AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #21 Skrevet 18. februar 2024 Irak skrev (6 minutter siden): Virker som du har mer krutt enn de fleste.... Si meg... Hvordan er det nå da? Er kruttet brukt opp? Heheehe.... Nei, jeg vet ikke det. Det var vel det nå fikk hun en kar i slutten av 20-åra, hun var vant med gubber i 50-60 åra. Litt forskjell på potensen og viriliteten da. Så ble jeg veldig kåt av den altoppslukende nytelsen hennes, sexy sminke og deilig hissende parfyme hadde hun også. På dansegulvet under en slowdance, gnukket hun fitta si mot den bultende ståkuken min. Så vi var rimelig tent på forhånd begge to. Kåt ung mann møter utilfredsstillt lengtende het moden kvinne, ble en eksplosjon av oppdemt begjær og attrå. Anonymkode: e9c44...594 1 1
Irak Skrevet 18. februar 2024 Forfatter #22 Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Heheehe.... Nei, jeg vet ikke det. Det var vel det nå fikk hun en kar i slutten av 20-åra, hun var vant med gubber i 50-60 åra. Litt forskjell på potensen og viriliteten da. Så ble jeg veldig kåt av den altoppslukende nytelsen hennes, sexy sminke og deilig hissende parfyme hadde hun også. På dansegulvet under en slowdance, gnukket hun fitta si mot den bultende ståkuken min. Så vi var rimelig tent på forhånd begge to. Kåt ung mann møter utilfredsstillt lengtende het moden kvinne, ble en eksplosjon av oppdemt begjær og attrå. Anonymkode: e9c44...594 Sorry Morry men jeg tror jeg nesten måtte ha opplevd dette selv, for å klare å tro på det.... Virker litt for søkt for meg detta greiene her.. Virker veldig surrealistisk.... Men det er meg da 👌. 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #23 Skrevet 18. februar 2024 Irak skrev (4 minutter siden): Sorry Morry men jeg tror jeg nesten måtte ha opplevd dette selv, for å klare å tro på det.... Virker litt for søkt for meg detta greiene her.. Virker veldig surrealistisk.... Men det er meg da 👌. Hva er det som er så søkt med det ? Tror du ikke det skjer at det er gnistrende sex mellom modne damer og yngre menn ? Fullt av sånne historier innpå her. I Danskebåtfylla skjer så mangt. Men du får tro hva du vil. Anonymkode: e9c44...594 1 1
Irak Skrevet 18. februar 2024 Forfatter #24 Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva er det som er så søkt med det ? Tror du ikke det skjer at det er gnistrende sex mellom modne damer og yngre menn ? Fullt av sånne historier innpå her. I Danskebåtfylla skjer så mangt. Men du får tro hva du vil. Anonymkode: e9c44...594 Joda jeg tror på det i forhold til ung mann og moden kvinne... Er ikke det... Gnistrende sex vet jeg er mulig siden jeg har opplevd det selv... Synes bare beskrivelsen virka veldig voldsom og såpass drøy at jeg vet ikke helt om jeg "kjøper" den historien der.... Men det er meg det da.... Danskebåten var sikkert en vill arena det.. Det tviler jeg ihvertfall ikke på 👌. 1
Bamseklemmer Skrevet 19. februar 2024 #25 Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva er det som er så søkt med det ? Tror du ikke det skjer at det er gnistrende sex mellom modne damer og yngre menn ? Fullt av sånne historier innpå her. I Danskebåtfylla skjer så mangt. Men du får tro hva du vil. Anonymkode: e9c44...594 Det er noe eget med modne damer.. de er mere sulten, og er mere taknemlige for sexen. De jeg tenker på, har alltid hatt mye sex og vært ei "kåtsara" hele livet. Men mangelen eller dårlig kvalitet i det siste forhold, har også gitt dem mye frustrasjoner og savn på sex igjen. Dette er ofte damers måte og utgi sine betroelser på.. Og unge menn skjønner "hintet".. pikken vokser og omsorghjertet står i brann.. For det er veldig sårt å høre, at den modne dama ikke får eller har hatt sex på lenge. Den ynge mannen tenker ofte: "Jeg har såå lyst til å hjelpe deg".. "Du fortjener det virkelig".. "Jeg vil så gjerne se deg glad og happy".. "Jeg har så lyst til å deg i øynene når du nærmer deg himmelen, det hærlige synet av frihetsfølelse".. "Jeg har lyst til å rundkysse deg".. "Jeg vil knulle deg som No tomorrow, så vi kan ha sex senere en gang".. "Og jeg vil at dette skal bli din hærlige historie, som du stolt kan nevne til dine gjevngamle venninner" Dette er tanker som svirrer inni hodet mitt iallefall🤭Det å få utløst omsorg til andres glede, har alltid ført til "Mindblowing sex" Men det kommer jo litt ann på totalopplevelsen.. den spennende flørtingen.. den kåte gnikkingen på dansegulvet.. den spennende sexpraten.. det første kysset.. de gangene vi løper for å komme oss hjem❤️ Men dette kan like gjerne skje med modne damer fra 30 til 70 år.. Jeg er omsorgs avhengig, for sex er omsorg🥰 1
Irak Skrevet 19. februar 2024 Forfatter #26 Skrevet 19. februar 2024 Bamseklemmer skrev (1 time siden): Det er noe eget med modne damer.. de er mere sulten, og er mere taknemlige for sexen. De jeg tenker på, har alltid hatt mye sex og vært ei "kåtsara" hele livet. Men mangelen eller dårlig kvalitet i det siste forhold, har også gitt dem mye frustrasjoner og savn på sex igjen. Dette er ofte damers måte og utgi sine betroelser på.. Og unge menn skjønner "hintet".. pikken vokser og omsorghjertet står i brann.. For det er veldig sårt å høre, at den modne dama ikke får eller har hatt sex på lenge. Den ynge mannen tenker ofte: "Jeg har såå lyst til å hjelpe deg".. "Du fortjener det virkelig".. "Jeg vil så gjerne se deg glad og happy".. "Jeg har så lyst til å deg i øynene når du nærmer deg himmelen, det hærlige synet av frihetsfølelse".. "Jeg har lyst til å rundkysse deg".. "Jeg vil knulle deg som No tomorrow, så vi kan ha sex senere en gang".. "Og jeg vil at dette skal bli din hærlige historie, som du stolt kan nevne til dine gjevngamle venninner" Dette er tanker som svirrer inni hodet mitt iallefall🤭Det å få utløst omsorg til andres glede, har alltid ført til "Mindblowing sex" Men det kommer jo litt ann på totalopplevelsen.. den spennende flørtingen.. den kåte gnikkingen på dansegulvet.. den spennende sexpraten.. det første kysset.. de gangene vi løper for å komme oss hjem❤️ Men dette kan like gjerne skje med modne damer fra 30 til 70 år.. Jeg er omsorgs avhengig, for sex er omsorg🥰 Ja det kan sikkert stemme i forhold til modne damer dette med takknemlighet... Synes det er viktig å være takknemlig uansett jeg da, om man er sulten eller ei 👌. Så har jeg veldig tro på gjensidighet, og at begge nyter det til det fulle... Hva skjer når omsorgsbehovet for kvinnen er dekket opp da? Jeg personlig hadde ikke likt hvis jeg hadde følt at noen ville ha sex med meg pga at de syntes synd i meg pga tidligere evt dårlige seksuelle erfaringer..... For meg hadde det vært avtennende... Mulig jeg misforstår greia her...usikker 🤔. Men hey så lenge kvinnene er villige og kaster seg over dere, så why not? Kan jo forstå godt følelsen av å være utsultet på sex, og at det kan føles som at man ikke kan få nok av hverandre... At man er gjensidige minst like utsultet på hverandre... Mulig jeg er litt rar sånn siden det er person avhengig for meg...... Dog kan jeg ikke velge heller så bare det er frustrerende....jeg bare er sånn av natur.... 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #27 Skrevet 19. februar 2024 Bamseklemmer skrev (8 timer siden): Det er noe eget med modne damer.. de er mere sulten, og er mere taknemlige for sexen Word ...... Anonymkode: e9c44...594 1
Bamseklemmer Skrevet 19. februar 2024 #28 Skrevet 19. februar 2024 Irak skrev (7 timer siden): Så har jeg veldig tro på gjensidighet, og at begge nyter det til det fulle... Hva skjer når omsorgsbehovet for kvinnen er dekket opp da? Jeg personlig hadde ikke likt hvis jeg hadde følt at noen ville ha sex med meg pga at de syntes synd i meg pga tidligere evt dårlige seksuelle erfaringer..... For meg hadde det vært avtennende... Mulig jeg misforstår greia her...usikker 🤔. Ikke alltid jeg er opptatt på gjensidighet, for jeg gir mere enn jeg forventer selv.. og det er jo totalopplevelsen jeg er mest opptatt skal være god. Da kribler det i magen til neste gang🥰 Omsorgsbehovet ble aldri mettet hos mine modne damene iallefall.. men jeg er jo en kysser, så jeg ga dem "kysse massasje" over hele kroppen. Da fikk jeg dem i en dyp beroliggende tilværelse, det er veldig orgasme avhengende🥰Bestandig massasjer først, mens vi pratet om våre ønsker.. sånn koselig small talk vettu. Og de som elsket å bli slikket, fikk sannelig prøve seg på tålmodigheten min. Jeg sa jeg elsket å høre på godlyder, så det fikk jeg til gangs, så dette ble svært gjensidig og nytende rettferdig. Gnikkestillinger er alltid populær.. da ligger hun oppå meg å styrer hele showet.. Minst mulig bevegelse, men også bedre nytelse.. Squirting og G-punkts massasje blir også nevnt og ønsket. Vi variere mye og utsetter orgasmene, for vi ghar det ikke travelt når vi først legger oss nedpå😅 Joda.. de liker meg fordi jeg er cool type, masse humor, og full av ideer, snill og grei.. holder alltid på hemmeligheten mellom oss.. Jeg ringer alltid i ettertid å spør hvordan hun har det, eller om vi skal ha litt "seng gynmastikk?" .. da ler de, for det er også deres humor😅 Det er jo ikke direkte synd i dem personlig.. det er bare jeg som synes det er synd, på dem som sjelden har ses. Eller ikke har muligheten til det.. Jeg er kjent for å være en omsorgsknuller.. og ikke har jeg antydning til å være kroppsfiksert.. det har heller ingenting med nytelsen å gjøre.. Mitt mål er å gjøre en kvinne happy og tilfredstillt.. kan ikke skjønne at omsorg er feil å gi til et menneske og i sexen.. 🤔
Irak Skrevet 19. februar 2024 Forfatter #29 Skrevet 19. februar 2024 Bamseklemmer skrev (12 minutter siden): Ikke alltid jeg er opptatt på gjensidighet, for jeg gir mere enn jeg forventer selv.. og det er jo totalopplevelsen jeg er mest opptatt skal være god. Da kribler det i magen til neste gang🥰 Omsorgsbehovet ble aldri mettet hos mine modne damene iallefall.. men jeg er jo en kysser, så jeg ga dem "kysse massasje" over hele kroppen. Da fikk jeg dem i en dyp beroliggende tilværelse, det er veldig orgasme avhengende🥰Bestandig massasjer først, mens vi pratet om våre ønsker.. sånn koselig small talk vettu. Og de som elsket å bli slikket, fikk sannelig prøve seg på tålmodigheten min. Jeg sa jeg elsket å høre på godlyder, så det fikk jeg til gangs, så dette ble svært gjensidig og nytende rettferdig. Gnikkestillinger er alltid populær.. da ligger hun oppå meg å styrer hele showet.. Minst mulig bevegelse, men også bedre nytelse.. Squirting og G-punkts massasje blir også nevnt og ønsket. Vi variere mye og utsetter orgasmene, for vi ghar det ikke travelt når vi først legger oss nedpå😅 Joda.. de liker meg fordi jeg er cool type, masse humor, og full av ideer, snill og grei.. holder alltid på hemmeligheten mellom oss.. Jeg ringer alltid i ettertid å spør hvordan hun har det, eller om vi skal ha litt "seng gynmastikk?" .. da ler de, for det er også deres humor😅 Det er jo ikke direkte synd i dem personlig.. det er bare jeg som synes det er synd, på dem som sjelden har ses. Eller ikke har muligheten til det.. Jeg er kjent for å være en omsorgsknuller.. og ikke har jeg antydning til å være kroppsfiksert.. det har heller ingenting med nytelsen å gjøre.. Mitt mål er å gjøre en kvinne happy og tilfredstillt.. kan ikke skjønne at omsorg er feil å gi til et menneske og i sexen.. 🤔 Tusen takk for utfyllende svar 👌. Jeg er dessverre litt rar i forhold til at jeg trenger hjelp til å få det inn med teskje.... Teskjekjerringa vettu 😉😂. Omsorg er aldri feil i min bok 👌. Jeg var mest nysgjerrig på tanken bak omsorgen, som du svarte på nok en gang på brilliant vis 👏👏👏. Jeg er ei dame som er veldig gla i å gi for det gir meg STOR nytelse å se at min eventuelle partner har det superdeilig, for da klarer jeg å nyte selv også 👌. Så jeg tenner på å gi for å gi. Bare rett og slett gleden i å gi... Blir jo litt som når du har feks kjøpt en gave til noen du er glad i og bryr deg veldig om.... Jeg synes det er minst like gøy når de åpner gaven, og er alltid super spent på om de liker det de får. Ikke for at jeg er materialistisk av meg (for det er jeg ikke), dog gir jeg kun gaver med mening og som illustrerer et bånd mellom meg og den som får gaven 👌. Og å gi noen omsorg er i aller høyeste grad en av de nydeligste gavene man kan gi et annet menneske ❤️. Kjærlighet er for meg noe annet... Kjærlighet er gaven man gir seg selv først, for så og gi den til andre ❤️. Jeg har mange jeg er glad og setter pris på som du nevnte venner og sånt. Ekte kjærlighet er bare forbeholdt noen ytterst få... Barna mine feks....Foreldrene mine heldigvis (det er ikke en selvfølge, og det vet jeg)... Ubetinget kjærlighet uten forbehold er meget sjelden....den sprenger alle grenser (så lenge det ikke går på bekostning av å såre noen andre) ..... Ubetinget kjærlighet kan man velge å gi til hvem man vil, og det betyr at man forventer ingenting i retur..... Sissel synger dette så vakkert synes jeg i denne sammenheng ❤️. Så hva er kjærlighet? Det er individuelt tror jeg.... For meg er det slik jeg har beskrevet..... Ga det mening for deg @Bamseklemmer? Forstår du hva jeg mener?
Rosa Gnom Skrevet 19. februar 2024 #30 Skrevet 19. februar 2024 Irak skrev (12 minutter siden): Tusen takk for utfyllende svar 👌. Jeg er dessverre litt rar i forhold til at jeg trenger hjelp til å få det inn med teskje.... Teskjekjerringa vettu 😉😂. Omsorg er aldri feil i min bok 👌. Jeg var mest nysgjerrig på tanken bak omsorgen, som du svarte på nok en gang på brilliant vis 👏👏👏. Jeg er ei dame som er veldig gla i å gi for det gir meg STOR nytelse å se at min eventuelle partner har det superdeilig, for da klarer jeg å nyte selv også 👌. Så jeg tenner på å gi for å gi. Bare rett og slett gleden i å gi... Blir jo litt som når du har feks kjøpt en gave til noen du er glad i og bryr deg veldig om.... Jeg synes det er minst like gøy når de åpner gaven, og er alltid super spent på om de liker det de får. Ikke for at jeg er materialistisk av meg (for det er jeg ikke), dog gir jeg kun gaver med mening og som illustrerer et bånd mellom meg og den som får gaven 👌. Og å gi noen omsorg er i aller høyeste grad en av de nydeligste gavene man kan gi et annet menneske ❤️. Kjærlighet er for meg noe annet... Kjærlighet er gaven man gir seg selv først, for så og gi den til andre ❤️. Jeg har mange jeg er glad og setter pris på som du nevnte venner og sånt. Ekte kjærlighet er bare forbeholdt noen ytterst få... Barna mine feks....Foreldrene mine heldigvis (det er ikke en selvfølge, og det vet jeg)... Ubetinget kjærlighet uten forbehold er meget sjelden....den sprenger alle grenser (så lenge det ikke går på bekostning av å såre noen andre) ..... Ubetinget kjærlighet kan man velge å gi til hvem man vil, og det betyr at man forventer ingenting i retur..... Sissel synger dette så vakkert synes jeg i denne sammenheng ❤️. Så hva er kjærlighet? Det er individuelt tror jeg.... For meg er det slik jeg har beskrevet..... Ga det mening for deg @Bamseklemmer? Forstår du hva jeg mener? Kjærlighet er C8H11NO2 + C10H12N2O + C43H66N12O12S2
Bamseklemmer Skrevet 19. februar 2024 #31 Skrevet 19. februar 2024 Irak skrev (1 minutt siden): Jeg er ei dame som er veldig gla i å gi for det gir meg STOR nytelse å se at min eventuelle partner har det superdeilig, for da klarer jeg å nyte selv også 👌. Så jeg tenner på å gi for å gi. Bare rett og slett gleden i å gi... Sjå der! Du er jo en omsorgskvinne❤️ Vet du hva som sjer når to like gode gjensidige givere møtes? Tenk hvor fantastisk det er å tenne på å gi.. for å være dønn ærlig.. jeg har fått orgasme under slikking av en dame.. hun ble gråtkvalt av nytelse.. hun rev nesten av meg håret, og kloret meg opp med neglene på ryggen.. Også var det ei som nesten druknet meg med å sitte på ansiktet mitt.. nesen fikk seg en real omgang juling.. Men jeg hadde ikke hjerte til å stoppe hennes nytelse.. Tross alt dette, så elsket jeg alt❤️ Irak skrev (13 minutter siden): Jeg synes det er minst like gøy når de åpner gaven, og er alltid super spent på om de liker det de får. Gaven trenger ikke å koste så mye, men et skuffet ansikt koster mye mere.. En klem er mere verdt❤️ Irak skrev (16 minutter siden): Så hva er kjærlighet? Omsorg og kjærlighet.. det er jo nesten det samme.. og jeg er raus.. så raus at jeg trenger ikke nødvendigvis elske noens ansikt eller kropp.. Jeg gjør det mest fordi de liker det.. det blir litt som pakken du skrev om, det å se gleden når den åpnes🥰 1
Irak Skrevet 19. februar 2024 Forfatter #32 Skrevet 19. februar 2024 (endret) Bamseklemmer skrev (16 minutter siden): Sjå der! Du er jo en omsorgskvinne❤️ Vet du hva som sjer når to like gode gjensidige givere møtes? Tenk hvor fantastisk det er å tenne på å gi.. for å være dønn ærlig.. jeg har fått orgasme under slikking av en dame.. hun ble gråtkvalt av nytelse.. hun rev nesten av meg håret, og kloret meg opp med neglene på ryggen.. Også var det ei som nesten druknet meg med å sitte på ansiktet mitt.. nesen fikk seg en real omgang juling.. Men jeg hadde ikke hjerte til å stoppe hennes nytelse.. Tross alt dette, så elsket jeg alt❤️ Gaven trenger ikke å koste så mye, men et skuffet ansikt koster mye mere.. En klem er mere verdt❤️ Omsorg og kjærlighet.. det er jo nesten det samme.. og jeg er raus.. så raus at jeg trenger ikke nødvendigvis elske noens ansikt eller kropp.. Jeg gjør det mest fordi de liker det.. det blir litt som pakken du skrev om, det å se gleden når den åpnes🥰 Du er god til å ordlegge deg må jeg si 😂😂😂👏👏👏. Jada jeg har skjønt at du er veldig raus 👌. Det er jo en super flott egenskap 👌. Jeg kan være veldig raus jeg 😂👌. Meget tilgivende natur der sex er den beste måten å bli dus på 😂👌. Så har jeg noen minuser da..... Jeg har meget store behov, og kan være en krevende dame i sengehalmen 😂. Dog gir jeg minst tre ganger tilbake som jeg får 😉. Litt sånn gir du meg et kyss så får du tre tilbake 😂😂😂. Psst. En skikkelig god @Bamseklemmer er det aller beste i min bok 😉. Endret 19. februar 2024 av Irak
Irak Skrevet 19. februar 2024 Forfatter #33 Skrevet 19. februar 2024 Rosa Gnom skrev (35 minutter siden): Kjærlighet er C8H11NO2 + C10H12N2O + C43H66N12O12S2 Oisann 🤔. Dette her ble jeg litt svimmel av kjenner jeg 😂😂😂. 1
Rosa Gnom Skrevet 19. februar 2024 #34 Skrevet 19. februar 2024 Irak skrev (2 timer siden): Oisann 🤔. Dette her ble jeg litt svimmel av kjenner jeg 😂😂😂. Det er den kjemiske formelen for kjærlighet. Dopamin , Seratonin og Oksytocin. 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #35 Skrevet 19. februar 2024 Mest minneverdige var nok en jeg møtte på et lite hotellrom etter en lang pirrende teksting. Jeg var da 31, og hun 44 tror jeg Det var åpenbart at vi bare skulle være knulle venner, eller i verste fall ons pga avstand. Vi i hadde snakket så mye om hva vi liker, og hva hadde lyst å gjøre, det var som om vi hadde en dyp seksuell kontakt allerde før vi så hverandre i øynene, og vi hadde planlagt visse detaljer også. Jeg visste feks hun ville gå uten truse, jeg visste hun hadde på sexy undertøy ellers, og hun visste at hånden min kom til å gå mellom bena hennes før vi kom frem til rommet, for å se hvor våt hun var, og ja, det var hun.. Det ble rett på sak når vi kom på rommet, og vi knullet hele kvelden og natten, og gjorde ting jeg vanligvis bare ville gjort når jeg er helt trygg på noen, men det var noe med kjemien og spenningen som bare gjorde det magisk Ikke tenkt på dette på flere år, men kom minner nå 😅 Anonymkode: dc911...84a
Irak Skrevet 19. februar 2024 Forfatter #36 Skrevet 19. februar 2024 Rosa Gnom skrev (8 minutter siden): Det er den kjemiske formelen for kjærlighet. Dopamin , Seratonin og Oksytocin. Ja da er det ikke rart om man blir litt svimmel innimellom nei 😂..... Herlig cocktail det da ❤️. 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #37 Skrevet 20. februar 2024 Var med kjæresten min. Vi er fremdeles sammen, og sexen er alltid helt fantastisk. Men det er selvsagt noe eget med begynnelsen av forholdet, første gangen vi hadde sex. Hadde møtt han halvannen uke før, og vi likte hverandre. Han driver med shibari, og jeg var interessert i å bli bundet. Møttes på cafe første gang, hyggelig samtale hvor vi merket en gnist. Andre gang hjemme hos han, holdt på med shibari, Flørting på meldinger etterpå, og tredje gangen vi møttes hadde vi sex. Det var helt magisk. Hadde aldri trodd at sex kunne være så deilig, så vakkert, så vilt, hemningsløst, godt, fantastisk. nydelig...Han er en dominant mann, og tok liksom bare kontroll over det hele. Jeg ble slikket, fikk beskjed om å suge, jeg måtte ri, og så ligge på rygg, på siden, klining, hardt, mykt, rolig, raskt. Altså, jeg var allerede betatt av han men mens vi holdt på den dagen ble jeg så forelska som jeg aldri har vært. Alt var bare perfekt. Jeg kunne være meg selv, selv om jeg var litt flau i starten. Kunne stønne og skrike, og han likte alle mine bevegelser og lyder, og han ga meg orgasme uten å bruke vibrator engang. Ikke opplevd før. Nå er det litt over fire år siden den første gangen, og ser tilbake på det med intens glede. Nå er jo ikke spenningen ved "det nye" der lenger, men følelsene er blitt dypere og sexen er like bra! Er så glad for at jeg fant den rette mannen endelig. Anonymkode: 03a13...0eb 1 1
Irak Skrevet 20. februar 2024 Forfatter #38 Skrevet 20. februar 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Var med kjæresten min. Vi er fremdeles sammen, og sexen er alltid helt fantastisk. Men det er selvsagt noe eget med begynnelsen av forholdet, første gangen vi hadde sex. Hadde møtt han halvannen uke før, og vi likte hverandre. Han driver med shibari, og jeg var interessert i å bli bundet. Møttes på cafe første gang, hyggelig samtale hvor vi merket en gnist. Andre gang hjemme hos han, holdt på med shibari, Flørting på meldinger etterpå, og tredje gangen vi møttes hadde vi sex. Det var helt magisk. Hadde aldri trodd at sex kunne være så deilig, så vakkert, så vilt, hemningsløst, godt, fantastisk. nydelig...Han er en dominant mann, og tok liksom bare kontroll over det hele. Jeg ble slikket, fikk beskjed om å suge, jeg måtte ri, og så ligge på rygg, på siden, klining, hardt, mykt, rolig, raskt. Altså, jeg var allerede betatt av han men mens vi holdt på den dagen ble jeg så forelska som jeg aldri har vært. Alt var bare perfekt. Jeg kunne være meg selv, selv om jeg var litt flau i starten. Kunne stønne og skrike, og han likte alle mine bevegelser og lyder, og han ga meg orgasme uten å bruke vibrator engang. Ikke opplevd før. Nå er det litt over fire år siden den første gangen, og ser tilbake på det med intens glede. Nå er jo ikke spenningen ved "det nye" der lenger, men følelsene er blitt dypere og sexen er like bra! Er så glad for at jeg fant den rette mannen endelig. Anonymkode: 03a13...0eb Så gøy at det klaffet så bra for dere 👏👏👏.
Irak Skrevet 20. februar 2024 Forfatter #39 Skrevet 20. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 19.2.2024 den 15.58): Word ...... Anonymkode: e9c44...594 Da tror jeg at jeg er overmoden for jeg er ekstremt takknemlig 😂😂😂. Eller bare veldig veldig insane kåt av natur.... Tenker på sex konstant jo 🫣🫣🫣. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå