AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #1 Skrevet 18. februar 2024 Er det smålig å nekte å gi oralsex til en partner som ønsker å motta, men ikke å gi? Jeg mener selv at du ikke kan forvente å få mer enn du selv gir. Dermed gir jeg ikke, hvis jeg ikke får - uavhengig av årsaken. Anonymkode: 902c8...d83 3 1 5
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #2 Skrevet 18. februar 2024 Muligens litt, men skjønner deg Anonymkode: f2697...6bb
Irak Skrevet 18. februar 2024 #3 Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er det smålig å nekte å gi oralsex til en partner som ønsker å motta, men ikke å gi? Jeg mener selv at du ikke kan forvente å få mer enn du selv gir. Dermed gir jeg ikke, hvis jeg ikke får - uavhengig av årsaken. Anonymkode: 902c8...d83 Da hadde jeg personlig heller funnet meg en annen partner. Jeg kan ikke se for meg sex uten oraldelen.... Blir som å spise egg uten plomma.... Det er noe som mangler... Det er meg da 👌. 1 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #4 Skrevet 18. februar 2024 Jeg syns ikke det er smålig. Det er smålig å forvente seg oralsex, dersom man selv ikke er villig til å gi. Anonymkode: 2baf1...b4d 14 1
SlemUlv Skrevet 18. februar 2024 #5 Skrevet 18. februar 2024 Om du har den grensen, så har du den grensen. Ingen skal pushes til å gjøre noe de ikke vil. 2 3
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #6 Skrevet 18. februar 2024 Irak skrev (Akkurat nå): Da hadde jeg personlig heller funnet meg en annen partner. Jeg kan ikke se for meg sex uten oraldelen.... Blir som å spise egg uten plomma.... Det er noe som mangler... Det er meg da 👌. Kan innrømme at jeg sliter litt her. Vet ikke hva som skal "erstatte" oral egentlig... blir ett tomrom i sexen! Oral er egentlig den mest langvarige delen av sexen jeg liker... Anonymkode: 902c8...d83 2 1 1
Irak Skrevet 18. februar 2024 #8 Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan innrømme at jeg sliter litt her. Vet ikke hva som skal "erstatte" oral egentlig... blir ett tomrom i sexen! Oral er egentlig den mest langvarige delen av sexen jeg liker... Anonymkode: 902c8...d83 Da skriver du det egentlig selv da slik jeg opplever det..... Oralsex er noe du trenger for å føle at du har meningsfylt sex.... Stemmer det? Hørte et ordtak en gang.. Er ikke sikkert du synes din partner er en tiger i senga, men det er garantert noen andre som synes det 👌. Syns den var litt fin jeg 👌. 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #9 Skrevet 18. februar 2024 For en ONS: nei For en fast partner/ektefelle: ja, jeg synes det er smålig å nekte noe som man i utgangspunktet ikke har noe imot. Bare av prinsipp, fordi det alltid skal være dønn rettferdig. I et langt samliv må man være mer raus enn som så. Men hvis den andre liksom forventer å få oralsex støtt og stadig, og kanskje helst vil ha det framfor annen sex for å slippe å yte noe selv, bør man ha en prat, synes jeg. Anonymkode: 17a62...96e 6 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #10 Skrevet 18. februar 2024 Oralsex er ekkelt og unaturlig. Anonymkode: 7dc77...a78 1 1
miss summers Skrevet 18. februar 2024 #11 Skrevet 18. februar 2024 Ja, det syns jeg er smålig. Å tilfredsstile sin partner skal ikke gå på bekostning av partners grenser. 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #12 Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Er det smålig å nekte å gi oralsex til en partner som ønsker å motta, men ikke å gi? Jeg mener selv at du ikke kan forvente å få mer enn du selv gir. Dermed gir jeg ikke, hvis jeg ikke får - uavhengig av årsaken. Anonymkode: 902c8...d83 Ser fra tid til annen noen hevde at sex skal være denne type «byttehandel». Skjønner jeg meg ikke på. Jeg elsker å utføre oralsex på min partner. Hun elsker å motta, men ikke å gi. Om jeg skulle fulgt logikken, så skulle jeg latt være å gi bare fordi hun ikke liker å gi. Det ville vært absurd. Da ville jeg ranet meg selv+henne for noe vi begge elsker…at jeg utfører oralsex på henne. Anonymkode: 8f4a4...112 5 3
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #13 Skrevet 18. februar 2024 Nei, jeg gjorde det samme. Var sånn at jeg mistet lysten på å suge når han ikke slikket. Men det er giftig da, og det ble slutt kort tid etter jeg sluttet. I et nytt forhold nå hvor vi har helt rå oralsex. Gud som jeg savnet det. Anonymkode: 3b7b5...cef 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #14 Skrevet 18. februar 2024 Om grunnen for å ikke gi er fordi man ikke får selv, så er det smålig ja. Anonymkode: 6b5ac...cb2 4
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #15 Skrevet 18. februar 2024 miss summers skrev (2 minutter siden): Ja, det syns jeg er smålig. Å tilfredsstile sin partner skal ikke gå på bekostning av partners grenser. Det er flere måter å tilfredsstille en partner på som ikke går på bekostning av partners grenser. Anonymkode: 902c8...d83
miss summers Skrevet 18. februar 2024 #16 Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er flere måter å tilfredsstille en partner på som ikke går på bekostning av partners grenser. Anonymkode: 902c8...d83 Ja, men hvis jeg liker å gi og han ikke (oral) så holder ikke jeg tilbake på trass. Det er smålig. Og var mitt poeng. 3 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #17 Skrevet 18. februar 2024 Som en dame som ikke liker å motta oralsex, men liker å gi så hadde det gått greit for meg om partneren min ikke vil gi. Men skjønner jo at for de som liker å motta blir det en nedtur om partner ikke vil gi, men samtidig er det noe med det å respektere grensene til andre også. Men den partneren bør ikke forvente at man gir oralsex hele tiden da føler jeg. Anonymkode: 3dc40...fe4 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #18 Skrevet 18. februar 2024 Synes det er en forståelig reaksjon dersom man selv savner oralsex veldig. Da kan det jo bli en sår påminnelse om hva man selv ikke får motta hver gang man gir det til den andre. Anonymkode: 38975...9e2 2 2
Silvia515 Skrevet 18. februar 2024 #19 Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det smålig å nekte å gi oralsex til en partner som ønsker å motta, men ikke å gi? Jeg mener selv at du ikke kan forvente å få mer enn du selv gir. Dermed gir jeg ikke, hvis jeg ikke får - uavhengig av årsaken. Anonymkode: 902c8...d83 Den som ikke gir, får ikke heller 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå