hun har siden vi møttes sagt at hun angret på at hun en gang hun hadde sjansen til å ha jentekos ikke fullførte.

Når vi ble sammen så var hun veldig sjalu av seg, og om hun ville hatt sex med en jente så ville hun ikke hatt meg der. Nå derimot så har hun sagt at hun ville hatt meg der, og at jeg skulle delta. I hovedsak kun med kona mi da men hun kunne ikke se bort ifra at hun også ville se meg ha sex med denne andre dama.

Når det gjelder sex med andre menn så er det snakk om henne i fokus, og at vi skal gi henne nytelse. Om det er å ha sex med henne etter tur eller samtidig er noe hun tror vi hadde funnet ut av når det hadde skjedd.

Håper at vi en gang i fremtiden åpner opp for flere personer inn i vårt/hennes sexliv.

Anonymkode: 0d998...8d8

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, veldig troverdig, som vanlig. 

• Liker 1
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Han kan delta, men får da kun lov til å fokusere på meg ☺️

Hvorfor? Hvorfor skal du ha lov å utforske andre, men du gir ikke han samme gleden? Er det fordi dette var hans fantasi og du da bruker det som argument? Det blir litt barnslig. La stakkars mannen få kjenne på ei ny fitte han også. 

Anonymkode: 5a5b4...947

Skrevet
Bamseklemmer skrev (5 timer siden):

Nei.. jeg fikk kun se på.. Vi skulle jo ha et åpent forhold, som det så fint heter.. Venninna ville jo ha med med, men exen sa nei.. De ble mere enn venner da, for nå bor de sammen.. Årsaken var vel at min ex alltid har hatt følelser for kvinner, og aldri turt å innrømme sin legning ovenfor meg. Fordi hun var redd for reaksjonen min, men jeg har heldigvis stor seksuell forståelse. Jeg forsto hun var mere lesbisk en bifil. Hun ble iallefall hoppende glad jeg tok det med et smil, jeg har uansett ikke tenkt å holde igjen hennes legning.. Så vi er gode venner fremdeles, men vi bor ikke sammen lengre. Så derfor er det fremdeles min drøm å treffe ei bifil dame🥰

Synes du fortjente en bedre dame jeg..1. Fordi hun ikke likte du skulle være med å ha deg med venninna. Sjalu. Men hun kunne kose seg. 2. Hun var jo mer lesbisk enn heterofil om hun nå er lesbisk samboer.

Finn deg ei 100% hetero som kun liker evt kos med andre damer. 

😊

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Synes du fortjente en bedre dame jeg..1. Fordi hun ikke likte du skulle være med å ha deg med venninna. Sjalu. Men hun kunne kose seg. 2. Hun var jo mer lesbisk enn heterofil om hun nå er lesbisk samboer.

Finn deg ei 100% hetero som kun liker evt kos med andre damer. 

😊

Takk for empatien.. jo det ver litt bittert for jeg hadde jo lyst til å delta.. ikke noe rart å skjønne det😉Tror nok det var en del sjalusi ja.. Ja jeg kjenner jo noen lokale damer.. men jeg mangler litt spenning som gjør at det kan maksimere nytelsen. Blir litt lei av hverdags-sex.. Jeg savner passion og vill sex i en og samme kombinasjonen. Btw.. det er en del "Hotwife" her i område jeg bor.. Men jeg takler ikke menn pga av at jeg ble utsatt for overgrep som barn. Og sist gang ble typen til ho sjalu..  for jeg fikk frem orgasmene hennes, med noen magiske triks med underlivet hennes tydeligvis. Nei, sjalusi hører ikke hjemme, og jeg er heldigvis ferdig med hotwifes, så lenge hun ikke kan komme alene da.. det blir jo noe helt annet😅

Btw.. jo jeg vil ha en 100% fast kosevenninne🥰

Skrevet

Bare jeg som bortimot grøsser av ordet "Jentekos"?

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Skrevet
MarianneE skrev (10 timer siden):

Bare jeg som bortimot grøsser av ordet "Jentekos"?

Hvorfor?

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor?

Fordi jenter er mindreårige, sikkert. Da blir det rart å bruke det ordet for å beskrive sex mellom voksne mennesker.

Anonymkode: f07e9...f27

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvorfor?

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fordi jenter er mindreårige, sikkert. Da blir det rart å bruke det ordet for å beskrive sex mellom voksne mennesker.

Anonymkode: f07e9...f27

"Pikekos" er eeenda verre. De to ordene får meg til å føle meg uvel. Du ser aldri sex mellom menn bli omtalt som guttekos.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...