AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #1 Skrevet 18. februar 2024 Når meg og min mann møttes og ble forelsket var jeg slank. Eller egentlig litt tynn.. vi valgte etter bare 6 mnd og prøve å lage barn og det fikk vi til veldig fort. På 2 år fikk vi to barn, og jeg la på meg mellom 20-25 kg. Kroppen min var ødelagt etter dette. Bekkenet mitt grodde sammen skjevt pga overbelasting på en side. Jeg hadde mye smerter i rygg og skuldre, men klarte likevel jobb og alt ellers i hverdagen, sånn ca. når minste var 2 år begynte jeg å slanke meg, og nå et år etter er jeg tilbake det jeg var. Mannen min vil plutselig ha sex hele tiden, det er jo kjekt at han tenner på meg. Men jeg blir litt lei meg og.. det kunne gå flere mnd uten noe sex når jeg var «tjukk». Da mener jeg 3-4 mnd liksom. Null interesse for meg.. Og jeg synes faktisk det er litt sårende nå. Selvom jeg også er glad for at det ordner seg, men ja.. noen som forstår hva jeg mener? Jeg skjønner han jo. Jeg var ikke digg. Kroppen min er bygget for å være slank, men likevel så blir jeg litt lei meg. Han har faktisk synes jeg var like stygg som jeg selv syntes. Han er 20 kg mer enn han var når jeg traff han, men det har ikke plaget meg liksom.. Anonymkode: b7610...e53 8
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #2 Skrevet 18. februar 2024 Altså, hvis han er så utseendefiksert så kan han jo fint gå ned de 20 kg som han har lagt på seg selv 😳 Anonymkode: e655e...c3c
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #3 Skrevet 18. februar 2024 Skjønner du er lei deg for det. Men det er ikke sikkert han tok sjeldent initiativ fordi du var tykkere. Kan jo rett og slett hende han hadde lite overskudd pga barna. Dere fikk jo to ganske tett, og det må jo ha vært litt intenst? Anonymkode: a8903...f92 3 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #4 Skrevet 18. februar 2024 Skjønner deg kjempegodt❤️ Det er vondt, for da sier han at kroppen din har mye å si for tenningen. Anonymkode: 199b8...fbb
Nysgjerrigpernille Skrevet 18. februar 2024 #5 Skrevet 18. februar 2024 Dere fikk to barn på under to år, både du og han var sikkert helt utslitte småbarnsforeldre samtidig som du tilfeldigvis hadde lagt på deg. Nå har dere kanskje kommet dere ut av stresset som denne situasjonen medførte, samtidig som at du har slanket deg. Jeg vil tro at det er størst sannsynlighet for at mannens økende driv skyldes endring i situasjonen deres + at du sikkert utstråler noe helt annet nå, hvis du er mer fornøyd kroppslig. 1 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #6 Skrevet 18. februar 2024 Kroppen HAR mye å si for tenning! Slutt å lull dere inn i noe annet. Ta vare på dere selv, både kvinner og menn. Anonymkode: 750f0...d2b 2 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #7 Skrevet 18. februar 2024 Som andre har påpekt så fikk dere to barn på kort tid, dette er slitsomt, det gjør noe med overskudd til begge to. Dessuten - du hadde store smerter i bekkenet, rygg og skuldre. En empatisk, oppegående mann vil ikke forsøke å presse deg til sex når du sliter så mye med kroppen rett etter å ha gått gravid. En oppegående mann vil se ting an, holde litt tilbake inntil du har hentet deg litt mer inn igjen. Og på toppen av alt dette, så er det en annen ting som nok spiller inn, og det er at du sikkert ikke har følt seg særlig tiltrekkende den tiden, mens nå som du har gått ned så utstråler du nok mer overskudd, du har trolig mindre smerter og du er nok mer fornøyd med deg selv. Da utstråler også du at du er mer klar for sex, fordi du føler deg mer tiltrekkende selv. Ikke overtenkt dette, Ts, da risikerer du å begynne å ødelegge det som er et godt forhold, pga. problemer du mer eller mindre skaper selv i eget hode. Jeg tror du vil finne ut at din mann egentlig har forsøkt å ta hensyn til deg, alt din kropp har gått gjennom, ikke har ønsket å risikere å påføre deg smerte - i tillegg til at han sikkert hadde lite overskudd selv i den tiden. Ikke la egen usikkerhet om egen kropp få ødelegge forholdet deres! ❤️ Anonymkode: 93105...bc2 1 2
Gjest WhisperingWind Skrevet 18. februar 2024 #8 Skrevet 18. februar 2024 Og så går det på selvbilde og selvtillit. De fleste menn tenner på en kvinne som utstråler selvtillit. Høres ut som du selv ikke likte deg selv. Pluss i småbarnsperiode med mye smerter…hvor på var du mht sex og forføring?
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #9 Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når meg og min mann møttes og ble forelsket var jeg slank. Eller egentlig litt tynn.. vi valgte etter bare 6 mnd og prøve å lage barn og det fikk vi til veldig fort. På 2 år fikk vi to barn, og jeg la på meg mellom 20-25 kg. Kroppen min var ødelagt etter dette. Bekkenet mitt grodde sammen skjevt pga overbelasting på en side. Jeg hadde mye smerter i rygg og skuldre, men klarte likevel jobb og alt ellers i hverdagen, sånn ca. når minste var 2 år begynte jeg å slanke meg, og nå et år etter er jeg tilbake det jeg var. Mannen min vil plutselig ha sex hele tiden, det er jo kjekt at han tenner på meg. Men jeg blir litt lei meg og.. det kunne gå flere mnd uten noe sex når jeg var «tjukk». Da mener jeg 3-4 mnd liksom. Null interesse for meg.. Og jeg synes faktisk det er litt sårende nå. Selvom jeg også er glad for at det ordner seg, men ja.. noen som forstår hva jeg mener? Jeg skjønner han jo. Jeg var ikke digg. Kroppen min er bygget for å være slank, men likevel så blir jeg litt lei meg. Han har faktisk synes jeg var like stygg som jeg selv syntes. Han er 20 kg mer enn han var når jeg traff han, men det har ikke plaget meg liksom.. Anonymkode: b7610...e53 Hvorfor skal du plage deg med de tankene? Alt er bra nå, er det ikke? Han elsket deg jo når du var rundere, men seksuelt synes han du er mer tiltrekkende som slank. Sex handler ikke kun om kjærlighet og følelser. Du kan jo tenke over om du er mer sprudlende og glad som slank? Har nødvendigvis ikke nor med vekta å gjøre, men utstrålingen. Anonymkode: eb6b1...3dc
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #10 Skrevet 18. februar 2024 Han har nok elsket deg hele veien, og vært sliten som du. Sex er ikke første prioritet når man har manko på søvn. Jeg vil tippe at du med din nye kropp får deg til å føle deg fin og sexy. Og det stråler du nok ut, og det smitter av på han som også føler at nå er det på tide å være kjærester også. Prøv å tenke at dere er på riktig vei, og ikke bekymre deg unødig. Anonymkode: 91512...bd3 1
Christina82 Skrevet 19. februar 2024 #11 Skrevet 19. februar 2024 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Tråden er også ryddet for avsporing. Christina82, mod
Anbefalte innlegg