Gjest Gjest_Minnie_* Skrevet 6. februar 2006 #22 Skrevet 6. februar 2006 Er det ikke bare å vente til det går over?
Gjest itla Skrevet 6. februar 2006 #23 Skrevet 6. februar 2006 Drikke vann opp-ned (som beskrevet tidligere) funker! Hver gang!
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #24 Skrevet 6. februar 2006 hjelper ikke å drikke vann opp-ned! venter til det stopper av seg selv nå, men vil gjerne bli kvitt det selv også iblant. Får hikke så ofte.. får aldri til å bli kvitt det. hva annet kan man gjøre? jeg har hikke nå!
Gjest lumina Skrevet 6. februar 2006 #25 Skrevet 6. februar 2006 Når jeg hikka på jobben min, sa en av de andre damene; "du får 1000 kroner hvis du greier å hikke EN gang til nå" *poff* ...da var hikken borte...
Bobeline Skrevet 6. februar 2006 #26 Skrevet 6. februar 2006 Jeg holder puster eller drikker vann fort. Men dette hjalp ikke da jeg nettopp hadde operert og tok mye smertestillende, hikket dag inn og dag ut, og ingenting hjalp Tar du mye tabletter kanskje? ← Tar ikke tabletter (heldigvis for meg), og jeg tror ikke dette rådet var det beste for deg. Men hikking etter operasjon og smertestillende samtidig... Måtte jeg aldri oppleve det
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2006 #27 Skrevet 7. februar 2006 hjelper ikke å drikke vann opp-ned! venter til det stopper av seg selv nå, men vil gjerne bli kvitt det selv også iblant. Får hikke så ofte.. får aldri til å bli kvitt det. hva annet kan man gjøre? jeg har hikke nå! ← Det hørtes utrolig stress ut... hva kan det være at noen hikker så ofte mens andre så og si aldri hikker?
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2006 #28 Skrevet 8. februar 2006 jeg får hikke flere ganger om dagen! Kan ikke finne noenting som hjelper heller.. venter alltid til det slutter av seg selv og det tar alltid minst 15 minutter! vil kunne stoppe det. og vann hjelper aldri! takk for svarene da..
Polluela Skrevet 8. februar 2006 #29 Skrevet 8. februar 2006 Prøvd å hyperventilere en stund? Ellers funker vann dårlig på meg også, men det har hjulpet meg å drikke vann og, imens jeg svelger, løfte glasset sånn at jeg ser bunnen. Ta tre slike slurker. Men men, du har sikkert prøvd det da...
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2006 #30 Skrevet 9. februar 2006 jeg må le når jeg ser for meg en person sitter og prøver alle disse rådene her. står på hodet og hyperventilerer og styrer verre sikkert morsomt å være flue på veggen da.
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2006 #31 Skrevet 9. februar 2006 har prøvd å hyperventilere også holde pusten mens jeg svelger. det hjalp men hikker pluselig etterpå! og å drikke vann hjelper ikke i det hele tatt! åh. har fått hikke nå. holdt pusten istad også gikk det bort men da jeg trodde jeg ble kvitt den så plutselig hikka jeg! har fått hikke i dag fire ganger!
Gjest Gjesta Skrevet 9. februar 2006 #32 Skrevet 9. februar 2006 har prøvd å hyperventilere også holde pusten mens jeg svelger. det hjalp men hikker pluselig etterpå! og å drikke vann hjelper ikke i det hele tatt! åh. har fått hikke nå. holdt pusten istad også gikk det bort men da jeg trodde jeg ble kvitt den så plutselig hikka jeg! har fått hikke i dag fire ganger! ← jeg har lest at det kan være et tegn på sykdom jeg. det er vel ikke normalt å hikke så mye? kanskje ta en tur til legen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå