AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #1 Skrevet 18. februar 2024 Dette er så rart. Jeg ser han i gangene på jobben, og han er så attraktiv. Han er helt tydelig veldig dyktig i jobben sin, og jeg synes det er tiltrekkende. Han ser fin ut også. Men så fant jeg han på sosiale medier, og der er jeg overhode ikke tiltrukket av han. Han seg ut som en annen person utseendemessig, og noen av bildene gir meg ick. Så neste dag på jobb ser jeg han igjen, med stjerner i øynene. I alle dager, hva er dette? Hvordan kan man være tiltrukket av en person på jobben, men ikke utenfor? Anonymkode: 7bbd3...e3a
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #2 Skrevet 18. februar 2024 5 minutter siden, AnonymBruker said: Dette er så rart. Jeg ser han i gangene på jobben, og han er så attraktiv. Han er helt tydelig veldig dyktig i jobben sin, og jeg synes det er tiltrekkende. Han ser fin ut også. Men så fant jeg han på sosiale medier, og der er jeg overhode ikke tiltrukket av han. Han seg ut som en annen person utseendemessig, og noen av bildene gir meg ick. Så neste dag på jobb ser jeg han igjen, med stjerner i øynene. I alle dager, hva er dette? Hvordan kan man være tiltrukket av en person på jobben, men ikke utenfor? Anonymkode: 7bbd3...e3a 🙄 Anonymkode: 49c70...387
Leeloo Skrevet 19. februar 2024 #3 Skrevet 19. februar 2024 Den var ny. Som regel er jo problemet at personen er finere på bilder enn i virkeligheten. Her vet du at mannen er fin IRL i dine øyne, men ikke på bildene du finner, og det er et problem fordi...? Får du ick fordi han ikke er fotogen nok, eller er det hva han gjør på bildene som er icky?
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #4 Skrevet 19. februar 2024 Så han er kjekkere i virkeligheten enn på bilder? Stakkars fyr. Eller er det livsstilen hans som er turn off? Virker som du crusher på en fantasiperson og ikke takler å se at han har et liv eller takler å se ham for hvem han er. Anonymkode: 96461...32e
Ullvott Skrevet 19. februar 2024 #5 Skrevet 19. februar 2024 Du har dannet deg en forestilling om denne mannen basert på den siden du har sett av ham. Det er din egen forestilling du er tiltrukket av, ikke selve fyren.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #6 Skrevet 19. februar 2024 Jeg tror kanskje at brannmenn kan være tøffe når de toger inn med hjelm og dress og redder liv. Når de poster memes på Facebook så ser det kanskje litt tafatt ut. Er det noe av det samme her? At på jobb er han flink og viktig, men der ute er han bare en vanlig fyr? Anonymkode: f256d...e79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå