Gå til innhold

Jeg er kanskje gravid og det er planlagt, men føler ingen glede

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kanskje gravid med vårt andre barn nå, og jeg føler ingen glede. Jeg er 32 år og gift, mannen og jeg har lenge tenkt på å få nummer to, men vi begynte å prøve nå i januar. Og i dag er mensen 1 dag forsinket. Jeg får ikke testet meg før i morgen fordi jeg ikke har graviditetstest og det er søndag. Jeg burde vært glad nå, dette er planlagt, vi har «alt» på stell.  Eldstemann er snart 4 år og jeg ønsket meg en til. Men nå som jeg kanskje er gravid så føler jeg ingen glede. Jeg går rundt å håper på at mensen skal dukke opp…

Er dette normalt? Da jeg fant ut at jeg var gravid med eldste så var jeg SÅ GLAD, tror aldri jeg har følt meg så lykkelig i hele mitt liv. Men nå er jeg bare veldig usikker og kjenner ingen glede. Selvom dette er planlagt, og vi har tenkt på nummer to i nesten 6 måneder før vi begynte å prøve i januar. 

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt. Noen blir glade. Andre ikke. Følte ingenting spesielt i mine svangerskap. Ingen hoppende glede. 

Anonymkode: 4763b...56c

• Liker 1
Skrevet

Jeg følte absolutt ingenting! Trodde jeg skulle bli glad, men følte meg helt likegyldig. Nesten samme følelse som om noen hadde sagt at det var fritt for egg på den nærmeste butikken. Ble så sjokkert over egen reaksjon. 

Heldigvis gikk det seg til 😊

Anonymkode: e73fa...012

• Liker 1
Skrevet

Jeg har fått ett snev av panikk og angra alle tre gangene. Heldigvis har det gått fort over, er veldig glad for alle tre i dag 😂

Anonymkode: 485b2...64e

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar! Jeg testet meg i går og jeg er gravid. Jeg var veldig usikker i går, men nå gleder jeg meg ❤️ Jeg tror det er litt annerledes denne gangen fordi jeg har en fra før og VET hva det innebærer med våkenetter, fødsel og perioden etter fødsel der du bare føler deg dvask 😅

Men jeg har bestemt meg for at jeg gleder meg til dette barnet ❤️

• Liker 1
  • Hjerte 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...