Gå til innhold

kaffetrakter

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal kjøpe meg kaffetrakter.har sett at det er blitt gjort tester og mange fikk slakt.de beste var fra mocca-master og et eller annet.men jeg syns de er litt dyr...så hva bruker dere da?pris og fornøyd?(for et språk!men dere skjønner sikkert! ;) )

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har moccamaster nr to, og er veldig fornøyd, tross prisen. Den siste jeg kjøpte kostet 1700,-

Endret av vimselims
Skrevet (endret)

Jeg fikk moccamaster til bryllupet og er superfornøyd med den. Den trakter supergod kaffe, kaffen er varm og maskinen jobber raskt. :tommel:

Endret av Heidi76
Skrevet

Var vel Melita cafe line

eller noe som vant den forrige testen på tv2 hjelper deg..

en meget god trakter som er godkjent av norsk kaffeinformasjon

er noe billigere enn moccamasteren

ca 1000 kr trur jeg

men jeg mener nå likevel at moccamaster er den beste..

den ble nr 2 pga av prisen (men melitta er også meget god..)

Gjest dobbelx
Skrevet

Jeg har moccamaster og er veldig fornøyd med den. Rask traktetid og god kaffe. Føler det er kvalitet. Tror jeg fikk den på tilbud til 14-1500 kr ca. Anbefaler den :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

takk for svar.

mulig jeg går for mocca master så blir jeg fornøyd i alle fall.

men den melita cafe line,hvor selges den?har ikke sett den...

Skrevet

Jeg har OBH Nordicas King of Coffee og er kjempefornøyd med den. Er vant med Moccamaster fra før og merker lite/ingen forskjell på smaken eller traktetiden. Også er den jo veldig mye penere på kjøkkenbenken (syns jeg da). Den er også godkjent av Norsk Kaffeinformasjon.

Skrevet
Jeg har OBH Nordicas King of Coffee og er kjempefornøyd med den. Er vant med Moccamaster fra før og merker lite/ingen forskjell på smaken eller traktetiden. Også er den jo veldig mye penere på kjøkkenbenken (syns jeg da). Den er også godkjent av Norsk Kaffeinformasjon.

Den VAR godkjent.. Men godkjenningen ble trukket tilbake.

De eneste trakterne som er godkjent av Norsk kaffeinformasjon er Moccamaster og Melitta Excellent. Den likner litt i utseende på moccamasteren.

Går dere inn på www.kaffe. kan dere se hvem som er godkjent og hvordan de ulike trakterne er

Gjest Carmensita
Skrevet

Jeg har Moccamaster og er kjempefornøyd. Dyr ja, men absolutt verdt hver eneste krone. Har også en rimelig type som jeg bruker i campingvogna, men det kan ikke sammenlignes. Som regel tar jeg med meg Moccamaster'n frem og tilbake.... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...