Gå til innhold

Flere som sliter med å få solgt ting på brukt (feks Finn.no)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som opplever interessen for brukte ting laber for tiden? Jeg har hatt barn i 5 år og alltid brukt Finn til selge unna ting , tidligere var det lite problemer å få en liten sum for ting. 

nå er det ingen respons på noe som helst nermest. La ut vintersko som kostet 1200 kr nye, til 150kr. Null respons. De rakk bare bli brukt under 2 mnd. 
parkdress uten merker, hull , missfaring eller slitasje. Ny pris var 800 kr, la ut til 150kr . Null respons . Allværsjakke fra bergans til barn for 70 kr, null respons . Og sånn fortsetter det

Flere som har samme intrykk?

Anonymkode: d7c1d...955

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er mye aktivitet hvis du selger ting andre faktisk vil ha.

Anonymkode: a1487...6d6

• Liker 6
Skrevet

Ja, har tenkt over det samme. 
nesten ingen visninger heller. 
vet ikke om det er at folk flest er litt sparsommelig med penger i disse dyre tidene eller om man burde kjøpe «mer synlighet» på annonsen. Men samtidig så har aldri det vært nødvendig før etter min erfaring. 

Anonymkode: 72983...1ed

• Liker 4
Skrevet

Skriver du grei tekst? Noen ganger hvis det er for billig, antar jeg at det er noe galt med plagget hvis det ikke står beskrivende hva det er, tilstand og bruk :) 

Anonymkode: 0f99e...13f

• Liker 11
Skrevet

FiksFerdig ødelegger alle småsalg

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Ja, jeg er enig. Lite visninger sammenlignet med tidligere. Sikkert for å få flere til å betale for synlighet😛

Anonymkode: f0f1f...9f9

Skrevet

Har ikke merket noen endring. Er fortsatt enkelt å selge unna ting.

• Liker 3
Skrevet

Jeg har prøvd å selge et møbel de siste månedene, og det er nå nesten 30 som har lagre annonsen, men ingen tar kontakt.

Møbelet koster 2300,-på Ikea og jeg selger for 850,- uten en skramme. Ser helt ny ut.

Skjønner ikke dette🤔

Anonymkode: 98a31...a73

Skrevet

Føler det samme, ender med å gi bort tingene gratis til bekjente😊 kjøper ting selv på finn da😊

Anonymkode: e7d7b...183

• Liker 2
Skrevet
NakenPanda skrev (10 minutter siden):

Hvorfor?

Anonymkode: ca4a3...c87

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Markedet er mettet! Veldig kjedelig. Prøver å selge unna skiutstyr som ungene har vokst ifra. Lagt det ut til grei pris. Ingen respons.. evt så er det mange som spør om jeg kan sende det, og det syns jeg blir for mye styr med innpakking etc.  Da lønner det seg jo nesten ikke 

Anonymkode: 56367...1cb

• Liker 2
Skrevet

Jeg har solgt litt i det siste (på Facebook). Jeg synes det er flere som bare ikke dukker opp når de har kjøpt ting. Mange useriøse kjøpere for tiden. 

Anonymkode: f24cb...e0c

• Liker 3
Skrevet

Har du prøvd å legge ut på flere plasser?

Selge grupper på Facebook og tise f.eks.

Virker som det går litt opp og ned hvor man får best respons.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor?

Anonymkode: ca4a3...c87

Det er kåvp av noen som prøver å selge søppel.

Skrevet

Helt enig. 

Anonymkode: caeab...76e

Skrevet

Selv kjøper jeg både på fb og finn om jeg kan se og hente gjenstanden. Er så innigranskauen mye svindel på finn og fb markedet place at jeg ikke tar sjangsen på å få noe tilsendt.

Dessuten er vi midt i salget akkurat nå hvor vinterutstyr selges ganske billig helt nytt.. kjøpte bla viking vintersko til -70% da gidder jeg ikke å kjøpe brukt. Har også kjøpt ny vinterdress til -50%. Dette påvirker nok også brukt salget ganske mye, ihvertfall på vinterklær og vinterutstyr som ski, skøyter, kjelker ol.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Folk er kjipe på finn. De forventer å få ting gratis innpå der. Også blir de fornærma om prisen på produktet ikke er satt ned med 70% har jeg skjønt. Klart de har penger. Bare se på de overfylte kjøpesentrene, kafeene og restaurantene. 🙄

Anonymkode: 09b8e...85f

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Nei, det er mye aktivitet hvis du selger ting andre faktisk vil ha.

Ts
jeg forstår at klespakker med slitte klær for hm ikke er av interesse  

men klær og utstyr i fin stand fra kvalitetsmerker under jeg på at man ikke får en liten symbolsk sum for engang . Helt dødt 

Anonymkode: d7c1d...955

• Liker 4
Skrevet

Når la du ut vinterskoene? Jeg har selv brent meg på å være litt sent ute med å legge ut barneutstyr ift sesong. Hvis jeg f.eks legger ut sommerklær i slutten av juni,er det mange som allerede har kjøpt inn de sommerklærne de trenger til barna. Jeg hadde sikkert fått solgt dem på dagen i midten av mai, men fikk ikke solgt dem i juni osv.

Anonymkode: 6ff02...fe9

• Liker 5
Skrevet
NakenPanda skrev (42 minutter siden):

Hvordan da? 

Anonymkode: 7af51...58b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...