AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #1 Del Skrevet 18. februar 2024 Jeg har korte øyenvipper- som heller ikke har mye bøy. Jeg er 47 år, og lurer på om jeg skal sette på vipper i salong? Men er redd for å ødelegge de små jeg har- og om det vil se rart ut på en voksen dame? Anonymkode: 2fccf...f4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #2 Del Skrevet 18. februar 2024 Du trenger jo ikke ta de lengste med mest volum, det finnes mer naturlige også, kalt klassisk. Prøv og se om du liker det? Jeg er over 50 og har extensions, mix. De er ganske diskret, venninnene mine må liksom se etter om jeg har. Anonymkode: 0dced...e1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 18. februar 2024 #3 Del Skrevet 18. februar 2024 Jeg hadde omtrent ikke vipper igjen, og nå setter jeg på. Fra første stund vært helt tydelig på at det skal være naturlig. Veldig fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå