Gå til innhold

Har du noen gang vært så sint at du ønsket noen skulle dø?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Uten at jeg ønsker å gå inn i detaljer så har jeg en slik dag i dag hvor det er en person som har gjort meg så sint og gått meg så forferdelig på nervene at jeg tar meg selv i å ha stygge tanker om at jeg håper personen dør.

Anonymkode: 0bc06...8f3

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg har ikke ønsket noen død. Men jeg ble veldig glad da jeg fikk vite at onkelen min var død. Jeg nektet mine foreldre å sette mitt navn på bårekransen, og lot selvsagt være å stille i begravelsen.

Anonymkode: 035cd...83c

• Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Uten at jeg ønsker å gå inn i detaljer så har jeg en slik dag i dag hvor det er en person som har gjort meg så sint og gått meg så forferdelig på nervene at jeg tar meg selv i å ha stygge tanker om at jeg håper personen dør.

Anonymkode: 0bc06...8f3

Ja. Mange ganger! 

Anonymkode: 85b16...a99

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Har opplevd at en forstyrret livet mitt så mye at jeg ble psykisk syk, og tenkte at jeg håpet han gjorde alvor av truslene om å ta livet sitt. 

Anonymkode: ed424...ca1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ønske er kansje feil ord, men jeg har tenkt at ting ville bli veldig mye enklere om noen døde....

Anonymkode: 25fe8...62a

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dø, for vedkommende har barn.

Men en skikkelig magesjau og låsning i korsryggen midt i fellesferien ja…

Anonymkode: b9bbd...b31

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja , og han døde i en traffikkulykke og jeg sa " yes!" . Han mobbet meg og var slem så det var bra karma tok han. 

Anonymkode: 5c6a7...630

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, en sjef jeg hadde en kort stund. Hun fikk heldigvis sparken og jeg tok meg litt i ønsket mitt for jeg ville jo ikke at hennes to barn skulle bli morløse. Bedre med et rævhøl til mor enn ingen mor. 

Anonymkode: 9eda6...7c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke død men jeg har en konflikt som gjør at jeg kan få en plutselig impuls i søvne eller mens jeg går på gata om å gi en person en på trynet. Naturlig nok holder jeg avstand for å unngå å havne i en situasjon jeg kommer til å angre på.

Anonymkode: 3921e...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det har jeg ikke, men jeg skal ærlig innrømme at jeg et par ganger i mitt liv har ønsket noen skulle få skikkelig grisebank - fordi de fortjente det. 

Anonymkode: 50c21...8b9

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blitt så sint at jeg har ønsket meg selv død. Utredes riktignok for emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse 😅😂

Anonymkode: 710ef...eb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har følt sånn overfor to stykker: en mobber og en overgriper. Overgriperen, en eldre slektning, er heldigvis død. Jeg felte ikke en eneste tåre over ham, og i begravelsen hans følte jeg bare lettelse og frihet. 

Anonymkode: 78bc9...3fb

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, noen mobbere og søsteren min. Hun er det ondeste mennesket som fins i hele verden og burde vært en flekk på et laken. Hun er så ond at hun ikke kan jobbe noe sted, har fått sparken på alle jobber pga hun eier ikke filter. Og er voldelig/generelt syk i hodet. Håper hun får kreft og dør. 

Anonymkode: ee3f5...bd0

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt mobbet og opplevd overgrep men har ikke ønsket noen av de død.

Putin derimot. Hater det stygge trynet hans, blir rasende når jeg ser han. Største kødden som eksisterer. Fatter ikke at ingen har klart å kverke han enda..

Anonymkode: 17682...673

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...