Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2002 #1 Del Skrevet 14. mars 2002 Kan alle som har vært i Sicilia være så snille å gi meg tips, fortelle litt om stedet, hoteller , restauranter, shopping o.l??? Klemz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2002 #2 Del Skrevet 14. mars 2002 Henger meg på her da vi reiser til Sicilia i Juni 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Josefin Skrevet 26. mars 2002 #3 Del Skrevet 26. mars 2002 Henger meg på her jeg og.. Vi skal på bryllups reise til Sicilia i slutten av mai... Er det ingen som har vært der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2002 #4 Del Skrevet 26. mars 2002 Uansett da vi har bestemt oss for å ta en tur inn til Palermo. Vi skal bo på en plass som heter Taoromina .) gleder oss veldig. Kanskje opp dit hvor Gudfaren filmene ble spillt inn. Får se 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemi Skrevet 26. mars 2002 #5 Del Skrevet 26. mars 2002 Hei!!! Jeg har vært litt borte vekke fra Kvinneguiden i det siste, men her er jeg igjen.. Vi skal også til Sicilia, i mai.. Jeg har vært der et par ganger før.. Taormina må dere ha med dere, og helst Siracusa (katakombene der, samt det romerske (eller var det greske) teateret)) Og Etna bør jo også bestiges.. Men ellers så er det så utrolig mye å se rundt omkring, at helst burde man leie bil og bare kjøre rundt.. MASSE fin natur, skjønne landsbyer.. Huff, det er vannvittig mye å se, at man burde ha et par år på seg.. Og ennå har jeg bare vært på øst-kysten av øya... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Josefin Skrevet 27. mars 2002 #6 Del Skrevet 27. mars 2002 åååå, jeg gleder meg sånn. Vi skal også bo i Taormina. Skal leie bil og prøve å få med oss mest mulig Tror det kommer til å bli en spennende ferie.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå