AnonymBruker Skrevet 18. februar #1 Del Skrevet 18. februar Jeg var veldig ensom og hadde ingenting. Jeg hadde ingen jeg kunne prate med, og ingen steder hvor jeg kunne gå. Jeg fortalte en venninne i fortrolighet at jeg var på en hemmelig adresse, og dette ble sagt videre. Hun skrev det eksplisitt i meldingen. «Mitt navn… er på el hemmelig asressse haha» stod det. Jeg har vært gjennom et rent helvete og jeg var ikke klar fot dette. Jeg fikk melding av vedkommende jeg er skjermet fra om at han visste hvor jeg var. Jeg trodde ikke dette kunne skje. Jeg er så skuffa og lei😓 Anonymkode: 71216...cbc 1 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie Sadberg Skrevet 18. februar #2 Del Skrevet 18. februar Venninnen din er en hurpe uten like 29 3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #3 Del Skrevet 18. februar Det er ingen venninne. Blokker og aldri prat med henne igjen Anonymkode: 7ca60...e46 25 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 18. februar #4 Del Skrevet 18. februar Du mener vel ex-venninne? Fy faen for en forræder! Hun satte deg i potensiell livsfare, hun var ikke bare en dårlig venn. Hun er farlig for deg og ønsker deg ikke godt. Heller vondt. 16 3 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 18. februar #5 Del Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg var veldig ensom og hadde ingenting. Jeg hadde ingen jeg kunne prate med, og ingen steder hvor jeg kunne gå. Jeg fortalte en venninne i fortrolighet at jeg var på en hemmelig adresse, og dette ble sagt videre. Hun skrev det eksplisitt i meldingen. «Mitt navn… er på el hemmelig asressse haha» stod det. Jeg har vært gjennom et rent helvete og jeg var ikke klar fot dette. Jeg fikk melding av vedkommende jeg er skjermet fra om at han visste hvor jeg var. Jeg trodde ikke dette kunne skje. Jeg er så skuffa og lei😓 Anonymkode: 71216...cbc Dette er ingen venn, men en fiende . En farlig en . Vær glad du fant ut at hun er sånn . 12 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #6 Del Skrevet 18. februar Blåttvann skrev (1 minutt siden): Du mener vel ex-venninne? Fy faen for en forræder! Hun satte deg i potensiell livsfare, hun var ikke bare en dårlig venn. Hun er farlig for deg og ønsker deg ikke godt. Heller vondt. Jeg pratet med henne i dag, og hun skylder på alkohol.. Anonymkode: 71216...cbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg NiceOrNothing Skrevet 18. februar Populært innlegg #7 Del Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg pratet med henne i dag, og hun skylder på alkohol.. Anonymkode: 71216...cbc Det finnes ikke nok alkohol i verden for å avsløre en hemmelig adresse . Bullshit . Drop henne 33 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 18. februar #8 Del Skrevet 18. februar (endret) AnonymBruker skrev (På 18.2.2024 den 22.34): Jeg pratet med henne i dag, og hun skylder på alkohol.. Anonymkode: 71216...cbc Men hun var klar nok til å sende denne meldingen? Særlig at hun var så full at dette var uhell. Hun har sviktet deg på det groveste. Endret 20. februar av Blåttvann 16 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #9 Del Skrevet 19. februar Blåttvann skrev (7 timer siden): Men hun klarte å være klar nok til å sende denne meldingen? Særlig. Hun har sviktet deg på det groveste. Hva bør jeg gjøre? Jeg er livredd og er redd for å bli sett Anonymkode: 71216...cbc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #10 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva bør jeg gjøre? Jeg er livredd og er redd for å bli sett Anonymkode: 71216...cbc Oppsøk politi eller krisesenter hvis det er en som er farlig for deg som nå vet hvor du er. De kan hjelpe deg. Anonymkode: 4dfe7...5d7 11 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #11 Del Skrevet 19. februar Jeg har vært i kontakt med politiet nå, og det ser ut som ting ordner seg. Tusen takk for alle her som støttet meg❤️ Anonymkode: 71216...cbc 3 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #12 Del Skrevet 19. februar Den hurpa blokkerer du ASAP! Hvem trenger fiender med slike "venner" 🤯 Anonymkode: 2c92b...db9 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fireflies Skrevet 19. februar #13 Del Skrevet 19. februar Ring krisesenteret for veiledning og blokker «venninna». 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #14 Del Skrevet 19. februar Hun er ikke en venninne, hun er en fare for ditt liv, helse og velvære. Hun bedro deg på verst tenkelig måte, som ville vært ille nok i fredstider. Nå, med all søkelyset på vold og drap i nære relasjoner, er det enda verre. Enten er hun så dum at man absolutt ikke kan stole på henne med noe, eller så gjorde hun dette med vilje. Uansett er hun ikke noen du bør ha kontakt med. Godt at du har pratet med politiet og at det ordner seg. Anonymkode: 36f30...dc3 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 19. februar #15 Del Skrevet 19. februar Hvorfor delte du dette med henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fireflies Skrevet 19. februar #16 Del Skrevet 19. februar Snublefot62 skrev (Akkurat nå): Hvorfor delte du dette med henne? Det har hun jo skrevet i innlegget. Hun var ensom og trodde venninna var en venninne. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 19. februar #17 Del Skrevet 19. februar Fireflies skrev (1 minutt siden): Det har hun jo skrevet i innlegget. Hun var ensom og trodde venninna var en venninne. Men ma må faktisk ha et ansvar selv. »jeg var ensom» er rimelig tynt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #18 Del Skrevet 19. februar Snublefot62 skrev (10 minutter siden): Men ma må faktisk ha et ansvar selv. »jeg var ensom» er rimelig tynt. Nei gi deg. Jeg forstår TS godt. Har hun lært at hun må tenke seg bedre om neste gang? Definitivt. Men man forventer ikke at folk man strekker ut en hånd til i fortrolighet når man er i livsfare går ut og deler dette. Så kynisk er det ikke meningen at vi skal være. Anonymkode: 3055d...774 16 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #19 Del Skrevet 19. februar Snublefot62 skrev (21 minutter siden): Hvorfor delte du dette med henne? Jeg trodde hun var til å stole på, og jeg har kjent henne lenge. Da hun ringte, og vi pratet, så fikk jeg knekken helt. Jeg holdt på å pakke inn ting til leiligheten, og var så sliten at jeg bare tok til gråten. Der og da var hun god å prate med, men nå så angrer jeg bittert😓. Jeg har ikke hatt kontakt med familie eller andre venner, og hun er den som også har visst hva jeg har blitt utsatt for. Derfor delte jeg det med henne Anonymkode: 71216...cbc 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #20 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg var veldig ensom og hadde ingenting. Jeg hadde ingen jeg kunne prate med, og ingen steder hvor jeg kunne gå. Jeg fortalte en venninne i fortrolighet at jeg var på en hemmelig adresse, og dette ble sagt videre. Hun skrev det eksplisitt i meldingen. «Mitt navn… er på el hemmelig asressse haha» stod det. Jeg har vært gjennom et rent helvete og jeg var ikke klar fot dette. Jeg fikk melding av vedkommende jeg er skjermet fra om at han visste hvor jeg var. Jeg trodde ikke dette kunne skje. Jeg er så skuffa og lei😓 Anonymkode: 71216...cbc Det er ingen venninne! Du bør absolutt sette henne på plass og fortelle at dette er farlig for deg at hun gjør slikt. Deretter bør du aldri snakke eller ha kontakt med henne igjen. Blokker og slett over hele linja. Anonymkode: 3607f...acc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå