AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #1 Skrevet 18. februar 2024 Jeg bor øst i Agder og er på utkikk etter tips til steder jeg og hunden min kan kjøre på vinterferie. Jeg liker meg best langs kysten, kan gjerne kjøre et sted mellom Kragerø-Stavanger, men klarer ikke finne ut av hvor det er koselig å dra. jeg vil gjerne finne et sted uten så mye snø (om det finnes) der det går an å gå rolige turer. Gjerne sted med folk og ting å gjøre. Ikke så kjent i regionen tar derfor veldig gjerne imot tips til koselige steder jeg kan undersøke. Anonymkode: 19a8f...193
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #2 Skrevet 20. februar 2024 Det jo (råtten) snø helt ut i sjøkanten nå, så litt vrient. Anonymkode: 72da7...238
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #3 Skrevet 20. februar 2024 Mandal er et forslag. Fint å gå langs strendene der. Lite snø der nå. Anonymkode: acffd...49d
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #4 Skrevet 20. februar 2024 Ikke snø i Stavanger og på Jæren. Jæren er jo supert for turer med hund, de. lange sandstrendene ligger jo i kø bortover. Ville enten bodd i Stavanger og kjørt til Samdestranden/Tungenes, Solastranden, Ølberg, Hellestø osv for turer, eller gå rundt Stokkavatnet (Lille og Store) i Stavanger. Vil du ha en mindre by er Egersund koselig, men vet ikke hvor mye liv det er der på denne tiden. Brusand, Sirevåg og strendene der omkring er fine turmål. Eller er jo Lista et flott turmål, det er kyststi omtrent rundt hele halvøya, og Farsund er jo også en koselig by. Anonymkode: b0131...1f1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå