Irak Skrevet 18. februar 2024 #1 Skrevet 18. februar 2024 Hva er den mest mindblowing sexen du har hatt, og hvordan gikk det til? Ps. For dere som ser på dette som en runketråd trenger ikke å svare. Dette er et seriøst innspill til ulike perspektiver på sex. Alle innspill er velkomne, og selvfølgelig innenfor alle kategorier 👌. Utfordrer dere til å slå dere løs 👌. 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #2 Skrevet 18. februar 2024 Hatt utallige mange og lange netter med samboeren min, hvor han har gitt meg så mange orgasmer, at jeg har mistet tellingen. Både med hender, tunga, leker og penis. En av de mest minneverdige nettene, må vel være da han bandt meg fast, og tok på meg bind for øynene. Lå der i en evighet, og ble bare ertet og forgudet. X-antall orgasmer senere, tok vi oss en liten pause, spiste, drakk masse vann og så på serie. Etter en kort pause, satte han i gang igjen, da gikk det fra rolig sex, til dyrisk og hard knulling. Føler meg så ivaretatt og elsket når han har sex med meg, uansett hva slags sex vi har. Anonymkode: f5451...5f8 2 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #3 Skrevet 18. februar 2024 En gang i livet har jeg hatt sex som ingenting annet kunne måle seg med. Jeg kan ikke beskrive det på annen måte enn at hun var 19 og søt, jeg 25 og vi hadde kjent hverandre en stund og hun var umettelig. Jeg kunne knapt gå på flere dager. Jeg har ikke møtt andre kvinner som var sulten på meg på den samme måten. Jeg har revet meg i håret etterpå for å finne på hvorfor hun glapp. Anonymkode: e3476...9c6 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #4 Skrevet 18. februar 2024 Skætt sex på motell i spania. Var herlig å bare kunne slå seg løs i senga og ikke trenge å tenke på vask og slikt etterpå. Anonymkode: 73c28...a91
Irak Skrevet 18. februar 2024 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skætt sex på motell i spania. Var herlig å bare kunne slå seg løs i senga og ikke trenge å tenke på vask og slikt etterpå. Anonymkode: 73c28...a91 Skætt? Hva betyr det?
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #6 Skrevet 18. februar 2024 Irak skrev (Akkurat nå): Skætt? Hva betyr det? Sånn sex som involverer avføring. Anonymkode: 73c28...a91
Irak Skrevet 18. februar 2024 Forfatter #7 Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hatt utallige mange og lange netter med samboeren min, hvor han har gitt meg så mange orgasmer, at jeg har mistet tellingen. Både med hender, tunga, leker og penis. En av de mest minneverdige nettene, må vel være da han bandt meg fast, og tok på meg bind for øynene. Lå der i en evighet, og ble bare ertet og forgudet. X-antall orgasmer senere, tok vi oss en liten pause, spiste, drakk masse vann og så på serie. Etter en kort pause, satte han i gang igjen, da gikk det fra rolig sex, til dyrisk og hard knulling. Føler meg så ivaretatt og elsket når han har sex med meg, uansett hva slags sex vi har. Anonymkode: f5451...5f8 For en fantastisk herlig skildring ❤️. Kan føle steamen helt hit jo 😂❤️. Heldige begge to som har funnet hverandre, og klaffer så amazing seksuelt 👌. Veldig inspirerende å lese 👌. 2
Irak Skrevet 18. februar 2024 Forfatter #8 Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sånn sex som involverer avføring. Anonymkode: 73c28...a91 Takk for info... Bare dere nøt det så var det det viktigste 👌.
Irak Skrevet 18. februar 2024 Forfatter #9 Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): En gang i livet har jeg hatt sex som ingenting annet kunne måle seg med. Jeg kan ikke beskrive det på annen måte enn at hun var 19 og søt, jeg 25 og vi hadde kjent hverandre en stund og hun var umettelig. Jeg kunne knapt gå på flere dager. Jeg har ikke møtt andre kvinner som var sulten på meg på den samme måten. Jeg har revet meg i håret etterpå for å finne på hvorfor hun glapp. Anonymkode: e3476...9c6 Wow så herlig 👌. Virker veldig minneverdig ❤️. Kunne ikke gå på flere dager faktisk 😂👌. Var det noen som kommenterte det?
-Missi- Skrevet 18. februar 2024 #10 Skrevet 18. februar 2024 Et bilde jeg husker veldig godt i hodet mitt var en ons. Sjelden ons er skikkelig bra men han her var skikkelig bra. Lurer på om han var trønder het noe på k og hadde litt orange aktig hår der nede 🤔🤭vi møttes ute på byen, jeg ble med han på hotellet og det var enorm seksuell kjemi som en bombe som gikk av for begge to trur jeg😂bildet som har limt seg fast i hodet er jeg klistret inntil et hotell vindu så alle kan se meg fra gaten og han som tar meg oppetter vindu 🤩😉 Elsker når det er en sånn rå seksuell kjemi og alt bare flyter uten å tenke kun handle på dyriske behov. Det er den beste sexen uavhengig av partner når begge slipper villdyret løs🤭 Det var en av de beste jeg husker sånn her og nå med en mann selv om det jo er mange flere i bagasjen. Beste med en kvinne var ei jeg kjente litt mer over tid. Vi var naboer og hang mye sammen. Var ikke noen sånn tydelig seksuell kjemi der som jeg så. Plutselig en kveld på fest smalt det😂 jeg hadde blitt ganske drita på byen, vi hadde brukt mye tid hjemme hos meg før vi dro ut på å stashe hverandre og hun hadde elsket min nye lille sorte og tatt masse bilder av meg. På vei hjem litt for tidlig med toget begynte vi plutselig råkline, toget tok vell en halvtime og det var tafsing og klining hele veien hjem til meg. Vi ble som ville dyr den kvelden og jeg våknet dagen etter lettere forvirret med naken meg og naken veninne og klær over hele leiligheten 😇🤭 Generelt den villdyr følelsen er det beste jeg vet, når demningen bare brister og man omtrent angriper hverandre 😇🥴 1
Irak Skrevet 18. februar 2024 Forfatter #11 Skrevet 18. februar 2024 -Missi- skrev (21 minutter siden): Et bilde jeg husker veldig godt i hodet mitt var en ons. Sjelden ons er skikkelig bra men han her var skikkelig bra. Lurer på om han var trønder het noe på k og hadde litt orange aktig hår der nede 🤔🤭vi møttes ute på byen, jeg ble med han på hotellet og det var enorm seksuell kjemi som en bombe som gikk av for begge to trur jeg😂bildet som har limt seg fast i hodet er jeg klistret inntil et hotell vindu så alle kan se meg fra gaten og han som tar meg oppetter vindu 🤩😉 Elsker når det er en sånn rå seksuell kjemi og alt bare flyter uten å tenke kun handle på dyriske behov. Det er den beste sexen uavhengig av partner når begge slipper villdyret løs🤭 Det var en av de beste jeg husker sånn her og nå med en mann selv om det jo er mange flere i bagasjen. Beste med en kvinne var ei jeg kjente litt mer over tid. Vi var naboer og hang mye sammen. Var ikke noen sånn tydelig seksuell kjemi der som jeg så. Plutselig en kveld på fest smalt det😂 jeg hadde blitt ganske drita på byen, vi hadde brukt mye tid hjemme hos meg før vi dro ut på å stashe hverandre og hun hadde elsket min nye lille sorte og tatt masse bilder av meg. På vei hjem litt for tidlig med toget begynte vi plutselig råkline, toget tok vell en halvtime og det var tafsing og klining hele veien hjem til meg. Vi ble som ville dyr den kvelden og jeg våknet dagen etter lettere forvirret med naken meg og naken veninne og klær over hele leiligheten 😇🤭 Generelt den villdyr følelsen er det beste jeg vet, når demningen bare brister og man omtrent angriper hverandre 😇🥴 Fantastisk herlig å lese 👌❤️. Kåtskapen og den seksuelle tiltrekninga var til å ta, og føle på i måten du skildret dette på ihvertfall 👌. Kan være enig i det du beskriver i forhold til villdyr følelsen 😂👌. Er slik jeg ser for meg at det kan være 👌. Drømmer og fantaserer om det 👌. Jeg er veldig opptatt av seksuell tiltrekning og kjemi da.... Det må stemme liksom for min del 👌. Så er det litt morsomt for jeg kan ofte merke det litt. Er akkurat som om kroppen skifter gir 😂😂😂. 1
-Missi- Skrevet 18. februar 2024 #12 Skrevet 18. februar 2024 Irak skrev (6 minutter siden): Fantastisk herlig å lese 👌❤️. Kåtskapen og den seksuelle tiltrekninga var til å ta, og føle på i måten du skildret dette på ihvertfall 👌. Kan være enig i det du beskriver i forhold til villdyr følelsen 😂👌. Er slik jeg ser for meg at det kan være 👌. Drømmer og fantaserer om det 👌. Jeg er veldig opptatt av seksuell tiltrekning og kjemi da.... Det må stemme liksom for min del 👌. Så er det litt morsomt for jeg kan ofte merke det litt. Er akkurat som om kroppen skifter gir 😂😂😂. Takk❤️😉 Ja helt enig seksuell tiltrekning og kjemi er urolig viktig. Blir stadig fascinert over hvem jeg kan få det med. Er ikke noen tydelig fasit slik jeg ser det. Plutselig smeller det bare🤭 Ja er litt sånn "hey der kom villdyret frem ja" ikke alltid det passer seg helt da 🤭 Men ekstra gøy de gangene det klaffer og du møter noen som det bare klikker slik med at villdyret ikke har sjans til å holde seg i tømmene lenger🤭😎🤭 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #13 Skrevet 18. februar 2024 På en Danske båt-tur, jeg satt i puben da noen snakket til meg. " Neimen er det ikke.... " Det var den skilte ex-svigermora til min eldre bror. Vi pratet litt løst og fast..... "bla bla bla". Hun var stilig, pent sminket og kledd i et svart skinnskjørt og en halvgjennomsiktig gråhvit bluse som jeg kunne ane konturene av en mørk blonde-bh under. Hun gjorde meg rett og slett kåt, den gamle dama. Jeg var i slutten av 20-åra, og hun var nærmere 60 enn 50. Vi drakk og pratet litt, så ble det litt dansing, mer dansing og så litt kyssing og klining ..... Det gikk som det måtte gå,vi havnet på lugaren. Hun var aldeles umettelig, hadde ikke hatt skikkelig kuk på år og dag. Bare hatt gubber i senga siden skilsmissen. Nå fikk hun en høy potent ung mann som tok henne med en energi og kraft som hun ikke hadd opplevd siden ungdommen. Hun fikk den ene skrikorgasmen etter den andre, jeg hadde aldri sett en kvinne nyte så hemningløst før. Lyst avler lyst, og villskapen hennes tente og trigget meg. Vi pulte som ville tigrer, og jeg tømte meg 5 ganger i henne den natten + en avsuging, jeg tror jeg kjørte "hele ryggmargen" i henne. Hvor mange ganger det gikk for henne, vet jeg faksisk ikke. Hun skrek og gråt og skalv mer eller mindre i ett sett, jeg har aldri vært bort i noe lignende. Anonymkode: e9c44...594 1 2
Irak Skrevet 18. februar 2024 Forfatter #14 Skrevet 18. februar 2024 -Missi- skrev (Akkurat nå): Takk❤️😉 Ja helt enig seksuell tiltrekning og kjemi er urolig viktig. Blir stadig fascinert over hvem jeg kan få det med. Er ikke noen tydelig fasit slik jeg ser det. Plutselig smeller det bare🤭 Ja er litt sånn "hey der kom villdyret frem ja" ikke alltid det passer seg helt da 🤭 Men ekstra gøy de gangene det klaffer og du møter noen som det bare klikker slik med at villdyret ikke har sjans til å holde seg i tømmene lenger🤭😎🤭 Ja fytti katta der sa du det 😂👌. Jeg er så hjertens enig ❤️. Å bare finne den karen man har lyst til å knulle overalt 👌. Det er digg det 👌. Da er det bare å slippe seg løs hvis omstendighetene tillater det 👌❤️🐯. 1
Irak Skrevet 18. februar 2024 Forfatter #15 Skrevet 18. februar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): På en Danske båt-tur, jeg satt i puben da noen snakket til meg. " Neimen er det ikke.... " Det var den skilte ex-svigermora til min eldre bror. Vi pratet litt løst og fast..... "bla bla bla". Hun var stilig, pent sminket og kledd i et svart skinnskjørt og en halvgjennomsiktig gråhvit bluse som jeg kunne ane konturene av en mørk blonde-bh under. Hun gjorde meg rett og slett kåt, den gamle dama. Jeg var i slutten av 20-åra, og hun var nærmere 60 enn 50. Vi drakk og pratet litt, så ble det litt dansing, mer dansing og så litt kyssing og klining ..... Det gikk som det måtte gå,vi havnet på lugaren. Hun var aldeles umettelig, hadde ikke hatt skikkelig kuk på år og dag. Bare hatt gubber i senga siden skilsmissen. Nå fikk hun en høy potent ung mann som tok henne med en energi og kraft som hun ikke hadd opplevd siden ungdommen. Hun fikk den ene skrikorgasmen etter den andre, jeg hadde aldri sett en kvinne nyte så hemningløst før. Lyst avler lyst, og villskapen hennes tente og trigget meg. Vi pulte som ville tigrer, og jeg tømte meg 5 ganger i henne den natten + en avsuging, jeg tror jeg kjørte "hele ryggmargen" i henne. Hvor mange ganger det gikk for henne, vet jeg faksisk ikke. Hun skrek og gråt og skalv mer eller mindre i ett sett, jeg har aldri vært bort i noe lignende. Anonymkode: e9c44...594 Det var da heftig 👌. Virker som litt av en hyrdestund dette her ja... Skal nok litt til å toppe dette ja.... Hvordan var det å ha sex med andre etterpå da?.... Vil jo tro dette gjorde såpass inntrykk mener jeg.... Endret 18. februar 2024 av Irak
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #16 Skrevet 18. februar 2024 Irak skrev (15 minutter siden): Skal nok litt til å toppe dette ja.... Hvordan var det å ha sex med andre etterpå da?.. Hehe ..... det ble litt "tamt" de første gangene etterpå, skal innrømme det. Litt rart når jeg hører min bror nevne sin ex-svigermor, han skulle bare ha visst vilket villdyr jeg fikk frem i henne 😉 😈 Anonymkode: e9c44...594 1
Irak Skrevet 18. februar 2024 Forfatter #17 Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hehe ..... det ble litt "tamt" de første gangene etterpå, skal innrømme det. Litt rart når jeg hører min bror nevne sin ex-svigermor, han skulle bare ha visst vilket villdyr jeg fikk frem i henne 😉 😈 Anonymkode: e9c44...594 Ja for jeg tenker all sex etter denne opplevelsen må vel ha føltes litt "fattig" på en måte? Hvis du skjønner hva jeg mener?
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #18 Skrevet 18. februar 2024 Irak skrev (8 minutter siden): Ja for jeg tenker all sex etter denne opplevelsen må vel ha føltes litt "fattig" på en måte? Hvis du skjønner hva jeg mener? Skjønner veldig godt hva du mener. Skulle forresten likt å visst hennes reaksjon, når hun gikk tilbake til "ordinær gubbesex" Ikke for å skryte, men jeg hadde tydeligvis mer krutt enn hva hun var vant med. Var som å vekke opp et sovende villdyr i henne. Anonymkode: e9c44...594 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #19 Skrevet 18. februar 2024 Trekant… Første gang jeg prøvde sex med ei anna jente. Vi to jentene starta å kle av hverandre og kose med hverandre mens han så på. Deilig å ta fram to store, deilige bryster og kose med dem. Gjorde alt som jeg selv elsker. Etterhvert ble typen så kåt at han måtte delta. Han knulla meg bakfra mens hun kosa med brystene mine og fingra meg. Kom ut av tellinga mot. antall orgasmer. Anonymkode: 8ffd1...f84 1
Irak Skrevet 18. februar 2024 Forfatter #20 Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skjønner veldig godt hva du mener. Skulle forresten likt å visst hennes reaksjon, når hun gikk tilbake til "ordinær gubbesex" Ikke for å skryte, men jeg hadde tydeligvis mer krutt enn hva hun var vant med. Var som å vekke opp et sovende villdyr i henne. Anonymkode: e9c44...594 Virker som du har mer krutt enn de fleste.... Si meg... Hvordan er det nå da? Er kruttet brukt opp?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå