AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #1 Del Skrevet 18. februar 2024 Noen som vet om noe som virker? Jeg synes aldri jeg finner kremer/annet som gir noen virkninger. Jeg har ikke mye fett på hendene så det sees relativt godt på mine. Anonymkode: 12d75...6d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #2 Del Skrevet 19. februar 2024 Ingen? ☹️ Anonymkode: 12d75...6d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #3 Del Skrevet 19. februar 2024 Hva er crepey hands? Anonymkode: d2ae4...1ca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #4 Del Skrevet 19. februar 2024 Tror ingen skjønner hva du spør om.. Anonymkode: 637ca...b12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pakini Skrevet 19. februar 2024 #5 Del Skrevet 19. februar 2024 Jeg sverger til Mary Kay sin night cream. Den er helt super på tørre, såre hender. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 19. februar 2024 #6 Del Skrevet 19. februar 2024 Denne er helt fantastisk. Beste jeg har prøvd på mine knusktørre, såre hender. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #7 Del Skrevet 19. februar 2024 Hvis det er tørre hender du mener så syns jeg Glycinello er den aller beste. Anonymkode: 3da39...8b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #8 Del Skrevet 19. februar 2024 Pakini skrev (8 minutter siden): Jeg sverger til Mary Kay sin night cream. Den er helt super på tørre, såre hender. Må melde seg inn i sekten også? Anonymkode: a29fb...1e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #9 Del Skrevet 19. februar 2024 Jeg synes Klar sin håndkrem er bra. Kjøpes på matbutikk og er ikke så dyr. Anonymkode: a7f5e...d12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #10 Del Skrevet 19. februar 2024 Bruker denne hver natt. Hendene har blitt merkbart mykere og mindre tørre. Anonymkode: 396b9...ec6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
male32 Skrevet 19. februar 2024 #11 Del Skrevet 19. februar 2024 Bruker Canoderm og synes den hjalp før. Men nå får jeg sår uansett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #12 Del Skrevet 19. februar 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Hva er crepey hands? Anonymkode: d2ae4...1ca 2 hours ago, AnonymBruker said: Tror ingen skjønner hva du spør om.. Anonymkode: 637ca...b12 ««Crepey skin» refers to skin that looks thin, wrinkled, and similar in appearance to crepe paper». (Man kan for øvrig Google om man ikke vet hva noe er.) Anonymkode: 12d75...6d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pakini Skrevet 19. februar 2024 #13 Del Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Må melde seg inn i sekten også? Anonymkode: a29fb...1e0 Nei, jeg kjøper bare den kremen. Gjort det i mange år. Har en nabo jeg kjøper hos. Men ser de selges på Finn 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniff76 Skrevet 19. februar 2024 #14 Del Skrevet 19. februar 2024 Vet ikke om kremer som hjelper mot rynkete og tynn, men om du er tørr så kan kanskje huden virke enda verre? Cosmica sin håndkrem (på apoteket) er en av de beste for mine hender i hvert fall 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #15 Del Skrevet 19. februar 2024 Bruker Locobase Repair, funker bedre enn noe annet. Anonymkode: d4fc8...482 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 21. februar 2024 #16 Del Skrevet 21. februar 2024 Du har fått mange gode forslag allerede, TS, men jeg kan slenge på et par tips som har hjulpet mine tørre hender. Det første er å skrubbe/eksfoliere med jevne og ikke alt for hyppige mellomrom, ettersom overdreven eksfoliering kan tørke ut huden ytterligere. Jeg gjør det enkelt og billig og lager en sukkerskrubb av sukker og f.eks. mandelolje, som er fin for tørr hud. Jeg bruker 2 deler sukker (du kan bruke hvitt eller brunt sukker, sistnevnte er litt mykere) blandet med 1 del olje, og masserer hender og neglebånd varsomt i noen minutter før jeg skyller av med lunkent vann og klapper tørt. Det er best å gjøre dette rett før du legger deg og har gjort unna alt annet av kveldsstell, slik at du kan påføre en god og nærende krem og helst et par tynne bomullshansker utenpå der igjen. De gangene du ikke har anledning til det, kan du vaske av oljerestene med mild såpe og påføre en god håndkrem. Smør hendene jevnlig i løpet av dagen. Du bør bruke en krem som både tilfører fukt og legger et beskyttende lag utenpå huden, f.eks. La Roche-Posay Cicaplast Baume Hands. Og så noe som mange av oss kanskje har lett for å glemme: Bruk solkrem med høy faktor også på hendene! Den typiske "kreppede" huden og de brune flekkene som gjerne viser seg etterhvert som vi blir eldre, skyldes også solskader i huden som følge av manglende solbeskyttelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Glitrer Skrevet 21. februar 2024 #17 Del Skrevet 21. februar 2024 Locobase er en veldig god håndkrem mot tørre hender. Anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå