AnonymBruker Skrevet 18. februar #1 Del Skrevet 18. februar På onsdag hadde jeg positiv eggløsningstest. Dvs teststreken var sterkere enn kontrollstreken. Tok en test nå ikveld bare for å se. Men den er jo veldig sterk? Dog ikke positiv. Men skal de ikke bli svakere? Den ble svakere dagen etter toppen, så synes det er rart den brått er sterkere igjen? legger ved bilde toppen var på CD 15 Anonymkode: 687ce...d06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #2 Del Skrevet 19. februar Ingen av testene på bildet er positive.. og man har ulik mengde LH hormon i kroppen, så testene trenger ikke bli negativ umiddelbart etter LH topp nei. Kan være egg ikke slapp ved første topp, og at kroppen prøver igjen.. Anonymkode: 8339c...4e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #3 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Ingen av testene på bildet er positive.. og man har ulik mengde LH hormon i kroppen, så testene trenger ikke bli negativ umiddelbart etter LH topp nei. Kan være egg ikke slapp ved første topp, og at kroppen prøver igjen.. Anonymkode: 8339c...4e4 Nei, vet de ikke er positive for det var den helt klart på dag 15🥰 men jeg trodde bare de skulle bli helt svake noe de har blitt før Anonymkode: 687ce...d06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #4 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, vet de ikke er positive for det var den helt klart på dag 15🥰 men jeg trodde bare de skulle bli helt svake noe de har blitt før Anonymkode: 687ce...d06 Som sagt, kan være egget ikke slapp, og at kroppen prøver igjen, eller at du denne mnd har høyere nivåer av LH I kroppen Anonymkode: 8339c...4e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå