Gjest gjest Skrevet 1. februar 2006 #1 Skrevet 1. februar 2006 skal kjøpe meg kaffetrakter.har sett at det er blitt gjort tester og mange fikk slakt.de beste var fra mocca-master og et eller annet.men jeg syns de er litt dyr...så hva bruker dere da?pris og fornøyd?(for et språk!men dere skjønner sikkert! )
Gjest vimse Skrevet 1. februar 2006 #2 Skrevet 1. februar 2006 (endret) Jeg har moccamaster nr to, og er veldig fornøyd, tross prisen. Den siste jeg kjøpte kostet 1700,- Endret 1. februar 2006 av vimselims
Gjest gjest1 Skrevet 1. februar 2006 #3 Skrevet 1. februar 2006 (endret) Jeg fikk moccamaster til bryllupet og er superfornøyd med den. Den trakter supergod kaffe, kaffen er varm og maskinen jobber raskt. Endret 1. februar 2006 av Heidi76
Pasha Skrevet 1. februar 2006 #4 Skrevet 1. februar 2006 Var vel Melita cafe line eller noe som vant den forrige testen på tv2 hjelper deg.. en meget god trakter som er godkjent av norsk kaffeinformasjon er noe billigere enn moccamasteren ca 1000 kr trur jeg men jeg mener nå likevel at moccamaster er den beste.. den ble nr 2 pga av prisen (men melitta er også meget god..)
Gjest dobbelx Skrevet 1. februar 2006 #5 Skrevet 1. februar 2006 Jeg har moccamaster og er veldig fornøyd med den. Rask traktetid og god kaffe. Føler det er kvalitet. Tror jeg fikk den på tilbud til 14-1500 kr ca. Anbefaler den
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 1. februar 2006 #6 Skrevet 1. februar 2006 takk for svar. mulig jeg går for mocca master så blir jeg fornøyd i alle fall. men den melita cafe line,hvor selges den?har ikke sett den...
Kvist Skrevet 2. februar 2006 #7 Skrevet 2. februar 2006 Jeg har OBH Nordicas King of Coffee og er kjempefornøyd med den. Er vant med Moccamaster fra før og merker lite/ingen forskjell på smaken eller traktetiden. Også er den jo veldig mye penere på kjøkkenbenken (syns jeg da). Den er også godkjent av Norsk Kaffeinformasjon.
Pasha Skrevet 3. februar 2006 #8 Skrevet 3. februar 2006 Jeg har OBH Nordicas King of Coffee og er kjempefornøyd med den. Er vant med Moccamaster fra før og merker lite/ingen forskjell på smaken eller traktetiden. Også er den jo veldig mye penere på kjøkkenbenken (syns jeg da). Den er også godkjent av Norsk Kaffeinformasjon.← Den VAR godkjent.. Men godkjenningen ble trukket tilbake. De eneste trakterne som er godkjent av Norsk kaffeinformasjon er Moccamaster og Melitta Excellent. Den likner litt i utseende på moccamasteren. Går dere inn på www.kaffe. kan dere se hvem som er godkjent og hvordan de ulike trakterne er
Gjest Carmensita Skrevet 3. februar 2006 #9 Skrevet 3. februar 2006 Jeg har Moccamaster og er kjempefornøyd. Dyr ja, men absolutt verdt hver eneste krone. Har også en rimelig type som jeg bruker i campingvogna, men det kan ikke sammenlignes. Som regel tar jeg med meg Moccamaster'n frem og tilbake....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå