AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #1 Skrevet 18. februar 2024 11 åringen fikk i dag akutte smerter rett til høyre for penis, ikke i penis. Han lente seg bakover i en stol, og da kom smerten helt plutselig og intenst. Når han ikke lener seg bakover er det litt bedre, men fortsatt veldig vondt. Lener han seg bakover igjen blir smetene sterkere. Hva kan dette være? Jeg finner ikke noe når jeg googler. Det startet for ca 3 timer siden. Anonymkode: bf763...8ee
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #3 Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 11 åringen fikk i dag akutte smerter rett til høyre for penis, ikke i penis. Han lente seg bakover i en stol, og da kom smerten helt plutselig og intenst. Når han ikke lener seg bakover er det litt bedre, men fortsatt veldig vondt. Lener han seg bakover igjen blir smetene sterkere. Hva kan dette være? Jeg finner ikke noe når jeg googler. Det startet for ca 3 timer siden. Anonymkode: bf763...8ee Du tenker Kvinbeguiden er plassen å spørre om helsehjelp? Kontakt lege. Anonymkode: a7117...5c3 2
HemmeligSpion Skrevet 18. februar 2024 #5 Skrevet 18. februar 2024 https://www.altomhelse.no/sykdommer/testikkelvridning-testikkeltorsjon/
Stor pike Skrevet 18. februar 2024 #7 Skrevet 18. februar 2024 HemmeligSpion skrev (1 minutt siden): Kan det være testikkelvridning? Det er vondt i pungen. Men, ts, lege.
Matas Skrevet 19. februar 2024 #8 Skrevet 19. februar 2024 Kjære trådstarter, Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. Med vennlig hilsen, Matas, mod.
Anbefalte innlegg